Sredinom juna, Audi je predstavio novi Q3 cijelom svijetu. Kompaktni SUV nudi potpuno novi dizajn, kao i najsavremenije tehnologije.
Možda najznačajnija i najkontroverznija promjena je novi položaj ručice mjenjača (na volanu) i zamjena ručice pokazivača smjera postavljenih u jedan modul.
U početku je Audi predstavio standardnu verziju, a par mjeseci kasnije stiže novi Q3 Sportback, odnosno SUV sa siluetom “kupea”. Trend koji je 2007. godine započeo BMW X6, a koji su potom preuzeli gotovo svi proizvođači automobila, uključujući i Audi.
Vraćajući se na novi Q3 Sportback, Audi tvrdi da je krov spušten za 29 milimetara u poređenju sa Q3 SUV-om. Kao rezultat toga, prostor u putničkom prostoru je smanjen, posebno u prtljažniku. Sa preklopljenim zadnjim sjedištima, zapremina teretnog prostora dostiže 1.289 litara, što je 96 litara manje od prtljažnika Q3 SUV-a.
Inače, dvije varijante karoserije su identične u pogledu dizajna. Međutim, ako Q3 SUV standardno dolazi sa 17-inčnim felgama, Q3 Sportback može biti opremljen 18-inčnim felgama. Njihove dimenzije se povećavaju do 20 inča, ovisno o odabranom nivou opreme.
Ponuda motora također je ostala nepromijenjena. Osnovna verzija je 1,5-litarski benzinski motor sa 150 konjskih snaga. Zatim dolazi 2,0-litarski dizel motor sa 150 KS, te 2,0-litarski benzinski agregat sa 204 KS i pogonom na sva četiri točka. Također, s pogonom na sva četiri točka dolazi i 2,0-litarski TFSI motor, sa 265 konjskih snaga.
Za ljubitelje elektrificiranih motora, tu je plug-in hibridna verzija, koja je bazirana na 1,5-litarskom motoru. Nudi ukupno 272 konjske snage i može preći do 118 kilometara u čisto električnom režimu (119 km za Q3 SUV). Baterija ima neto kapacitet od 19,7 kWh i može se brzo napuniti do 50 kW.
Kao i standradna verzija, novi Audi Q3 Sportback će se proizvoditi u fabrici u Gyoru, Mađarska. U Njemačkoj cijene počinju od 46.450 eura, a lansiranje na tržište planirano je za novembar.
Povezane novosti
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.