Stellantis se sprema da ponovo obustavi proizvodnju u fabrici Mirafiori u Italiji
Italijani se spremaju da ponovo zaustave proizvodnju u fabrici u Torinu za cijeli decembar. Fabrika Mirafiori proizvodi modele Fiat 500e, Maserati GranTurismo i GranCabrio, ali se zadnjih mjeseci suočava sa izazovima pada tržišta i lanca snabdijevanja.
Nakon pauze u proizvodnji, od sredine septembra do početka novembra zbog niske potražnje za električnim vozilima u Evropi, Stellantis je nastavio sa radom ove sedmice, iako smanjenim tempom. U ovom trenutku, linija za montažu električnog Fiata 500e trenutno proizvodi približno 170 vozila dnevno.
Međutim, neki izvori sugerišu da će fabrika obustaviti rad tokom cijelog decembra, sa namjerom da se proizvodnja nastavi tek početkom januara. Obustava proizvodnje u decembru je navodno uzrokovana problemima u snabdijevanju, mada postoji i druga strana medalje.
Stellantis je očigledno namjeravao da u novembru isporuči narudžbe Fiata 500e proizvedene za tri mjeseca, ali poteškoće u obezbjeđivanju kritičnih komponenti sprečavaju da se ispune ti ciljevi proizvodnje.
Mirafiori, veliki industrijski centar sa bogatom i važnom istorijom za Fiat, sada radi smanjenim kapacitetom. Suočen sa smanjenom potražnjom, za modelima kao što su Fiat 500e i Maserati, Stellantis se suočio sa ozbiljnim izazovima u održavanju stabilne proizvodnje, jer period “suše” traje duže od predviđanja.
Iako proizvođač automobila nije službeno najavio gašenje u decembru, situacija u Mirafioriju odražava šire izazove u industriji u cijeloj Evropi. Proizvođači jedino na ovaj nepopularni način mogu odgovoriti na promjene u padu potražnje za električnim vozilima.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.