Ime mu baš i nije tako cool kao Urban Fun Trendy SUV, ali engleski naziv je Yep i doprinosi startnoj popularnosti (slično kao Jeep), dok će u Kini biti poznat pod nazivom YueYe. Baojun je robna marka nastala kao plod zajedničkog ulaganja SAIC-GM-Wuling (SGMW). Pozicioniran je nešto više od brenda Wuling, najpoznatijeg po mini električaru koji osvaja kinesko tržište malim gabaritima i niskoj cijeni.
Yep je namijenjen mladima koji žive u velikim gradovima i vole kampirati vikendom. Yep će se sigurno svidjeti toj publici. Oni bi trebali cijeniti njegov šik stil kutijaste karoserije s velikim crnim odbojnicima i širokim lukovima točkova, sa crnim A-stubom, sa krovnim nosačima i sportskim aluminijskim felgama s kočionim čeljustima u boji sprijeda. Yep ima sve da izgleda cool na cesti.
Ono što je za sada poznato Yep ima jedan električni motor spojen sa zadnjom osovinom i razvija najveću snagu od 68 konjskih snaga uz maksimalni obrtni moment od 140 Nm. Proizvođač je Shuanglin Group, a najveća brzina je 100 km/h. Navodno je na putu i verzija s dvomotornim pogonom na četiri točka. Električna energija se skladišti u litij-fosfatnoj bateriji koja ovom minijaturnom terencu omogućava autonomiju od 303 km prema kineskom CLTC protokolu.

Yep je super kompaktan automobil sa minijaturnim dimenzijama od svega 3,38m dužine, jako kratkim međuosovinskim razmakom od 2,11m, te masom praznog vozila od samo 1006 kg. Registrovan je kao automobil s četiri sjedišta, ali zadnja klupa je vjerojatno korisna samo za djecu ili kućne ljubimce. Kruže i glasine da Baojun razvija verziju s pet vrata, ali to još nije potvrđeno.
Dugo iščekivani Baojun Yep imat će svoju javnu premijeru na Shanghai Auto Showu 2023. sljedećeg mjeseca. Lansiranje na kinesko tržište automobila zakazano je za maj. S obzirom na popularnost malih formata u Kini očekujemo da će ih Baojun prodati mnogo.
Povezane novosti
Seat već započeo s proizvodnjom redizajnirane Ibize i Arone
Španski Seat je zvanično započeo proizvodnju novih redizajniranih Arona i Ibize u svojoj fabrici u Španiji. Oba modela su prošla drugi tretman zatezanja bora.
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.