Toyota ulaže više od tri milijarde eura za razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje
Toyota i kompanija Nippon Telegraph and Telephone (NTT) dogovorili su zajedničku inicijativu u oblasti mobilnosti i vještačke inteligencije. Glavni cilj ove saradnje je stvaranje društva bez saobraćajnih nesreća.
Automobili se već sada oslanjaju na softver, a u budućnosti će to biti sve više izraženo. To je uostalom jedan od problema koje tišti tradicionalne poslove u autoindustriji, kojih je sve manje. No, nadomještaj u broju radnih mjesta odvijat će se u IT sektoru vezanom za automobilsku industriju. Toyota planski želi krenuti u tom smjeru investirajući velike novce u razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje.
Da bi se postigao ovaj cilj, partneri su rekli da su nove tehnologije potrebne i na infrastrukturnoj strani. Dakle, da bi unaprjeđenja tehnologija pomoći u vožnji zasnovana na podacima i razvoju budućih tehnologija za autonomnu vožnju funkcionirala, bit će neophodno razviti adekvatnu infrastrukturu.
U suštini, da bi postigla oba ova cilja, Toyota razvija automobile zasnovane na softveru kojima je sigurnost glavni prioritet, jer želi društvo bez saobraćajnih nesreća. Kako se ova inteligentna vozila budu razvijala, postajat će sve važnije izgradnja AI infrastrukture. Nova vozila će uskoro biti u stanju da inteligentno prikupljaju i obrađuju ogromne količine informacija.
U okviru ove saradnje, japanski gigant NTT, čije prednosti su telekomunikacije, i Toyota će zajedno izgraditi platformu mobilnosti AI koja kombinuje besprijekornu komunikacionu infrastrukturu s vještačkom inteligencijom i računarskim platformama koje su sposobne za inteligentnu obradu velike količine podataka.
Kroz ovu inicijativu, dvije kompanije procjenjuju ukupne investicije od preko tri milijarde eura do 2030. godine. Već od 2025. godine oba subjekta će početi s razvojem platforme mobilnosti, a od 2028. godine počinje implementacija inteligentnog softvera.
Povezane novosti
Njemačka vrši pritisak i zahtijeva od EU da odustane od zabrane SUS motora
Kao srce evropske autoindustrije, Njemačka intenzivno pritišće EU da ublaži planiranu zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem do 2035. godine u korist električnih vozila. Evropska komisija bi trebala dati važne upute o ovom pitanju 10. decembra.
Fiat započeo proizvodnju novog modela 500 Hybrid
Novi Fiat 500 Hybrid ušao je na montažnu traku u fabrici Mirafiori u Torinu, Italija. Do kraja godine bit će sastavljeno 6.000 jedinica, a prve jedinice bit će isporučene u januaru 2026. godine.
U BiH premijerno predstavljeni Chery Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4 Hybrid
Na bh. tržištu predstavljena su dva noviteta - Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4. Dok Tiggo 4 poznajemo još od ranije, Arrizo 8 je potpuno novi predstavnik u ponudi modela koji se mogu pronaći kod bh. uvoznika automobila Chery.