Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.
Pored hibrida i električnih automobila, japanski proizvođač nastavlja ulagati u tehnologiju hidrogenskih gorivnih ćelija. Tehnološki gledano, ovaj pogonski agregat pretvara hidrogen u električnu energiju, a rezultat je čista voda.
Ne tako davno, japanski brend je predstavio novu generaciju motora na vodonik i može se reći da je i dalje usavršava kao što to čini s hidridima. Treća generacija ovog tipa motora donosi tri važna poboljšanja u odnosu na trenutnu generaciju.
Prvo, novi pogonski sklop obećava do dvostruko veću izdržljivost od trenutne generacije. Novi motor je takođe efikasniji i obećava povećanje dometa za 20 posto. Poređenja radi, aktuelni Toyota Mirai, model pogonjen isključivo na vodonik, ima domet od 650 kilometara u WLTP ciklusu.

Nova generacija motora na vodonik će ujedno imati niže troškove proizvodnje zahvaljujući novim procesima koji se koriste u dizajnu i proizvodnji.
Prvi modeli koji u koji će biti instaliran ovaj novi sklop biće lansirani nakon 2026. Nova generacija motora s hidrogenskim gorivnim ćelijama dizajnirana je ne samo za obične automobile, već i za teška komercijalna vozila.
Od 2014. do danas, Toyota je širom svijeta prodala oko 28.000 automobila s motorima na hidrogen.
Povezane novosti
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.