''Možemo se osvrnuti na vrlo snažnu 2023. godinu u pogledu poslovanja. Opel je zabilježio značajan rast. Ostvarili smo odličan napredak, posebno u sektoru električnih vozila, lakih komercijalnih vozila i C-segmentu. Također smo znatno proširiti obim našeg međunarodnog poslovanja. To je jasan dokaz da naša strategija funkcioniše”, izjavio je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl.
Visok udio električnih vozila
Kupci su izuzetno dobro prihvatili električna baterijska vozila (BEV). Približno 90.000 prodatih BEV-ova značajno je povećanje od čak 22 % u usporedbi s prethodnom godinom. Navedeni postotak na impresivan način naglašava uspjeh Opelove elektrifikacijske ofanzive.
Uspješna strategija internacionalizacije
Opel je prošle godine ostvario snažan rast van tržišta EU 29 i povećao prodaju za približno 62 posto na ukupno 101.000 vozila. To je 15 posto ukupne prodaje njemačkog brenda.
Značajan rast registracija LKV vozila
Opel i Vauxhall zajedno su prodali 125.000 lakih komercijalnih vozila širom svijeta, što je povećanje od 26 posto u usporedbi s 2022. godinom. Ti su brendovi zauzeli vodeći položaj među električnim kombijima s približno 17.000 prodanih primjeraka modela Combo Electric, Vivaro Electric i Movano Electric na evropskom tržištu (EU 29).
Snažan rast u C-segmentu
Opel je također nastavio bilježiti rast u iznimno konkurentnom C-segmentu. Astra je 2023. godine uspjela udvostručiti prodaju svih verzija pogonskih sklopova na evropskom tržištu. U Njemačkoj je završila peta u svom segmentu. Opel je ukupno ostvario značajan rast širom svijeta u C-segmentu. U usporedbi s prethodnom godinom, brend je prodao približno 57 posto više primjeraka modela Astra i Grandland.
Corsa i Mokka - Odlični prodajni rezultati širom Evrope
Corsa je prošle godine ponovo dokazala da je pravi bestseler. Na dva najveća tržišta, Njemačkoj i Velikoj Britaniji, Corsa je bila najpopularniji automobil B-segmenta. U Grčkoj je bila čak i najprodavaniji automobil na razini države. Takođe, Corsa Electric zauzela je drugo mjesto po broju registracija u svom segmentu u Italiji, Holandiji, Portugalu i Austriji. Mokka Electric najpopularniji je SUV B-segmenta u Britaniji i drugi najpopularniji u Njemačkoj, Španiji, Poljskoj i Belgiji.
Povezane novosti

Zahuktava se dolazak Audija u F1, Revolut će biti glavni sponzor njemačkog tima
Audi je objavio prvog sponzora svog budućeg tima Formule 1. Njemački tim je potpisao ugovor s kompanijom za transfer novca Revolut.

Volkswagen video igrama prekraćuje čekanje u vozilu
Sa aplikacijom AirConsole In-Car, Volkswagen komercijalna vozila postaju prave mobilne konzole. Vozači i saputnici mogu računati na PAC-MAN i 14 drugih igara.

Turski Togg stižu u Evropu, prvo tržište na koje cilja je Njemačka
Turski proizvođač automobila Togg bit će prisutan na Sajmu automobila u Minhenu s dva modela. Ovo učešće će ujedno označiti i debi brenda Togg na Starom kontinentu, a prva zemlja na koju su Turci usmjerili fokus je očekivano Njemačka.