Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.
Pored hibrida i električnih automobila, japanski proizvođač nastavlja ulagati u tehnologiju hidrogenskih gorivnih ćelija. Tehnološki gledano, ovaj pogonski agregat pretvara hidrogen u električnu energiju, a rezultat je čista voda.
Ne tako davno, japanski brend je predstavio novu generaciju motora na vodonik i može se reći da je i dalje usavršava kao što to čini s hidridima. Treća generacija ovog tipa motora donosi tri važna poboljšanja u odnosu na trenutnu generaciju.
Prvo, novi pogonski sklop obećava do dvostruko veću izdržljivost od trenutne generacije. Novi motor je takođe efikasniji i obećava povećanje dometa za 20 posto. Poređenja radi, aktuelni Toyota Mirai, model pogonjen isključivo na vodonik, ima domet od 650 kilometara u WLTP ciklusu.
Nova generacija motora na vodonik će ujedno imati niže troškove proizvodnje zahvaljujući novim procesima koji se koriste u dizajnu i proizvodnji.
Prvi modeli koji u koji će biti instaliran ovaj novi sklop biće lansirani nakon 2026. Nova generacija motora s hidrogenskim gorivnim ćelijama dizajnirana je ne samo za obične automobile, već i za teška komercijalna vozila.
Od 2014. do danas, Toyota je širom svijeta prodala oko 28.000 automobila s motorima na hidrogen.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.