Dvotaktni 16-cilindarski dizel motor sa intercoolerom i 3.300 KS pokretao je ovu planinu čelika. Dizelaš je tačnije opskrbljivao četiri elektromotora spojena na zadnje dvije osovine i osam zadnjih točkova. Trošio je 265 litara po radnom satu, a tank za gorivo je imao kapacitet od 3.232 litra. Proizvela ga je kanadska dizel divizija General Motorsa za potrebe lokomotiva. Bez servo upravljanja ovaj Hulk među tegljačima bi bio neupotrebljiv, omogućivši mu smanjiti krug okretanja na širinu sletne trake velikog aviona - skoro 30 metara.
Kad smo već kod točkova, Titan ih je imao 10, sa gumama koje je trebalo mijenjati dva puta godišnje. Po 50 hiljada dolara po komadu, to nije bila baš ona vrsta vijesti koja bi izazvala radost u finansijskom odjelu rudarske kompanije. No, bio je to tek dio skupog održavanja ovog alata u poređenju sa cijenom nekog većeg kvara, jer ako bi se to dogodilo, kompanija bi bila na rubu da otpiše 1,5 miliona dolara knjigovodstvene vrijednosti što je bila maloprodajna cijena mašine kada je došla na tržište. Bilo je jeftinije samo izbaciti ultra šleper iz upotrebe nego ga popravljati. Samo dizel motor koštao je oko 800 hiljada dolara! Imajte na umu da su ovo cijene iz sredine 70-ih. U današnje vrijeme, cijeli kamion bi koštao oko 7 miliona dolara.
Titan je mogao nositi 320 tona zemlje, kamena, uglja ili naftnog pijeska pri konstantnoj brzini od 48 km/h. Kada se pojavio 1973. godine, Terex Titan je bio najveći, najteži i najveći teretni tegljač ikada napravljen. Zadržao je taj Guinnessov rekord četvrtinu vijeka. S dimenzijama (20x8x7 metara), T(e)Rex je postavio mjerilo za teške kiper dampere ultra-klase koji su kasnije došli.
Tek 1998. godine Caterpillar je predstavio kamion većeg kapaciteta koji je preuzeo dominaciju sve do 2013. godine kad je titulu prvaka svijeta u ultra-teškoj kategoriji preuzeo bjeloruski BelAZ 75710 (nosivost - 450 tona, ukupna bruto težina - skoro 810 tona).
Sudbini Titana nisu bili naklonjeni bogovi, jer je napravljen samo jedan primjerak. Kako se ispostavilo, General Motors je tempirao komercijalno lansiranje teškog kamiona na ivici naftne krize koja je bila pogubna za ovog teškaša. Rudarska industrija je muku mučila sa operativnim troškovima i nije imala razumijevnja za ovog teškaša. Tokom prve četiri godine rada, Titan je patio od čestih kvarova. Uprkos tome, uspio je da prebaci oko 3,5 miliona tona tereta.
Međutim, stvari su se kasnije popravile i, sa prosječnim vremenom rada od 70% od 1978. do 1991., Titan je prevezao dovoljno zemlje da izgradi cijelu planinu. I pored toga, prototip Terexa je ostao jedinstven. Ipak je služio svojoj svrsi punih osamnaest godina, a 1991. je penzionisan i izložen kao javni spomenik u Titan Parku Sparwood - Britanska Kolumbija, Kanada.
Povezane novosti

Kineski Great Wall želi napraviti superautomobil bolji od Ferrarija
Kineski proizvođač automobila, Great Wall Motors, već pet godina radi na misterioznom superautomobilu. Kinezi obećavaju da će nadmašiti Ferrari, a meta im je SF90 Stradale.

Globalna proizvodnja automobila će pasti za 1,5 miliona vozila zbog Trumpovih tarifa
Prema izjavama nekoliko analitičara automobilske industrije, globalna proizvodnja automobila će se smanjiti za 1,5 miliona jedinica u 2025. godini zbog tarifa koje je najavio američki predsjednik Donald Trump.

Opel proizveo milion Corsi šeste generacije
Corsa se proizvodi od 1982., a s proizvodnih traka ih je spušteno više od 15 miliona. Aktuelna, šesta generacija sada je dostigla proizvodnju od milion jedinica.