Čitajući šta se u svijetu oko nas događa u vezi sa ekspanzijom automobila na električni pogon i infrastrukturom koja je podržava, često se pitam kada će kod nas njihovo masovnije uvođenje u upotrebu postati praksa. Naime, onaj mali broj elektromobila koji su sada u prometu rezultat je izbora i spremnosti pojedinaca da se voze na struju, a ne procesa i strategije koje je osmislila država ili neko drugi. No, nakon niza događaja u maju ove godine, čini se da smo tu stvar konačno prelomili preko koljena. U Sarajevu je održan prvi sajam elektromobila. Bio je jednodnevan, ali kao događaj i poruka veoma važan. Uz to, opština Novo Sarajevo je odlučila da u njenom voznom parku budu samo vozila na električni pogon, dakle limuzina u kojoj se vozi načelnik, ali i automobili što ih koriste razne opštinske službe. Povrh svega, Vlada Federacije Bosne i Hercegovine donijela je odluku o subvencioniranju kupovine ovih vozila. Ali, da bi zamjena benzinaca i dizelaša bila brža i opšteprihvaćena, u taj proces bi trebalo da se uključi još mnogo aktera. Jedan od važnih su banke jer povoljnijim kreditima za nabavku elektromobila mogu privući veliki broj klijenata – potencijalnih kupaca. Što ih bude više i zrak koji udišemo će biti čistiji.
Povezane novosti

Ljeto 2022: Stari Peugeot na putu do zvijezda
Woody Allen nas je u starom Peugeotu vodio u nostalgični Pariz, a teleskop James Webb u vrijeme “velikog praska”. Neka ovo ljeto osim nostalgije i slika prošlosti probudi želju za putovanjem i nosi nas do zvijezda koje će biti slike boljeg vremena.

Gradnja tunela Prenj počinje 2023. godine
Probijanjem tunela Prenj, te izgradnjom autoceste na toj trasi, put između Sarajeva i Mostara će se skratiti za duplo, a sada se od Sarajeva do Mostara magistralnom cestom M-17 vozimo oko dva sata.

Oni dolaze
Ne otpisujte ih prerano. Vrlo moguće da ćemo ih uskoro (ponovo) posjedovati i voziti. Usnuli zmaj se probudio. Kineski automobili su počeli dolaziti i biće zanimljiviji nego prije.