Stellantis se sprema da ponovo obustavi proizvodnju u fabrici Mirafiori u Italiji
Italijani se spremaju da ponovo zaustave proizvodnju u fabrici u Torinu za cijeli decembar. Fabrika Mirafiori proizvodi modele Fiat 500e, Maserati GranTurismo i GranCabrio, ali se zadnjih mjeseci suočava sa izazovima pada tržišta i lanca snabdijevanja.
Nakon pauze u proizvodnji, od sredine septembra do početka novembra zbog niske potražnje za električnim vozilima u Evropi, Stellantis je nastavio sa radom ove sedmice, iako smanjenim tempom. U ovom trenutku, linija za montažu električnog Fiata 500e trenutno proizvodi približno 170 vozila dnevno.
Međutim, neki izvori sugerišu da će fabrika obustaviti rad tokom cijelog decembra, sa namjerom da se proizvodnja nastavi tek početkom januara. Obustava proizvodnje u decembru je navodno uzrokovana problemima u snabdijevanju, mada postoji i druga strana medalje.
Stellantis je očigledno namjeravao da u novembru isporuči narudžbe Fiata 500e proizvedene za tri mjeseca, ali poteškoće u obezbjeđivanju kritičnih komponenti sprečavaju da se ispune ti ciljevi proizvodnje.
Mirafiori, veliki industrijski centar sa bogatom i važnom istorijom za Fiat, sada radi smanjenim kapacitetom. Suočen sa smanjenom potražnjom, za modelima kao što su Fiat 500e i Maserati, Stellantis se suočio sa ozbiljnim izazovima u održavanju stabilne proizvodnje, jer period “suše” traje duže od predviđanja.
Iako proizvođač automobila nije službeno najavio gašenje u decembru, situacija u Mirafioriju odražava šire izazove u industriji u cijeloj Evropi. Proizvođači jedino na ovaj nepopularni način mogu odgovoriti na promjene u padu potražnje za električnim vozilima.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.