Toyota ulaže više od tri milijarde eura za razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje
Toyota i kompanija Nippon Telegraph and Telephone (NTT) dogovorili su zajedničku inicijativu u oblasti mobilnosti i vještačke inteligencije. Glavni cilj ove saradnje je stvaranje društva bez saobraćajnih nesreća.
Automobili se već sada oslanjaju na softver, a u budućnosti će to biti sve više izraženo. To je uostalom jedan od problema koje tišti tradicionalne poslove u autoindustriji, kojih je sve manje. No, nadomještaj u broju radnih mjesta odvijat će se u IT sektoru vezanom za automobilsku industriju. Toyota planski želi krenuti u tom smjeru investirajući velike novce u razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje.
Da bi se postigao ovaj cilj, partneri su rekli da su nove tehnologije potrebne i na infrastrukturnoj strani. Dakle, da bi unaprjeđenja tehnologija pomoći u vožnji zasnovana na podacima i razvoju budućih tehnologija za autonomnu vožnju funkcionirala, bit će neophodno razviti adekvatnu infrastrukturu.
U suštini, da bi postigla oba ova cilja, Toyota razvija automobile zasnovane na softveru kojima je sigurnost glavni prioritet, jer želi društvo bez saobraćajnih nesreća. Kako se ova inteligentna vozila budu razvijala, postajat će sve važnije izgradnja AI infrastrukture. Nova vozila će uskoro biti u stanju da inteligentno prikupljaju i obrađuju ogromne količine informacija.
U okviru ove saradnje, japanski gigant NTT, čije prednosti su telekomunikacije, i Toyota će zajedno izgraditi platformu mobilnosti AI koja kombinuje besprijekornu komunikacionu infrastrukturu s vještačkom inteligencijom i računarskim platformama koje su sposobne za inteligentnu obradu velike količine podataka.
Kroz ovu inicijativu, dvije kompanije procjenjuju ukupne investicije od preko tri milijarde eura do 2030. godine. Već od 2025. godine oba subjekta će početi s razvojem platforme mobilnosti, a od 2028. godine počinje implementacija inteligentnog softvera.
Povezane novosti
AC Betanija postala novi diler Mazde u BiH i usput promovisala model CX-80
U Sarajevu promovisan novi Mazdin diler, čime je ovaj cijenjeni japanski brend u BiH dobio i trećeg partnera. Novi partner je poznata Auto kuća AC Betanija koja će novim brendom dodatno učvrstiti vlastitu poziciju na tržištu automobila u BiH.
Britanci oživljavju prvu generaciju Forda Escorta
Prva generacija Ford Escorta, lansirana kasnih 60-ih, ponovo će biti oživljena u obliku restomoda kreiranog od strane britanske kompanije Boreham Motorworks. Zvanično predstavljanje Escorta za 21. stoljeće će se održati 12. decembra.
Na bh. tržištu predstavljen atraktivni SUV Cupra Terramar
U mreži Porschea BH i partnera koji prodaju automobile brenda Cupra, stigao je novitet u popularnoj SUV formi. Riječ je o španskom bratu Volkswagen Tiguana, čije cijene startaju od 69.615 KM.