Najnoviji model iz Mazde CX-60 nastao je na 100-godišnjem DNK-a ove male japanske tvornice i aktuelnim trendovima koje japanski proizvođač zadnjih godina spretno implementira u svojim vozilima. Poput svih ostalih Mazdinih, SUV model CX-60 krasi jedinstveni dizajn, temeljita i precizna izrada, te zadnji krik tehnologije.
Iako japanski proizvođač već neko vrijeme nudi modele sa blago-hibridnim sklopom, CX-60 je Mazdino prvo plug-in vozilo koje uvodi hibridnu tehnologiju ovog tipa na zahtjevno evropsko tržište. Ispod prednjeg poklopca je 2,5-litarski Skyactive-G atmosferski benzinac s direktnim ubrizgavanjem od 192 KS koji je uparen sa elektromotorom snage 100 kW i baterijom kapaciteta od 17,8 kWh napona 355V i vremenom punjenja od svega četiri sata.
Ukupna snaga motora s unutrašnjim sagorijevanjem i elektromotora je respektabilnih 327 KS, a obrtni moment čak 500 Nm. Ovo ga čini najsnažnijim serijskim modelom koji je Mazda proizvela. Prvi Mazdin PHEV do stotke ubrzava za svega 5,8 sekundi, a potrošnja simboličnih 1,5 litara prema WLTP protokolu. Električni pogon pruža i autonomiju od 60 km ako brzina ne prelazi 100 km/h. Zaista impresivne brojke.
Budući da Mazda pažljivo i mudro lansira nove tehnologije, moramo se dotaći pozicije visokonaponske baterije između prednje i zadnje osovine, što ovom modelu daje posebno nisko težište. Kao takav CX-60 PHEV u kombinaciji stalnog 4x4 pogona i automatskog 8-stepenog mjenjača osigurava premium performanse i jako zahvalnu autonomiju za automobil ovolikih gabarita.
Mazda neće stati s elektrifikacijom. Već u naredne tri godine namjerava predstaviti pet novih EV modela. Nakon 2025. japanska kompanija će lansirati svoju potpuno novu Skyactiv EV Scalable Architecture – jedinstvenu tehnologiju koja će omogućiti Mazdi da efikasno proizvodi električne automobile svih veličina na zajedničkoj modularnoj platformi.
Više o Mazdinom novitetu i svim ostalim jedinstvenim Mazda automobilima u BiH možete pronaći na službenom portalu Mazda BH.
Povezane novosti

Opel slavi 50 godina od premijere koncepta Genève
Aerodinamični koncept Genève bio je futuristički sportski automobil koji nikada nije doživio serijsku proizvodnju. Projekat je zaustavljen zbog naftne krize sedamdesetih.

BMW prodao više električnih vozila lani nego Mercedes i Audi zajedno
Rat između njemačkih premium brendova na polju električnih vozila dobili su ponovo Bavarci. BMW je naime uspio prodati 368.475 električnih vozila prošle godine, što je ujedno više nego skor koji su postigli Mercedes i Audi zajedno.

Porsche vraća nasljednika Macana s benzinskim motorom
Slaba potražnja za električnim automobilima, natjerala je Porsche da lansira, odnosno vrati budući SUV na benzinski pogon. Riječ je o nasljedniku modela Macan, koji će biti predstavljen do kraja ove decenije.