Audijeva tvornica u mađarskom Gyoru zvanično je započela s radom 1998. godine. Prvi model na proizvodnoj traci bio je upravo TT, koji se u mađarskoj tvornici u tri generacije sklapao punih 25 godina, da bi 2023. stigao do kraja svog puta.
Međutim, sada postoje naznake da bi Audi mogao oživjeti kultni TT. S obzirom na trend elektrifikacije, “Tetejac” bi umjesto benzinskih motora ovaj put mogao imati električni pogon.
Ove naznake sugerišu da bi se ovaj kupe mogao vratiti u obliku električnog vozila, vjerovatno dijelići platformu s Porscheovim nadolazećim električnim modelima Boxster i Cayman. Dakle, četvrta generacija bi mogla biti čisti “električar”.
Ova vijest dolazi usred špekulacija o mogućem povratku Audija R8 kao plug-in hibridnog (PHEV) superautomobila. Međutim, iako se čini da će R8 zadržati motor sa unutrašnjim sagorijevanjem u nekom obliku, nova generacija TT mogla bi biti potpuno električna, pozicionirajući se kao pristupačnija alternativa Porscheovoj liniji električnih sportskih automobila.
Audijev kreativni direktor Massimo Frascella izrazio je snažnu vezu s dizajnerskim naslijeđem originalnog TT-a. U međuvremenu, izvršni direktor Audija Gernot Döllner rekao je da je vraćanje TT-a "moguće", iako je ostao oprezan u pogledu potvrđivanja konkretnih planova.
Ako se TT vrati kao čisto električni kupe, Audi bi mogao imati koristi od Porscheove stručnosti u razvoju baterisjkih sportskih automobila. Električni modeli Porsche Boxster i Cayman su već u razvoju, a Audi bi mogao koristiti zajedničku tehnologiju za kreiranje vlastitog električnog vozila.
Povezane novosti

Protekli mjesec u BIHAMK-u: mart, 2025. godina
Proljeće je stiglo! Dani su duži, a sunce i lijepo vrijeme sve učestaliji. Sa posljednjim danom u mjesecu martu prestala je i zakonska odredba o obaveznom posjedovanju zimske opreme.

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.