Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.
Pored hibrida i električnih automobila, japanski proizvođač nastavlja ulagati u tehnologiju hidrogenskih gorivnih ćelija. Tehnološki gledano, ovaj pogonski agregat pretvara hidrogen u električnu energiju, a rezultat je čista voda.
Ne tako davno, japanski brend je predstavio novu generaciju motora na vodonik i može se reći da je i dalje usavršava kao što to čini s hidridima. Treća generacija ovog tipa motora donosi tri važna poboljšanja u odnosu na trenutnu generaciju.
Prvo, novi pogonski sklop obećava do dvostruko veću izdržljivost od trenutne generacije. Novi motor je takođe efikasniji i obećava povećanje dometa za 20 posto. Poređenja radi, aktuelni Toyota Mirai, model pogonjen isključivo na vodonik, ima domet od 650 kilometara u WLTP ciklusu.
Nova generacija motora na vodonik će ujedno imati niže troškove proizvodnje zahvaljujući novim procesima koji se koriste u dizajnu i proizvodnji.
Prvi modeli koji u koji će biti instaliran ovaj novi sklop biće lansirani nakon 2026. Nova generacija motora s hidrogenskim gorivnim ćelijama dizajnirana je ne samo za obične automobile, već i za teška komercijalna vozila.
Od 2014. do danas, Toyota je širom svijeta prodala oko 28.000 automobila s motorima na hidrogen.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.