Nakon lansiranja novog Ypsilona, prvog modela pod vlasničkim korovom Stellantis grupacije, italijanski proizvođač je spreman da proširi svoju novu ponudu novim modelom, ali onim koji nosi dobro poznato i poznato ime u automobilskom svijetu. Tačnije, radi se o oživljavanju čuvene Lancije Fulvije, modela koji se proizvodio 60-ih i 70-ih godina i koji se prodavao se u nekoliko karoserijskih stilova.
Nedavno je Stellantis Grupa, u čijem je vlasništvu Lancia, registrovala zaštitni znak i komercijalno ime Fulvia. Prijava za registraciju podnesena je 30. januara, a novi žig je postao aktivan 5. februara.
Originalna Lancia Fulvia proizvodila se između 1963. i 1976. godine, u verzijama Sedan, Coupe i Fastback. Najpoznatija verzija Fulvije bio je kupe. S ovom verzijom Lancia se takmičila u relijima i čak je pobijedila na reliju Monte Carlo 1972. godine. Zanimljivo, Coupe verzija Fulvije smatra se jednim od najljepših automobila svih vremena.

Ipak, ovo nije prvi put da je Lancia pokušava oživjeti slavno ime iz prošlosti. Godine 2003. ime Fulvia je oživljeno na konceptnom automobilu baziranom na platformi Fiat Barchetta (slika iznad), izvedenom iz Fiat Punta tog vremena. Koncept je bio moderna reinterpretacija stare Fulvia kupea i imao je aluminijsku karoseriju. Lancia je planirala da ovaj koncept pretvori u maloserijski model, ali je kasnije odustala od tih planova.
Postojao je još jedan pokušaj da se ime Fulvia oživi 2008. godine, s automobilom baziranim na platformi Alfa Romeo Brera, ali ni ovi planovi nisu postali stvarnost.
Lancia bi trebala lansirati dva nova modela do 2028. Prvi će biti novi električni crossover Gamma, koji će biti predstavljen 2026. Dvije godine nakon ovog modela, Lancia će lansirati novu generaciju Delte, koja će takođe biti električna.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.