Vijesti

Audijev novi ekološki prihvatljiv benzin smanjuje emisije štetnih gasova za 20 %

Gorivo je zajedno razvila Audijeva matična kompanija, Volkswagon Group, zajedno sa Shellom i Boschom.

Autor: BIHAMK

Audi, proizvođač automobila, najavio je da je prešao sa običnog E10 benzina u svojim fabrikama na alternativu pod nazivom R33 plavi benzin.

R33 se sastoji od 26% obnovljivog parafinskog goriva (kao što je hidrotretirano biljno ulje) i 7% biodizela. Ostatak čine obična fosilna goriva. R33 po sastavu približno odgovara smjesi dvotrećinskog tradicionalnog fosilnog goriva, dok je preostala trećina utemeljena na obnovljivom biogorivu, po kom osnovu je i dodijeljeno ime 33 (u procentima izražena trećina). Benzin se oslanja na mješavinu etanola i bionafte, supstance dobijene iz ostataka materijala.

Prednosti su jasne. Audi kaže da goriva R33 Blue smanjuju emisiju štetnih gasova za najmanje 20% u poređenju sa konvencionalnim fosilnim gorivima.  Kompanija tvrdi da je R33 odobren za upotrebu u bilo kojem vozilu certificiranom da radi na Super 95 E10 benzinu. R33 goriva su vrhunska goriva koja imaju pozitivan učinak na habanje i vijek trajanja kroz posebne aditive.  Visokokvalitetni aditivi također osiguravaju da su ova obnovljiva goriva vrlo čista i sprječavaju koroziju motora.

Audi želi da postigne ugljeničnu neutralnost u 2025. godini, ali na duži rok, Nijemci su posvećeni uspostavljanju električnih vozila. Rok za to je 2033. godina i u tom smislu je uprava firme isključiva, to jest ne želi da nudi konvencionalne automobile. Jasno, obustava dalje proizvodnje konvencionalnih vozila ne znači da ih više ni neće biti u saobraćaju, pa bi ova goriva mogla da posluže i kao zelenija alternativa aktuelnom asortimanu naftnih derivata, na duži vremenski rok.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

TEHNIKA - Audijeva 5-cilindarska simfonija

TEHNIKA - Audijeva 5-cilindarska simfonija

Iako su mnoga važna imena u automobilskoj industriji tokom godina koketirala sa rednim petocilindričnim motorima, u Audiju su uspjeli razviti prvi petocilindrični benzinski motor u automobilskoj industriji 1976. Ostalo je historija.

Možda bi vas zanimalo