Nakon lansiranja novog Ypsilona, prvog modela pod vlasničkim korovom Stellantis grupacije, italijanski proizvođač je spreman da proširi svoju novu ponudu novim modelom, ali onim koji nosi dobro poznato i poznato ime u automobilskom svijetu. Tačnije, radi se o oživljavanju čuvene Lancije Fulvije, modela koji se proizvodio 60-ih i 70-ih godina i koji se prodavao se u nekoliko karoserijskih stilova.
Nedavno je Stellantis Grupa, u čijem je vlasništvu Lancia, registrovala zaštitni znak i komercijalno ime Fulvia. Prijava za registraciju podnesena je 30. januara, a novi žig je postao aktivan 5. februara.
Originalna Lancia Fulvia proizvodila se između 1963. i 1976. godine, u verzijama Sedan, Coupe i Fastback. Najpoznatija verzija Fulvije bio je kupe. S ovom verzijom Lancia se takmičila u relijima i čak je pobijedila na reliju Monte Carlo 1972. godine. Zanimljivo, Coupe verzija Fulvije smatra se jednim od najljepših automobila svih vremena.
Ipak, ovo nije prvi put da je Lancia pokušava oživjeti slavno ime iz prošlosti. Godine 2003. ime Fulvia je oživljeno na konceptnom automobilu baziranom na platformi Fiat Barchetta (slika iznad), izvedenom iz Fiat Punta tog vremena. Koncept je bio moderna reinterpretacija stare Fulvia kupea i imao je aluminijsku karoseriju. Lancia je planirala da ovaj koncept pretvori u maloserijski model, ali je kasnije odustala od tih planova.
Postojao je još jedan pokušaj da se ime Fulvia oživi 2008. godine, s automobilom baziranim na platformi Alfa Romeo Brera, ali ni ovi planovi nisu postali stvarnost.
Lancia bi trebala lansirati dva nova modela do 2028. Prvi će biti novi električni crossover Gamma, koji će biti predstavljen 2026. Dvije godine nakon ovog modela, Lancia će lansirati novu generaciju Delte, koja će takođe biti električna.
Povezane novosti

Opel slavi 50 godina od premijere koncepta Genève
Aerodinamični koncept Genève bio je futuristički sportski automobil koji nikada nije doživio serijsku proizvodnju. Projekat je zaustavljen zbog naftne krize sedamdesetih.

BMW prodao više električnih vozila lani nego Mercedes i Audi zajedno
Rat između njemačkih premium brendova na polju električnih vozila dobili su ponovo Bavarci. BMW je naime uspio prodati 368.475 električnih vozila prošle godine, što je ujedno više nego skor koji su postigli Mercedes i Audi zajedno.

Porsche vraća nasljednika Macana s benzinskim motorom
Slaba potražnja za električnim automobilima, natjerala je Porsche da lansira, odnosno vrati budući SUV na benzinski pogon. Riječ je o nasljedniku modela Macan, koji će biti predstavljen do kraja ove decenije.