Ažuriran najprodavaniji Francuz svih vremena
Renault je predstavio petu generaciju Clija prije nešto više od četiri godine, a sada je na red stigla njegova ažurirana verzija. Renault Clio žari i pali još otkako je prvi put sišao s trake 1990., a dosad je u svijetu prodan u 16 miliona primjeraka.
Potpuno obnovljeni prednji kraj donosi novi dizajn dnevnih svjetala u braniku koja su oblikovana kao polovica uspravnog romba, odnosno u duhu Renaultovog logotipa. Zanimljivo, francuska marka pokušava prozirna zadnja svjetla ponovno učiniti modernim. Osim toga, difuzor može imati jedan od šest dostupnih oblika, zavisno od nivoa opreme, odnosno da li je odabrana verzija hibrid ili ne. Na slici je pokazana nova verzija Esprit Alpine, top verzija koja zamjenjuje RS Line. Osvježeni Clio ćemo prepoznavati i po novim dizajnom alu točkova i novim intenzivnijom bojama. Renaultov dizajnerski pristup koji u centar pažnje stavlja ljude i tehnologiju, a francuska marka kroz ovaj redizajn želi ponuditi savremenije, upečatljivije i održivije automobil za život i uživanje, utemeljene na već stečenim vrijednostima.
Unutrašnjost je većim dijelom ostala ista, ali postoje novi materijali u cijeloj kabini. Zapravo, ovaj Clio se neće moći kupiti s kožnim sjedištima. Umjesto toga, stižu materijali od organskih i poliesterskih vlakana, nazvanih TEP. Što se tehnologije tiče, digitalna ploča s instrumentima dolazi u veličinama od 7 i 10 inča, dok je ekran osjetljiv na dodir dostupan u dijagonalama od 7 ili 9,3 inča. Podržani su bežični Android Auto i Apple CarPlay, zajedno s ugrađenom navigacijom, kamerom od 360 stepeni i ne manje od 20 sistema pomoći vozaču. Istaknutije stavke opreme uključuju adaptivni tempomat i djelimično automatizovanu vožnju nivoa 2. Novi model je serijski opremljen i aktivnim kočenjem u nuždi koje upozorava vozača na opasne situacije i tako maksimalno povećava sigurnost u vožnji. Ako vozač ne reaguje na vrijeme, sistem će automatski zakočiti automobil.
Ponuda pogonskih sklopova uključuje uobičajene motore i tu nije bilo takođe promjena. Dakle, osnova su i dalje trocilindarski 1,0-litreni benzinci od 65 i jači s turbom od 90 KS čiji moment se na prednje točkove isporučuje preko ručnog mjenjača sa pet, odnosno šest brzina. No, sad je mnogo veći akcent na modelu Clio E-Tech Full Hybrid 145, koji kombinuje atmosferski 1,6-litreni četverocilindarski benzinac u paru s električnim motorom i litijum-ionskim baterijskim paketom kapaciteta 1,2 kWh. Nudi ukupnu snagu od 145 KS, isporučenu na cestu preko mjenjača bez klasičnog kvačila s dvije brzine za rad na struju i četiri brzine za vrijeme rada benzinca. Renault će revidirani Clio takođe ostaviti u varijanti na LPG plin koji u paketu sa TCe trocilindrašem omogućava autonomiju od 1000 km.
Možda pomalo zvuči iznenađujuće, ali dizel još nije mrtav! Naime, osvježeni Clio će se nuditi s Blue dCi dizelašem. Poznati 1,5-litreni dizelaš proizvodi 100 KS i 260 Nm momenta, uparen s ručnim mjenjačem sa šest stepeni prenosa.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.