Vijesti

Toyota ulaže više od tri milijarde eura za razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje

Toyota i kompanija Nippon Telegraph and Telephone (NTT) dogovorili su zajedničku inicijativu u oblasti mobilnosti i vještačke inteligencije. Glavni cilj ove saradnje je stvaranje društva bez saobraćajnih nesreća.

Autor: BIHAMK

Automobili se već sada oslanjaju na softver, a u budućnosti će to biti sve više izraženo. To je uostalom jedan od problema koje tišti tradicionalne poslove u autoindustriji, kojih je sve manje. No, nadomještaj u broju radnih mjesta odvijat će se u IT sektoru vezanom za automobilsku industriju. Toyota planski želi krenuti u tom smjeru investirajući velike novce u razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje.

Da bi se postigao ovaj cilj, partneri su rekli da su nove tehnologije potrebne i na infrastrukturnoj strani. Dakle, da bi unaprjeđenja tehnologija pomoći u vožnji zasnovana na podacima i razvoju budućih tehnologija za autonomnu vožnju funkcionirala, bit će neophodno razviti adekvatnu infrastrukturu.

U suštini, da bi postigla oba ova cilja, Toyota razvija automobile zasnovane na softveru kojima je sigurnost glavni prioritet, jer želi društvo bez saobraćajnih nesreća. Kako se ova inteligentna vozila budu razvijala, postajat će sve važnije izgradnja AI infrastrukture. Nova vozila će uskoro biti u stanju da inteligentno prikupljaju i obrađuju ogromne količine informacija.

U okviru ove saradnje, japanski gigant NTT, čije prednosti su telekomunikacije, i Toyota će zajedno izgraditi platformu mobilnosti AI koja kombinuje besprijekornu komunikacionu infrastrukturu s vještačkom inteligencijom i računarskim platformama koje su sposobne za inteligentnu obradu velike količine podataka.

Kroz ovu inicijativu, dvije kompanije procjenjuju ukupne investicije od preko tri milijarde eura do 2030. godine. Već od 2025. godine oba subjekta će početi s razvojem platforme mobilnosti, a od 2028. godine počinje implementacija inteligentnog softvera.

BIHAMK

Povezane novosti

Citroen Ami ove godine slavi svoj četvrti rođendan

Citroen Ami ove godine slavi svoj četvrti rođendan

Ami je bio veliko iznenađenje kada je lansiran 2020. godine, izazvavši čuđenje i radoznalost. Do danas je postao pravi društveni fenomen koji je privukao više od 65.000 kupaca i uzdrmao urbani, a posebno prigradski automobilski pejzaž.

Nova Mazda CX-80 stigla u Evropu

Nova Mazda CX-80 stigla u Evropu

Mazda CX-80 stvorena je kako bi konkurisala etabliranim premium markama na evropskom tržištu. S tri reda sjedišta, najprostraniji automobil u Mazdinoj evropskoj ponudi, sada stiže u ovlaštene Mazdine salone u Evropi i dostupan je za probnu vožnju.

Možda bi vas zanimalo