Nakon lansiranja novog Ypsilona, prvog modela pod vlasničkim korovom Stellantis grupacije, italijanski proizvođač je spreman da proširi svoju novu ponudu novim modelom, ali onim koji nosi dobro poznato i poznato ime u automobilskom svijetu. Tačnije, radi se o oživljavanju čuvene Lancije Fulvije, modela koji se proizvodio 60-ih i 70-ih godina i koji se prodavao se u nekoliko karoserijskih stilova.
Nedavno je Stellantis Grupa, u čijem je vlasništvu Lancia, registrovala zaštitni znak i komercijalno ime Fulvia. Prijava za registraciju podnesena je 30. januara, a novi žig je postao aktivan 5. februara.
Originalna Lancia Fulvia proizvodila se između 1963. i 1976. godine, u verzijama Sedan, Coupe i Fastback. Najpoznatija verzija Fulvije bio je kupe. S ovom verzijom Lancia se takmičila u relijima i čak je pobijedila na reliju Monte Carlo 1972. godine. Zanimljivo, Coupe verzija Fulvije smatra se jednim od najljepših automobila svih vremena.
Ipak, ovo nije prvi put da je Lancia pokušava oživjeti slavno ime iz prošlosti. Godine 2003. ime Fulvia je oživljeno na konceptnom automobilu baziranom na platformi Fiat Barchetta (slika iznad), izvedenom iz Fiat Punta tog vremena. Koncept je bio moderna reinterpretacija stare Fulvia kupea i imao je aluminijsku karoseriju. Lancia je planirala da ovaj koncept pretvori u maloserijski model, ali je kasnije odustala od tih planova.
Postojao je još jedan pokušaj da se ime Fulvia oživi 2008. godine, s automobilom baziranim na platformi Alfa Romeo Brera, ali ni ovi planovi nisu postali stvarnost.
Lancia bi trebala lansirati dva nova modela do 2028. Prvi će biti novi električni crossover Gamma, koji će biti predstavljen 2026. Dvije godine nakon ovog modela, Lancia će lansirati novu generaciju Delte, koja će takođe biti električna.
Povezane novosti

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.