Abarth je otkrio svoju najnoviju kreaciju, novu verziju 695 koja odaje počast trkaćem uspjehu marke. Odajući počast modelu Abarth 131 Rally, talijanski specijalista slavi 40. godišnjicu posljednje službene utrke legende relija.
O uspjehu Abartha 131 Rally priča se i danas. Ovaj projekat pokrenut je 1976. za takmičenje u grupi 4, a ovaj model takmičio se šest godina u Svjetskom reli prvenstvu. Talijanska legenda je ostvarila 18 pobjeda na međunarodnim relijima, tri svjetska konstruktorska prvenstva, te dvije vozačke titule s Alenom i Rohrlom za upravljačem. Abarth u čast 40. godišnjice na oproštajnu trku modela 131 lansira cestovni 695 Tributo 131 Rally s 1,4-litrenim T-jet motorom koji razvija 180 KS i 250 Nm obrtnog momenta pri 3000 o/min.
To ovom Atomskom mravu omogućuje ubrzanje do 100 km/h za 6,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 225 km/h. Motor je ''spojen'' na ispušni sistem "Record Monza Sovrapposto" kako bi se osiguralo da zvuči jednako bučno kako i dolikuje njegovoj optici. Kako bi se bezbjedno zaustavio, automobil ima Brembo čeljusti s četiri klipa i diskove od 305 mm sprijeda, sa 240 mm ventiliranim diskovima pozadi.
Koni FSD amortizeri na obje osovine pomažu mu da precizno vozi krivudavim dionicama, a prilično veliki i varijabilni spojler u 12 položaja pod nagibom od 0 do 60 stepeni, nazvan "Spoiler ad Assetto Variabile", pomaže aerodinamici. Pod najstrmijim uglom spojler stvara dodatnih 42 kg potisne sile pri 200 km/h pomažući da automobil ostane čvrsto povezan s podlogom.
Osim vožnje poput agresivnog malog rally automobila iz 70-ih, Abarth 695 Tributo 131 Rally također ima jedinstven izgled inspirisan legendom. Nova troslojna nijansa "Blue Rally" moderna je interpretacija originalne nijanse. Krov, bočni stubovi i detalji su u međuvremenu obojeni u Scorpion Black lak. Za one koji preferiraju jednobojno vozilo, 695-ica može biti u Rally plavoj ili Record sivoj boji. U unutrašnjosti, konačno, Abarth kupcima daje kontrolnu ploču od alkantare i sjedišta od tkanine Sabelt s plavim dekorativnim umecima i šavovima.
Abarth će simbolično izraditi samo 695 komada ovog modela u posebnom izdanju, a preračunata cijena iznosi oko 70.000 KM.
Povezane novosti

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.