Audijeva tvornica u Belgiji mogla bi biti prva iz VW grupe koja će biti zatvorena
Nakon što Audi nije postigao dogovor s potencijalnim investitorima, velika je vjerovatnoća da će se njihova tvornica u Belgiji zatvoriti. Pritisak na evropske proizvođače je sve veći, jer je potražnja za električnim vozilima sve manja.
Volkswagen grupa ima sve više problema i nije jedina. Pritisak na evropske proizvođače automobila je sve veći, jer je prodaja baterijskih vozila u konstantom padu. Čak ni strategija povremene obustave proizvodnje ne ide na mlin renomiranim brendovima, pa se seže za nepopularnom praksom traženja slamke spasa prije nego se konačno stavi ključ u bravu.
Nakon što je osjetio turbulencije u poslovanju Audi je nedavno počeo tražiti odgovarajućeg investitora za svoju tvornicu električnih vozila u Briselu. Rizik da će se proizvodni pogoni zatvoriti se povećava iz dana u dan.
Audi međutim nije uspio postići dogovor ni sa jednim od 26 potencijalnih investitora. Stoga je velika vjerovatnoća da će oko 3.000 radnika ostati bez posla.
Audijeva tvornica u Briselu mogla bi postati prva iz Volkswagen grupe koja će biti zatvorena u Evropi. Njemački proizvođač premium vozila suočio se sa poteškoćama zbog niske potražnje za električnim modelom Q8 E-Tron. Istovremeno, operativni troškovi ove tvornice bili su veoma visoki što je dodatno otežalo poslovanje i povećalo rizik od zatvaranja pogona u Belgiji.
Audi nije jedini brend Volkswagen Grupe koji je pod pritiskom. Slaba potražnja za električnim vozilima, nedostatak pristupačnih modela i konkurencija iz Azije gurnuli su najvećeg evropskog proizvođača automobila u jedan od najintenzivnijih programa smanjenja troškova u posljednjih nekoliko godina.
Ogroman višak kapaciteta u Volkswagenovim njemačkim tvornicama primorao je brend da razmotri zatvaranje nekih njemačkih pogona po prvi put u svojoj 87-godišnjoj istoriji i nakon tri decenije ukine ugovore o sigurnosti radnih mjesta.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.