Audijeva tvornica u mađarskom Gyoru zvanično je započela s radom 1998. godine. Prvi model na proizvodnoj traci bio je upravo TT, koji se u mađarskoj tvornici u tri generacije sklapao punih 25 godina, da bi 2023. stigao do kraja svog puta.
Međutim, sada postoje naznake da bi Audi mogao oživjeti kultni TT. S obzirom na trend elektrifikacije, “Tetejac” bi umjesto benzinskih motora ovaj put mogao imati električni pogon.
Ove naznake sugerišu da bi se ovaj kupe mogao vratiti u obliku električnog vozila, vjerovatno dijelići platformu s Porscheovim nadolazećim električnim modelima Boxster i Cayman. Dakle, četvrta generacija bi mogla biti čisti “električar”.

Ova vijest dolazi usred špekulacija o mogućem povratku Audija R8 kao plug-in hibridnog (PHEV) superautomobila. Međutim, iako se čini da će R8 zadržati motor sa unutrašnjim sagorijevanjem u nekom obliku, nova generacija TT mogla bi biti potpuno električna, pozicionirajući se kao pristupačnija alternativa Porscheovoj liniji električnih sportskih automobila.
Audijev kreativni direktor Massimo Frascella izrazio je snažnu vezu s dizajnerskim naslijeđem originalnog TT-a. U međuvremenu, izvršni direktor Audija Gernot Döllner rekao je da je vraćanje TT-a "moguće", iako je ostao oprezan u pogledu potvrđivanja konkretnih planova.
Ako se TT vrati kao čisto električni kupe, Audi bi mogao imati koristi od Porscheove stručnosti u razvoju baterisjkih sportskih automobila. Električni modeli Porsche Boxster i Cayman su već u razvoju, a Audi bi mogao koristiti zajedničku tehnologiju za kreiranje vlastitog električnog vozila.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.