Šta krasi novi CLE Coupe: dugo međuosovinsko rastojanje, dobro postavljen i snažno nagnut A-stub, kratak prednji i nešto duži zadnji prevjes, kao i veliki točkovi. Uvijek je postojala posebna magija svojstvena ovim proporcijama koje su neraskidivo povezane sa brendom Mercedes-Benz. Novi CLE Coupe kombinuje ove sportske i elegantne proporcije sa modernim dizajnerskim jezikom brenda marke.
Sa 4.850 milimetara dužine, 1.860 mm širine i 1.428 mm visine, novi CLE Coupe je najveći kupe u segmentu srednje veličine. Svojim konceptom – posebno sa 25 mm dužim međuosovinskim rastojanjem – CLE Coupe nudi znatno više prostora od C-Klase Coupe. Putnici pozadi posebno imaju koristi od 10 mm većeg prostora za glavu, 19 mm višeg prostora za ramena i laktove i 72 mm povećanog prostora za koljena. Zapremina prtljažnika je veća za 60 litara i lako može da primi tri torbe za golf.
U unutrašnjosti dominiraju samostojeći 12,3-inčni, potpuno digitalni ekran, kao i 11,9-inčni ekran orijentisan na vozača i dinamično ambijentalno osvjetljenje u 64 boje. Još jedan vrhunac su prednja sjedišta u integralnom sportskom dizajnu, razvijena isključivo za CLE. U kombinaciji sa opcionim Burmester 3D surround sistemom zvuka, svaki od njih ima po dva zvučnika na nivou naslona za glavu i tako stvaraju posebno individualno i impresivno muzičko iskustvo. Kod ovog modela uvedena je specifična funkcija Easy-Entry. Po prvi put u Mercedes-Benzu, naslon prednjih sjedišta se ne spuštaju pomoću poluge, već putem elegantne ručice od Nappa kože.
Novi CLE Coupe postavlja standarde u efikasnosti zahvaljujući sistematskoj elektrifikaciji i inteligentnom smanjenju veličine, tzv. "downsizing“. Svi motori su blagi hibridi sa integrisanim starter generatorom i 48-voltnim električnim sistemom. Ovaj Coupe pogone četvorocilindarski benzinci (204-258 KS), uključujući i jedan dizel (220d – 220 KS), te najsnažniji 3,0-litarski šestocilindarski benzinski motor od 381 KS (CLE 450 4MATIC).
Sportsko i udobno zadovoljstvo u vožnji ugođeno je s 15 mm spuštenom šasijom uz adaptivni ovjes kao i ’’upravljanjem’’ zadnje osovine pod uglom do 2,5 stepeni što smanjuje krug okretanja za 50 cm. Uprkos većim dimenzijama, CLE Coupe sa pogonom na zadnje točkove ima manji krug okretanja od C-Klase Coupe (10,7 umjesto 11,2 metra).
Brojni sistemi za pomoć vozaču dio su sigurnosnog arsenala, a neki od njih su neki dodatno razvijeni. Obimna standardna oprema uključuje: Attention assist sistem, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Speed Limit Assist i parking paket sa kamerom za vožnju unazad.
Lansiranje CLE Coupe modela na tržište u Evropi će početi u novembru. Već sljedeće godine stiže CLE Cabriolet.
Povezane novosti
Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto
Samo u maju ove godine Kina je izvezla 568.000 vozila, što je povećanje od 29 posto u odnosu na isti mjesec lani i povećanje od dva posto na mjesečnom nivou.
Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu
Osnivač Rimac Automobila, Mate Rimac, predstavio je u Hrvatskoj robotaxi s dva sjedišta, koji je planiran da uđe u upotrebu od 2026. godine. Automobil će raditi kao dio autonomne usluge prevoza koja se zove Verne.
Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova
Sredinom mjeseca su učenici Srednje stručne škole "Džemal Bijedić" iz Goražda posjetili kompanije Porsche BH i Porsche Inter Auto, što im je omogućilo da se detaljnije upoznaju s najnovijim tehnologijama i praksama u automobilskoj industriji.