Polo je svoju tehniku, mimo ostalih modela iz VW grupe, donirao prvobitno T-Crossu, a sad i njegovoj neslužbenoj coupe verziji koja ima veselo ime – Taigo. On se već prodaje u Brazilu pod nazivom Nivus, ali je za evropsku klijentelu VW industrijalizirao pogone u španskoj Pamploni odakle Taigo dolazi po strogim EU standardima.
Taigo je namijenjen gradu, jer sa 4,26m dužine sličan je Golfu, ali zbog veće ukupne dužine od skoro sličnog T-Crossa, pa i zvanično broj većeg T-Roca, raspolaže sa komfornijom zadnjom klupom i kapacitetnijim prtljažnikom od 440 litara. Dakle, ovo je konkretniji model od T-Crossa, koji jednako može zadovoljiti potrebe kupaca naviknutih na gabarite jednog Golfa, a da pri tom ponudi psihološki povišenu poziciju sjedenja koja postaje must have faktor zadnjih godina.
Njegov zaštitni znak jeste zavodljiva kupeovska stražnjica, odnosno sportski stil u SUV pakovanju, koji je pionirski zarolao BMW-a X6, samo u ovom slučaju dosta nižeg cjenovnog ranga. Iako djeluju veće, i Citroen C4 i Megane Conquest su sličnog stila, oba takođe na maloj platformi i samo sa prednjim pogonom, te se može reći da su konceptom najbliži Taigou na tržištu.
Volkswagen sada ima tri jako slična modela u nižim klasama: T-Cross, Taigo i T-Roc. Kupaca Pola i Golfa na Starom kontinentu je sve manje zbog ove trojke.
Tehnološki gledano, Taigo je copy-paste većine VW modela, pa se u njegovom interijeru nalaze digitalni kokpit i infotainment zadnje generacije sa mogućnošću povezivosti sa aktuelnim operativnim sistemima pametnih telefona. Od pametnih asistenata vožnje, Taigo već od osnovnog paketa opreme Life može biti opremljen sa sistemom IQ Drive (drži auto u voznoj traci, a vozila ispred na distanci), Side Assist – kontrola mrtvog ugla, Park Assist – sistem samostalnog parkiranja, Matrix LED svjetla itd.
Na lokalnom tržištu Taigo se prodaje u standardnim paketima opreme: Life, Style i R-Line. Motori su turbobenzinski 1.0 TSI u verzijama sa 95 i 110 KS, kao i jači četverocilindarski 1.5 TSI sa 150 KS. Početna komunikacijska cijena u verziji Life TSI 110 DSG je 40.389 KM, a rok isporuke ispodprosječnih 20-tak dana.
Povezane novosti

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.

Nissan u Evropi lansirao e-Power pogon sljedeće generacije
Nissan je zvanično lansirao novu generaciju svog e-Power hibridnog sistema u Evropi. Prvi model koji će se prodavati na Starom kontinentu i koji je dobio novi sistem je Qashqai.