Panasonic namjerava utrostručiti ili učetverostručiti proizvodni kapacitet baterija za električna vozila u svim svojim pogonima do fiskalne 2028. godine sa trenutnog nivoa od 50 gigavat-sati godišnje, izvještava Nikkei Asia. Ovaj plan predviđa instaliranje dvije proizvodne linije u tvornici baterijskih komponenti u Japanu u fiskalnoj 2023. godini. Samo ovo ulaganje vrijedno je 580 miliona dolara.
S druge strane, razumije se da su sve veći zahtjevi od Tesle za proizvodnjom baterijskih sklopova bili glavni čimbenik u odluci da se osnuje ova tvornica u SAD-u. Kao najveća privatna investicija u povijesti Kanzasa i jedna od najvećih tvornica za proizvodnju baterija za električna vozila te vrste u zemlji, ovaj će projekt biti izuzetno bitan za ekonomiju obje države osiguravajući veliki broj visokokvalitetnih radnih mjesta za stanovnike Kanzasa.
Panasonic, također zajedno s Teslom, trenutno upravlja Gigatvornicom u Nevadi. U taj objekat uloženo je približno 1,46 milijardi dolara.
Brojni proizvođači baterija i automobila objavili su planove za osnivanje novih tvornica širom Sjedinjenih Država posljednjih mjeseci. Na primjer, LG i General Motors zajedno će potrošiti 2,6 milijardi dolara na novu tvornicu baterija u Michiganu. LG Energy Solution također će uložiti 1,4 milijarde dolara u izgradnju nove tvornice baterija u Arizoni. Ta tvornica će započeti s proizvodnjom 2024. godine i imati će kapacitet za proizvodnju 11 gigavat-sati baterijskih ćelija svake godine.
Kineski gigant baterijskih sklopova CATL također želi uspostaviti tvornicu baterija u SAD-u za snadbijevanje kompanija poput Forda i BMW-a. Hyundai je također nedavno najavio da planira uložiti približno 5,54 milijarde dolara u državu Georgiju za uspostavu namjenskih pogona za proizvodnju električnih vozila i baterija.
Povezane novosti

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.

Nissan u Evropi lansirao e-Power pogon sljedeće generacije
Nissan je zvanično lansirao novu generaciju svog e-Power hibridnog sistema u Evropi. Prvi model koji će se prodavati na Starom kontinentu i koji je dobio novi sistem je Qashqai.