Najnoviji model iz Mazde CX-60 nastao je na 100-godišnjem DNK-a ove male japanske tvornice i aktuelnim trendovima koje japanski proizvođač zadnjih godina spretno implementira u svojim vozilima. Poput svih ostalih Mazdinih, SUV model CX-60 krasi jedinstveni dizajn, temeljita i precizna izrada, te zadnji krik tehnologije.
Iako japanski proizvođač već neko vrijeme nudi modele sa blago-hibridnim sklopom, CX-60 je Mazdino prvo plug-in vozilo koje uvodi hibridnu tehnologiju ovog tipa na zahtjevno evropsko tržište. Ispod prednjeg poklopca je 2,5-litarski Skyactive-G atmosferski benzinac s direktnim ubrizgavanjem od 192 KS koji je uparen sa elektromotorom snage 100 kW i baterijom kapaciteta od 17,8 kWh napona 355V i vremenom punjenja od svega četiri sata.
Ukupna snaga motora s unutrašnjim sagorijevanjem i elektromotora je respektabilnih 327 KS, a obrtni moment čak 500 Nm. Ovo ga čini najsnažnijim serijskim modelom koji je Mazda proizvela. Prvi Mazdin PHEV do stotke ubrzava za svega 5,8 sekundi, a potrošnja simboličnih 1,5 litara prema WLTP protokolu. Električni pogon pruža i autonomiju od 60 km ako brzina ne prelazi 100 km/h. Zaista impresivne brojke.
Budući da Mazda pažljivo i mudro lansira nove tehnologije, moramo se dotaći pozicije visokonaponske baterije između prednje i zadnje osovine, što ovom modelu daje posebno nisko težište. Kao takav CX-60 PHEV u kombinaciji stalnog 4x4 pogona i automatskog 8-stepenog mjenjača osigurava premium performanse i jako zahvalnu autonomiju za automobil ovolikih gabarita.
Mazda neće stati s elektrifikacijom. Već u naredne tri godine namjerava predstaviti pet novih EV modela. Nakon 2025. japanska kompanija će lansirati svoju potpuno novu Skyactiv EV Scalable Architecture – jedinstvenu tehnologiju koja će omogućiti Mazdi da efikasno proizvodi električne automobile svih veličina na zajedničkoj modularnoj platformi.
Više o Mazdinom novitetu i svim ostalim jedinstvenim Mazda automobilima u BiH možete pronaći na službenom portalu Mazda BH.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.