Novajlija sada nije samo kompakt, on je dijelom i moderni mješanac kupea i SUV-a s pravim premium feelingom.Oslanjajući se na prošlu generaciju Citroena C4, čiju mehaniku je i baštinio i ujedno se, uz jedan temeljiti redizajn 2015. sa nazivom C4 Crossback, penzionisao kad i ''narodni'' brat u maju 2018., potpuno novi model DS4 sada prelazi na stepenicu iznad. Bazirajući se na novoj EMP2 platformi, doniranoj od Peugeota 308 i nove Astre, novi DS4 se separisao od svog bivšeg tehnološkog blizanca C4 koji je otišao drugim putem, budući da on više nije mogao ponuditi dominantni paket opreme i pogonskih motora kao Peugeot.
Šta je novo kod ovog modela?
Novi DS4 je postao značajno veći (4,4 metra dužine) i na cesti dominantniji od prethodnika, popunjavajući prazninu između DS3 Crossback i DS7 Crossback. Zato je njegova uloga igrati na kartu kupaca kompaktnih crossovera koji traže premium model s drugačijim karakterom od svakodnevnih modela. Ovakvih mješanaca, s velikim 20-colnim točkovima (u najboljoj izvedbi), blago odignutijom podnicom i premium detaljima na optici i enterijeru, nema puno na tržištu, pa je njegov pravi rival na tržištu Cupra Formentor.
Ovaj model će kao i do sada birati probrani kupci koji žele premium vozilo, u kojem dominiraju luksuz i plemeniti materijali poput alcantare, nappa kože, drveta i karbon. Uglavnom, enterijer je nadahnut svijetom urarstva, a to se vidi po profinjenim materijalima i preciznoj završnoj obradi. Eleganciju nadopunjuje minimalizam i moderna tehnika poput moćne multimedije i upravljanja gestama, odnosno glasom, head-up displaya novije 2.0 verzije s projekcijom podataka s navigacije itd. Ispod lima nema hidrauličnog ovjesa, ali DS4 donosi evolutivni sistem Active Scan Suspension koji uz pomoć video kamera snima cestu i prilagođava ovjes stanju na podlozi u milisekundama. Za osvjetljenje ceste brinu se svjetla sa LED Matrix tehnologijom.
Cijene od 54.357 KM
Zahvaljujući prilagodljivoj platformi, pogonski sklop, pored klasičnog turbo benzinca i dizela, nudi i opciju hibrida. Dok novi DS4 ne postane potpuno električni 2024. Godine, kupcima su na raspolaganju po jedan benzinac (Pure Tech 130 S&S EAT8) i jedan dizel (BlueHDi 130 S&S EAT8), te dva plug-in hybrida (E-Tense 2x4 180 i 225). Cijene za benzinski Pure Tech 130 startaju od 54.357 KM, za dizelski BlueHDi 130 od 57.171 KM, dok hibridi odskaču sa početnom cijenom od 86.238 KM. Svi modeli bez obzira na pogonski sklop dolaze serijski uz 8-stepeni automatski mjenjač. Uvoznik na bh. tržištu očekuje prodaju s naglaskom na dizelski DS4.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.