BYD kupio Fordovu tvornicu u Brazilu, možda uskoro i u Njemačkoj
Promjena na tržištu uz dolazak električnih vozila dovela je do pojave izraza "stari proizvođači automobila". On predstavlja sve kompanije koje su se etablirale s motorima s unutrašnjim sagorjevanjem prije nekoliko decenija. No, njima je izgleda odzvonilo.
Ako pitate obožavatelje Tesle oni misle da samo njihov voljeni proizvođač električnih vozila može izazvati starije i etablirane marke. To je daleko od istine ako pogledamo do koje tačke razvoja su došli kineski proizvođači. Ako neki proizvođač automobila može parirati drugima, onda je to kineska kompanija BYD, posebno kada je riječ o tvornicama.
BYD je bio zainteresovan za kupovinu dvije Fordve tvornice, one u Brazilu koju je zvanično otkupio, iako još uvijek postoji interes za onom u Njemačkoj. Brazilska jedinica bila je industrijski kompleks u Camaçariju koji je proizvodio modele: Ka, Ka Sedan i EcoSport. Budući da je Ford penzionisao ova tri modela zbog svoje odluke da se fokusira na električne automobile i profitabilnije proizvode, odluka nije bila teška. Tvornica u Saarlouisu u Njemačkoj proizvodi Focus, koji je još uvijek u prodaji, ali bi ga trebao zamijeniti električni crossover ili SUV. I njemačku tvornicu kineski div razmatra u opciji kupovine kako bi se razgranao u Evropi.
Nakon što su prve vijesti izašle u novembru 2022. Fordu je navodno trebalo tri mjeseca da zvanično odluči. BYD je novi vlasnik industrijskog kompleksa Camaçari, što će službeno biti objavljeno u aprilu. Grupa BYD inžinjera otići će u tvornicu sljedeće sedmice kako bi fino prilagodili namjenu koju će nova jedinica imati u strategiji kompanije kao i definisati proizvode za brazilsko tržište.
BYD će imati tri tvornice u brazilskoj tvornici: jednu za preradu litija i željeznog fosfata, drugu za šasije autobusa i kamiona i posljednju za putnička vozila, koja će uključivati EV i PHEV. U početku fabrika bi trebala trebala proizvoditi 30.000 vozila, ali plan je da se ubrzo proširi na 150.000 jedinica. Tvornice će zapošljavati oko 1200 ljudi, a prve dvije trebale bi početi s proizvodnjom do oktobra 2024.
Povezane novosti

Kineski Great Wall želi napraviti superautomobil bolji od Ferrarija
Kineski proizvođač automobila, Great Wall Motors, već pet godina radi na misterioznom superautomobilu. Kinezi obećavaju da će nadmašiti Ferrari, a meta im je SF90 Stradale.

Globalna proizvodnja automobila će pasti za 1,5 miliona vozila zbog Trumpovih tarifa
Prema izjavama nekoliko analitičara automobilske industrije, globalna proizvodnja automobila će se smanjiti za 1,5 miliona jedinica u 2025. godini zbog tarifa koje je najavio američki predsjednik Donald Trump.

Opel proizveo milion Corsi šeste generacije
Corsa se proizvodi od 1982., a s proizvodnih traka ih je spušteno više od 15 miliona. Aktuelna, šesta generacija sada je dostigla proizvodnju od milion jedinica.