Stellantis se sprema da ponovo obustavi proizvodnju u fabrici Mirafiori u Italiji
Italijani se spremaju da ponovo zaustave proizvodnju u fabrici u Torinu za cijeli decembar. Fabrika Mirafiori proizvodi modele Fiat 500e, Maserati GranTurismo i GranCabrio, ali se zadnjih mjeseci suočava sa izazovima pada tržišta i lanca snabdijevanja.
Nakon pauze u proizvodnji, od sredine septembra do početka novembra zbog niske potražnje za električnim vozilima u Evropi, Stellantis je nastavio sa radom ove sedmice, iako smanjenim tempom. U ovom trenutku, linija za montažu električnog Fiata 500e trenutno proizvodi približno 170 vozila dnevno.
Međutim, neki izvori sugerišu da će fabrika obustaviti rad tokom cijelog decembra, sa namjerom da se proizvodnja nastavi tek početkom januara. Obustava proizvodnje u decembru je navodno uzrokovana problemima u snabdijevanju, mada postoji i druga strana medalje.

Stellantis je očigledno namjeravao da u novembru isporuči narudžbe Fiata 500e proizvedene za tri mjeseca, ali poteškoće u obezbjeđivanju kritičnih komponenti sprečavaju da se ispune ti ciljevi proizvodnje.
Mirafiori, veliki industrijski centar sa bogatom i važnom istorijom za Fiat, sada radi smanjenim kapacitetom. Suočen sa smanjenom potražnjom, za modelima kao što su Fiat 500e i Maserati, Stellantis se suočio sa ozbiljnim izazovima u održavanju stabilne proizvodnje, jer period “suše” traje duže od predviđanja.
Iako proizvođač automobila nije službeno najavio gašenje u decembru, situacija u Mirafioriju odražava šire izazove u industriji u cijeloj Evropi. Proizvođači jedino na ovaj nepopularni način mogu odgovoriti na promjene u padu potražnje za električnim vozilima.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.