Po nekakvom sada već ustaljenom receptu klasični oblici se polako gase, a nasljeđuju ih modernizovani i trendovski prilagođeni modeli, i to uglavnom u izdanju koja imaju ''terenske'' atribute. Audi je početkom godine najavio gašenje modela A1 Sportback, a nakon samo jedne generacije s liste je skinut i crossover Q2. Međutim, život za A1 tek počinje, ali pod nazivom A1 Allstreet.
Najmanji Audi u crossover izdanju je kratko i na pojedinim tržištima postojao kao A1 Citycarver, ali Allstreet je, smatraju, efektniji naziv koji će Audi najvjerovatnije u budućnosti koristiti na drugim modelima. Svi modeli s ovom pločicom trebali bi biti ''soft'' izdanje značajno sposobnijih modela s oznakom Allroad.
Marka sa sjedištem u Ingolstadtu nije napravila nikakve druge preinake na avanturističkom A1 Allstreet u odnosu na A1 Citycarver, jer je riječ o identičnoj izvedbi s istim pogonskim sklopovima, enterijerom, nivoima opreme i opcijama. Cijene su također ostale nepromijenjene, što znači da je A1 Allstreet starta od 23.200 eura na njemačkom tržištu.
A1 Allstreet se prodaje se isključivo s benzinskim motorima. Kupci mogu birati između trocilindarskog 1,0-litrenog motora s turbopunjačem i jačeg četverocilindraša od 1,5 litara. Sa zvučnom oznakom "25 TFSI", osnovni model mora se zadovoljiti sa samo 95 KS i 175 Nm. Slijedi ga "30 TFSI" s istim trocilindarskim TSI motorom, ali sa 110 KS i 200 Nm, dok top verzija Allstreeta nosi najveću i najzvučniju oznaku "35 TFSI" sa standardnom snagom od 150 KS i 250 Nm momenta. Pogon je isključivo na prednje točkove!
Sva tri pogonska sklopa standardno su uparena s ručnim mjenjačem, ali jači motori mogu se opcijski povezati sa 7-stepenim automatskim S-Tronic mjenjačem. Zabavna činjenica – osnovni A1 Allstreet ima dobri stari ručni mjenjač s pet stepeni prenosa, dok druga dva benzinca dolaze u seriji sa stepenom prenosa više.
Audi je za nešto više od 10 godina, koliko postoji model A1 u dvije generacije, prodao skoro milion automobila.
Povezane novosti
![Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719820504-kina-izvezla-245-miliona-vozila-za-pet-mjeseci-2024-i-zabiljezila-rast-od-26-posto.jpeg?v1719820509)
Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto
Samo u maju ove godine Kina je izvezla 568.000 vozila, što je povećanje od 29 posto u odnosu na isti mjesec lani i povećanje od dva posto na mjesečnom nivou.
![Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719578909-rimac-predstavio-samovozeci-robotaxi-za-dvije-godine-bi-trebao-kruziti-po-zagrebu.jpg?v1719578923)
Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu
Osnivač Rimac Automobila, Mate Rimac, predstavio je u Hrvatskoj robotaxi s dva sjedišta, koji je planiran da uđe u upotrebu od 2026. godine. Automobil će raditi kao dio autonomne usluge prevoza koja se zove Verne.
![Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719302142-porsche-bh-nastavlja-s-edukacijom-mladih-kadrova.jpg?v1719302443)
Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova
Sredinom mjeseca su učenici Srednje stručne škole "Džemal Bijedić" iz Goražda posjetili kompanije Porsche BH i Porsche Inter Auto, što im je omogućilo da se detaljnije upoznaju s najnovijim tehnologijama i praksama u automobilskoj industriji.