Po nekakvom sada već ustaljenom receptu klasični oblici se polako gase, a nasljeđuju ih modernizovani i trendovski prilagođeni modeli, i to uglavnom u izdanju koja imaju ''terenske'' atribute. Audi je početkom godine najavio gašenje modela A1 Sportback, a nakon samo jedne generacije s liste je skinut i crossover Q2. Međutim, život za A1 tek počinje, ali pod nazivom A1 Allstreet.
Najmanji Audi u crossover izdanju je kratko i na pojedinim tržištima postojao kao A1 Citycarver, ali Allstreet je, smatraju, efektniji naziv koji će Audi najvjerovatnije u budućnosti koristiti na drugim modelima. Svi modeli s ovom pločicom trebali bi biti ''soft'' izdanje značajno sposobnijih modela s oznakom Allroad.
Marka sa sjedištem u Ingolstadtu nije napravila nikakve druge preinake na avanturističkom A1 Allstreet u odnosu na A1 Citycarver, jer je riječ o identičnoj izvedbi s istim pogonskim sklopovima, enterijerom, nivoima opreme i opcijama. Cijene su također ostale nepromijenjene, što znači da je A1 Allstreet starta od 23.200 eura na njemačkom tržištu.
A1 Allstreet se prodaje se isključivo s benzinskim motorima. Kupci mogu birati između trocilindarskog 1,0-litrenog motora s turbopunjačem i jačeg četverocilindraša od 1,5 litara. Sa zvučnom oznakom "25 TFSI", osnovni model mora se zadovoljiti sa samo 95 KS i 175 Nm. Slijedi ga "30 TFSI" s istim trocilindarskim TSI motorom, ali sa 110 KS i 200 Nm, dok top verzija Allstreeta nosi najveću i najzvučniju oznaku "35 TFSI" sa standardnom snagom od 150 KS i 250 Nm momenta. Pogon je isključivo na prednje točkove!
Sva tri pogonska sklopa standardno su uparena s ručnim mjenjačem, ali jači motori mogu se opcijski povezati sa 7-stepenim automatskim S-Tronic mjenjačem. Zabavna činjenica – osnovni A1 Allstreet ima dobri stari ručni mjenjač s pet stepeni prenosa, dok druga dva benzinca dolaze u seriji sa stepenom prenosa više.
Audi je za nešto više od 10 godina, koliko postoji model A1 u dvije generacije, prodao skoro milion automobila.
Povezane novosti

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".

Kraj jedne ere: Volkswagen šalje Touareg u penziju
Najveći Volkswagenov SUV bliži se kraju svoje karijere. Njemački proizvođač je zvanično objavio da će proizvodnja završiti 2026. godine.

Tesla će u septembru lansirati napredniji sistem samostalne vožnje
Izvršni direktor Tesle, Elon Musk, zvanično je za ovu jesen najavio lansiranje novog softvera koji će podržavati značajno ležerniju autonomnu vožnju od postojećeg vozačkog asistenta poznatijeg kao Autopilot.