Ohrabreni trendom prodaje EV segmenta i dobre prihvaćenosti samog Enyaqa, Škoda kreće u proizvodnju njegove ''kupe'' izvedenice Enyaq Coupe.
S koeficijentom otpora od 0,234, Enyaq Coupe iV ima domet do 545 kilometara prema ''velikodušnoj'' WLTP proceduri ispitivanja lakih vozila. Iza tih brojki stoji trenutno jedini dostupan Enyaq Coupe RS iV sa najvećom snagom od 295 KS i 460 Nm momenta koji se raspodjeljuje na obje osovine. Najveća brzina ograničena je na 180 kilometara na sat, što je u skladu za EV SUV kompaktne veličine.
S kapacitetom prtljažnika od 570 litara, SUV model u stilu coupea dodatno se može pohvaliti standardnim panoramskim staklenim krovom koji je navodno tanji od punog krova, što putnicima daje nešto više prostora za glavu. Enyaq Coupe RS iV ima standardnu Crystal Face prednju rešetku koja integriše više od 100 LED dioda koje stvaraju blistavu traku između prednjih svjetala.
Temeljen na arhitekturi električnog vozila MEB, Škodin najnoviji model s nultom emisijom već je ušao u proizvodnju u Mladoj Boleslavi. Češki proizvođač automobila kaže da cilja proizvodnju više od 120 jedinica dnevno.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.