Audijeva tvornica u Belgiji mogla bi biti prva iz VW grupe koja će biti zatvorena
Nakon što Audi nije postigao dogovor s potencijalnim investitorima, velika je vjerovatnoća da će se njihova tvornica u Belgiji zatvoriti. Pritisak na evropske proizvođače je sve veći, jer je potražnja za električnim vozilima sve manja.
Volkswagen grupa ima sve više problema i nije jedina. Pritisak na evropske proizvođače automobila je sve veći, jer je prodaja baterijskih vozila u konstantom padu. Čak ni strategija povremene obustave proizvodnje ne ide na mlin renomiranim brendovima, pa se seže za nepopularnom praksom traženja slamke spasa prije nego se konačno stavi ključ u bravu.
Nakon što je osjetio turbulencije u poslovanju Audi je nedavno počeo tražiti odgovarajućeg investitora za svoju tvornicu električnih vozila u Briselu. Rizik da će se proizvodni pogoni zatvoriti se povećava iz dana u dan.
Audi međutim nije uspio postići dogovor ni sa jednim od 26 potencijalnih investitora. Stoga je velika vjerovatnoća da će oko 3.000 radnika ostati bez posla.
Audijeva tvornica u Briselu mogla bi postati prva iz Volkswagen grupe koja će biti zatvorena u Evropi. Njemački proizvođač premium vozila suočio se sa poteškoćama zbog niske potražnje za električnim modelom Q8 E-Tron. Istovremeno, operativni troškovi ove tvornice bili su veoma visoki što je dodatno otežalo poslovanje i povećalo rizik od zatvaranja pogona u Belgiji.
Audi nije jedini brend Volkswagen Grupe koji je pod pritiskom. Slaba potražnja za električnim vozilima, nedostatak pristupačnih modela i konkurencija iz Azije gurnuli su najvećeg evropskog proizvođača automobila u jedan od najintenzivnijih programa smanjenja troškova u posljednjih nekoliko godina.
Ogroman višak kapaciteta u Volkswagenovim njemačkim tvornicama primorao je brend da razmotri zatvaranje nekih njemačkih pogona po prvi put u svojoj 87-godišnjoj istoriji i nakon tri decenije ukine ugovore o sigurnosti radnih mjesta.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.