Toyota ulaže više od tri milijarde eura za razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje
Toyota i kompanija Nippon Telegraph and Telephone (NTT) dogovorili su zajedničku inicijativu u oblasti mobilnosti i vještačke inteligencije. Glavni cilj ove saradnje je stvaranje društva bez saobraćajnih nesreća.
Automobili se već sada oslanjaju na softver, a u budućnosti će to biti sve više izraženo. To je uostalom jedan od problema koje tišti tradicionalne poslove u autoindustriji, kojih je sve manje. No, nadomještaj u broju radnih mjesta odvijat će se u IT sektoru vezanom za automobilsku industriju. Toyota planski želi krenuti u tom smjeru investirajući velike novce u razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje.
Da bi se postigao ovaj cilj, partneri su rekli da su nove tehnologije potrebne i na infrastrukturnoj strani. Dakle, da bi unaprjeđenja tehnologija pomoći u vožnji zasnovana na podacima i razvoju budućih tehnologija za autonomnu vožnju funkcionirala, bit će neophodno razviti adekvatnu infrastrukturu.
U suštini, da bi postigla oba ova cilja, Toyota razvija automobile zasnovane na softveru kojima je sigurnost glavni prioritet, jer želi društvo bez saobraćajnih nesreća. Kako se ova inteligentna vozila budu razvijala, postajat će sve važnije izgradnja AI infrastrukture. Nova vozila će uskoro biti u stanju da inteligentno prikupljaju i obrađuju ogromne količine informacija.
U okviru ove saradnje, japanski gigant NTT, čije prednosti su telekomunikacije, i Toyota će zajedno izgraditi platformu mobilnosti AI koja kombinuje besprijekornu komunikacionu infrastrukturu s vještačkom inteligencijom i računarskim platformama koje su sposobne za inteligentnu obradu velike količine podataka.
Kroz ovu inicijativu, dvije kompanije procjenjuju ukupne investicije od preko tri milijarde eura do 2030. godine. Već od 2025. godine oba subjekta će početi s razvojem platforme mobilnosti, a od 2028. godine počinje implementacija inteligentnog softvera.
Povezane novosti
Od "kineskih hitova" do preuzimanja vodeće uloge u autoindustriji
S novom pojavom kineskih automobila, etablirani brendovi su podsmjehom komentarisali da će te biti novi "kineski hitovi" za tržišta u razvoju. Međutim, danas evropske marke gutaju gnedle, jer Kinezi sve lakše i češće nalaze put do kupaca.
Koje automobile su kupovali Evropljani: Volkswagen na prvom mjestu
Prema najnovijim podacima koje je dalo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), Evropljani su registrovali preko 1,3 miliona Volkswagen jedinica u prvih 11 mjeseci godine. Toyota je druga, a Škoda odlična treća.
Rekordna prodaja marke MG u Evropi uz povećanje od 30 posto
Britanski brend MG, u vlasništvu kineskog SAIC-a, zabilježio je rekordnu prodaju u 2025. godini, prodavši više od 300.000 jedinica u Evropi. U poređenju s istim periodom 2024. godine, govorimo o povećanju od 30 posto.