Audijeva tvornica u mađarskom Gyoru zvanično je započela s radom 1998. godine. Prvi model na proizvodnoj traci bio je upravo TT, koji se u mađarskoj tvornici u tri generacije sklapao punih 25 godina, da bi 2023. stigao do kraja svog puta.
Međutim, sada postoje naznake da bi Audi mogao oživjeti kultni TT. S obzirom na trend elektrifikacije, “Tetejac” bi umjesto benzinskih motora ovaj put mogao imati električni pogon.
Ove naznake sugerišu da bi se ovaj kupe mogao vratiti u obliku električnog vozila, vjerovatno dijelići platformu s Porscheovim nadolazećim električnim modelima Boxster i Cayman. Dakle, četvrta generacija bi mogla biti čisti “električar”.

Ova vijest dolazi usred špekulacija o mogućem povratku Audija R8 kao plug-in hibridnog (PHEV) superautomobila. Međutim, iako se čini da će R8 zadržati motor sa unutrašnjim sagorijevanjem u nekom obliku, nova generacija TT mogla bi biti potpuno električna, pozicionirajući se kao pristupačnija alternativa Porscheovoj liniji električnih sportskih automobila.
Audijev kreativni direktor Massimo Frascella izrazio je snažnu vezu s dizajnerskim naslijeđem originalnog TT-a. U međuvremenu, izvršni direktor Audija Gernot Döllner rekao je da je vraćanje TT-a "moguće", iako je ostao oprezan u pogledu potvrđivanja konkretnih planova.
Ako se TT vrati kao čisto električni kupe, Audi bi mogao imati koristi od Porscheove stručnosti u razvoju baterisjkih sportskih automobila. Električni modeli Porsche Boxster i Cayman su već u razvoju, a Audi bi mogao koristiti zajedničku tehnologiju za kreiranje vlastitog električnog vozila.
Povezane novosti
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.