Vijesti

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju

Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.

Autor: BIHAMK

Pored hibrida i električnih automobila, japanski proizvođač nastavlja ulagati u tehnologiju hidrogenskih gorivnih ćelija. Tehnološki gledano, ovaj pogonski agregat pretvara hidrogen u električnu energiju, a rezultat je čista voda.

Ne tako davno, japanski brend je predstavio novu generaciju motora na vodonik i može se reći da je i dalje usavršava kao što to čini s hidridima. Treća generacija ovog tipa motora donosi tri važna poboljšanja u odnosu na trenutnu generaciju.

Prvo, novi pogonski sklop obećava do dvostruko veću izdržljivost od trenutne generacije. Novi motor je takođe efikasniji i obećava povećanje dometa za 20 posto. Poređenja radi, aktuelni Toyota Mirai, model pogonjen isključivo na vodonik, ima domet od 650 kilometara u WLTP ciklusu.

Nova generacija motora na vodonik će ujedno imati niže troškove proizvodnje zahvaljujući novim procesima koji se koriste u dizajnu i proizvodnji.

Prvi modeli koji u koji će biti instaliran ovaj novi sklop biće lansirani nakon 2026. Nova generacija motora s hidrogenskim gorivnim ćelijama dizajnirana je ne samo za obične automobile, već i za teška komercijalna vozila.

Od 2014. do danas, Toyota je širom svijeta prodala oko 28.000 automobila s motorima na hidrogen.

BIHAMK

Povezane novosti

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Vraća se kultna Lancia Fulvia

Vraća se kultna Lancia Fulvia

Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Možda bi vas zanimalo