Vijesti

Audijeva tvornica u Belgiji mogla bi biti prva iz VW grupe koja će biti zatvorena

Nakon što Audi nije postigao dogovor s potencijalnim investitorima, velika je vjerovatnoća da će se njihova tvornica u Belgiji zatvoriti. Pritisak na evropske proizvođače je sve veći, jer je potražnja za električnim vozilima sve manja.

Autor: BIHAMK

Volkswagen grupa ima sve više problema i nije jedina. Pritisak na evropske proizvođače automobila je sve veći, jer je prodaja baterijskih vozila u konstantom padu. Čak ni strategija povremene obustave proizvodnje ne ide na mlin renomiranim brendovima, pa se seže za nepopularnom praksom traženja slamke spasa prije nego se konačno stavi ključ u bravu.

Nakon što je osjetio turbulencije u poslovanju Audi je nedavno počeo tražiti odgovarajućeg investitora za svoju tvornicu električnih vozila u Briselu. Rizik da će se proizvodni pogoni zatvoriti se povećava iz dana u dan.

Audi međutim nije uspio postići dogovor ni sa jednim od 26 potencijalnih investitora. Stoga je velika vjerovatnoća da će oko 3.000 radnika ostati bez posla.

Audijeva tvornica u Briselu mogla bi postati prva iz Volkswagen grupe koja će biti zatvorena u Evropi. Njemački proizvođač premium vozila suočio se sa poteškoćama zbog niske potražnje za električnim modelom Q8 E-Tron. Istovremeno, operativni troškovi ove tvornice bili su veoma visoki što je dodatno otežalo poslovanje i povećalo rizik od zatvaranja pogona u Belgiji.

Audi nije jedini brend Volkswagen Grupe koji je pod pritiskom. Slaba potražnja za električnim vozilima, nedostatak pristupačnih modela i konkurencija iz Azije gurnuli su najvećeg evropskog proizvođača automobila u jedan od najintenzivnijih programa smanjenja troškova u posljednjih nekoliko godina.

Ogroman višak kapaciteta u Volkswagenovim njemačkim tvornicama primorao je brend da razmotri zatvaranje nekih njemačkih pogona po prvi put u svojoj 87-godišnjoj istoriji i nakon tri decenije ukine ugovore o sigurnosti radnih mjesta.

BIHAMK

Povezane novosti

Možda bi vas zanimalo