Megane kakav smo poznavali više neće biti ni sličan svojim prethodnicima. Iako Renault i dalje prodaje standardni Megane četvrte generacije sa benzinskim i dizel motorima, uključujući i njegov moderni hibridni derivat, električni Megane je nešto potpuno drugačije, nešto što francuskoj marki daje novi zamah na polju u kojem godinama dominira – elektrifikaciji.
Renault je zadnju deceniju dominirao u segmentu električnih vozila sa modelima kao što su Twizzy, Zoe, Kangoo Z.E., Fluence Z.E. itd. Međutim, konkurencija je posljednjih godina jednostavno odvrnula pipu i ta dominacija je počela da blijedi pogotovo što jer Renault spao na tek dva mini modela Twingo E-Tech i Zoe. Renaultu je evidentno nedostajala karika s kojom bi uozbiljio ponudu, a to je došlo s novim Meganeom E-Tech Electric.

Renault je bio mudar, pa je rivala, Volkswagena ID.3, odmah ''popeo'' na nivo crossovera, jer je taj segment u ogromnom skoku na evropskom tržištu. Sa jako kompaktnim gabaritima i dužinom od svega 4,2m (cijelih 16 cm kraći od običnog Meganea), velikim 20-colnim točkovima i jako atraktivnim dizajnom, novi električni Megane zaista zrači posebnom energijom. Budući da puca u srce kupaca crossovera, a uz to je lijepog izgleda, iznutra izuzetno moderan, povezan, i komforan (međuosovinski razmak – 2,69 m prtljažnik – 440 l), te ukupno skladnih proporcija na koje je ugrađen novi retro znak iz 70-ih, ovaj model bi mogao postati ad hoc popularan.
Uz Megane E-Tech Electric stižu dvije oznake EV40 i EV60. Prva oznaka otkriva slabiju bateriju do 40 kWh i snagu od 130 KS, dok druga nudi konkretniju 60 kWh bateriju i lijepih 220 KS. Jača verzija na papiru djeluje kao prava mjera koja će popularizirati njegov tržišni put, pogotovo što Renault obećava odličnih 470 km autonomije s ovom verzijom.

Renault je prošlu godinu završio na trećem mjestu u Evropi iza Tesle i Volkswagena u segmentu električnih vozila (BEV) sa padom od 7 posto. To je bilo jedino poslovanje s minusom lani u poređenju sa ostalim proizvođačima, bez obzira na odličnu drugu poziciju modela Zoe. Električni Megane zato dolazi kao spasitelj Renaultovog narušenog ugleda i od starta ima onaj X faktor neophodan za gašenje požara.
Povezane novosti
 
                                        
                                    Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
 
                                        
                                    Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.
 
                                        
                                    Nissan obilježava 25 godina od debija X-Traila uz 8,1 milion prodatih jedinica
Ove godine, Nissan X-Trail slavi 25. godišnjicu. U četvrt vijeka, X-Trail je prodat u više od 8,1 milion jedinica širom svijeta.
 
     
         
        