Toyota ulaže više od tri milijarde eura za razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje
Toyota i kompanija Nippon Telegraph and Telephone (NTT) dogovorili su zajedničku inicijativu u oblasti mobilnosti i vještačke inteligencije. Glavni cilj ove saradnje je stvaranje društva bez saobraćajnih nesreća.
Automobili se već sada oslanjaju na softver, a u budućnosti će to biti sve više izraženo. To je uostalom jedan od problema koje tišti tradicionalne poslove u autoindustriji, kojih je sve manje. No, nadomještaj u broju radnih mjesta odvijat će se u IT sektoru vezanom za automobilsku industriju. Toyota planski želi krenuti u tom smjeru investirajući velike novce u razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje.
Da bi se postigao ovaj cilj, partneri su rekli da su nove tehnologije potrebne i na infrastrukturnoj strani. Dakle, da bi unaprjeđenja tehnologija pomoći u vožnji zasnovana na podacima i razvoju budućih tehnologija za autonomnu vožnju funkcionirala, bit će neophodno razviti adekvatnu infrastrukturu.
U suštini, da bi postigla oba ova cilja, Toyota razvija automobile zasnovane na softveru kojima je sigurnost glavni prioritet, jer želi društvo bez saobraćajnih nesreća. Kako se ova inteligentna vozila budu razvijala, postajat će sve važnije izgradnja AI infrastrukture. Nova vozila će uskoro biti u stanju da inteligentno prikupljaju i obrađuju ogromne količine informacija.
U okviru ove saradnje, japanski gigant NTT, čije prednosti su telekomunikacije, i Toyota će zajedno izgraditi platformu mobilnosti AI koja kombinuje besprijekornu komunikacionu infrastrukturu s vještačkom inteligencijom i računarskim platformama koje su sposobne za inteligentnu obradu velike količine podataka.
Kroz ovu inicijativu, dvije kompanije procjenjuju ukupne investicije od preko tri milijarde eura do 2030. godine. Već od 2025. godine oba subjekta će početi s razvojem platforme mobilnosti, a od 2028. godine počinje implementacija inteligentnog softvera.
Povezane novosti
S montažne trake spušten posljednji Ford Focus nakon 27 godina proizvodnje
Ford je proizveo posljednji primjerak Focusa u svojoj njemačkoj fabrici u Saarlouisu, čime je završena proizvodnja kompaktnog modela američkog brenda nakon 27 godina u četiri generacije.
Nema šale s Kinezima: BYD želi udvostručiti mrežu dilera u Evropi do kraja 2026. godine
Kineski brend BYD želi dodatno povećati svoje prisustvo na evropskom tržištu udvostručavanjem svoje mreže dilera na kontinentu. Prema novom planu, BYD će do kraja sljedeće godine imati 2.000 dilera u Evropi.
Još četiri Fordova modela će moći samostalno voziti od 2026.
Ford će uvesti sistem autonomne vožnje BlueCruise u četiri nova modela koja se prodaju u Evropi. Modeli Puma, Puma Gen-E, Kuga i Ranger PHEV bit će dostupni sa BlueCruise sistemom od proljeća 2026. godine.