Toyota ulaže više od tri milijarde eura za razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje
Toyota i kompanija Nippon Telegraph and Telephone (NTT) dogovorili su zajedničku inicijativu u oblasti mobilnosti i vještačke inteligencije. Glavni cilj ove saradnje je stvaranje društva bez saobraćajnih nesreća.
Automobili se već sada oslanjaju na softver, a u budućnosti će to biti sve više izraženo. To je uostalom jedan od problema koje tišti tradicionalne poslove u autoindustriji, kojih je sve manje. No, nadomještaj u broju radnih mjesta odvijat će se u IT sektoru vezanom za automobilsku industriju. Toyota planski želi krenuti u tom smjeru investirajući velike novce u razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje.
Da bi se postigao ovaj cilj, partneri su rekli da su nove tehnologije potrebne i na infrastrukturnoj strani. Dakle, da bi unaprjeđenja tehnologija pomoći u vožnji zasnovana na podacima i razvoju budućih tehnologija za autonomnu vožnju funkcionirala, bit će neophodno razviti adekvatnu infrastrukturu.
U suštini, da bi postigla oba ova cilja, Toyota razvija automobile zasnovane na softveru kojima je sigurnost glavni prioritet, jer želi društvo bez saobraćajnih nesreća. Kako se ova inteligentna vozila budu razvijala, postajat će sve važnije izgradnja AI infrastrukture. Nova vozila će uskoro biti u stanju da inteligentno prikupljaju i obrađuju ogromne količine informacija.
U okviru ove saradnje, japanski gigant NTT, čije prednosti su telekomunikacije, i Toyota će zajedno izgraditi platformu mobilnosti AI koja kombinuje besprijekornu komunikacionu infrastrukturu s vještačkom inteligencijom i računarskim platformama koje su sposobne za inteligentnu obradu velike količine podataka.
Kroz ovu inicijativu, dvije kompanije procjenjuju ukupne investicije od preko tri milijarde eura do 2030. godine. Već od 2025. godine oba subjekta će početi s razvojem platforme mobilnosti, a od 2028. godine počinje implementacija inteligentnog softvera.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.