Članak top banner 970x90
Vijesti

Ka Evropi krenula prva serija od 1.000 modela MG4

Na šangajskom pristaništu Haitong ukrcana je prva serija od 1.000 jedinica modela MG4 EV koja se ukrcava na brod na putu ka Evropi.

Autor: BIHAMK

Novi i kompaktni MG4 EV je nedavno predstavljeni čisto električni automobil, koji dolazi iz kineske grupacije SAIC Motor pod markom MG. Debitirajući u junu 2022. kao MG Mulan na kineskom tržištu, ovo je prvo vozilo izgrađeno na SAIC-ovoj baterijskoj električnoj modularnoj platformi (u Kini poznatoj kao platforma Nebula).

Namijenjen Evropi uz izmijenjeni naziv MG4 EV, ovaj zanimljivi kompakt ''Golf'' klase zadržava isti sportski izgled kao i MG Mulan, a ima dužinu/širinu/visinu od 4287/1836/1516 mm i međuosovinski razmak od 2705 mm. Po pitanju baterija, MG4 će se u početku nuditi s dvije opcije: 51 kWh i 64 kWh. Ovaj električar s baterijom od 51 kWh uz agregat snage 170 KS ima domet od 350 km, dok u opciji od 64 kWh i snagom od 204 KS ima ozbiljniju autonomiju vožnje od 450 km. MG nešto kasnije planira uvesti AWD model sa motorom od 450 KS.

Nadalje, unutrašnjost MG4 ima upravljač sa dva kraka, punu LCD instrument ploču i spušteni centralni kontrolni ekran. Očekuje se da će MG4 doći u različitim varijantama za konfiguracije lijevog i desnog volana kako bi zadovoljio različita tržišta.

Sa svojim evropskim debijem koji je vezan za zadnji kvartal ove godine, MG4 EV će također uskoro stići u zastupništva širom Novog Zelanda, Australije, Meksika, Južne Amerike i Bliskog Istoka. Izvoz će se početkom 2023. nastaviti u druge regije i zemlje.

Zvaničnici MG-a tvrde da je brend prošle godine prodao oko 52.000 automobila u Evropi. Ove godine za samo pola godine brojka je već na 45.000 realizovanih ugovora. Upravo se od modela MG4, koji je povoljniji i do 10.000 eura od rivala poput VW ID.3, Renault Meganea E-Tech i Nissan Leafa, očekuje da drastično poveća prodaju na Starom kontinentu.

Ovaj brend je nedavno dostupan i na tržištu BiH preko Grand Automotive Adriatic uvoznika.

Tagovi
MG
BIHAMK

Povezane novosti

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Manjak čipova bio je, još uvijek jest, i vjerojatno će nastaviti biti glavna glavobolja za proizvođače automobila širom svijeta. Sve više analitičara očekuje da će ograničene količine ostati problem i u 2023. godine.

Možda bi vas zanimalo