Šef brenda Lancia Luca Napolitano predstavio je desetogodišnji plan njegovog oživljavanja. "Lancia je spremna za Evropu. Poduzeli smo prve korake kako bismo postali pouzdana i cijenjena marka u premium segmentu.''
Sve ovo zvuči prilično ambiciozno za marku koja trenutno prodaje samo jedan model - Ypsilon, isključivo na talijanskom tržištu, ali poprilično uspješno. Osim toga, riječ je o automobilu koji je predstavljen 2011. godine, a naknadno je nekoliko puta tek neznatno ažuriran.
Unutar Stellantis grupe, Lancia je uključena u luksuzni odjel uz brendove DS i Alfa Romeo, s kojima će dijeliti dijelove. Puna ofanziva trebali bi početi 2024. godine, kada stiže četvrta generacija modela Ypsilon. Ostat će hatchback s pet vrata, ali će biti dostupan isključivo s električnim pogonom. Trenutna treća generacija Ypsilona je duga 3,84 metra, dok bi se novitet trebao povećati na četiri metra.

Sljedeći na redu je automobil koji Lancia naziva svojom perjanicom. Bit će predstavljen 2026. godine, ali još nije jasno o kakvom će se tipu automobila raditi. Istorijski gledano, Lancia nema iskustva u proizvodnji SUV-ova, ali s obzirom na njihovu popularnost, može se pretpostaviti da će marka ići tim putem. Treći novitet vratit će legendarno ime Delta. Biti će dugačak oko 4,4 metra, a Lancia svoj izgled opisuje kao skulpturalnu i mišićavu, s geometrijskim linijama koje će fanovi ponovo obožavati i voljeti. Zvuči kao da Lancia s novom Deltom želi reinkarnirati originalnu prvu generaciju, a ne bazirati novitet na posljednjoj generaciji zaobljenih formi.
Svi modeli u pravilu bi trebali imati talijanski interijer i dijelom elektrificirani pogon. Lancia je također dala obećanje da će preći na potpuno električnu liniju modela, koja bi trebala doći 2028. Od početka se talijanski proizvođač automobila želi fokusirati uglavnom na stabilna ekonomska tržišta poput Italije, Njemačke, Španije, Francuske i zemalja Beneluksa.
Povezane novosti
Koje automobile su kupovali Evropljani: Volkswagen na prvom mjestu
Prema najnovijim podacima koje je dalo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), Evropljani su registrovali preko 1,3 miliona Volkswagen jedinica u prvih 11 mjeseci godine. Toyota je druga, a Škoda odlična treća.
Rekordna prodaja marke MG u Evropi uz povećanje od 30 posto
Britanski brend MG, u vlasništvu kineskog SAIC-a, zabilježio je rekordnu prodaju u 2025. godini, prodavši više od 300.000 jedinica u Evropi. U poređenju s istim periodom 2024. godine, govorimo o povećanju od 30 posto.
Kineski Geely otvorio najveći centar na svijetu za testiranje vozila
Geely Auto Group je predstavio Geely Safety Centre, sada najveći i najnapredniji centar za testiranje automobilske sigurnosti na svijetu. Centar za sigurnost, smješten u istočnoj Kini (Ningbo), prostire se na 45.000 kvadratnih metara.