Šta krasi novi CLE Coupe: dugo međuosovinsko rastojanje, dobro postavljen i snažno nagnut A-stub, kratak prednji i nešto duži zadnji prevjes, kao i veliki točkovi. Uvijek je postojala posebna magija svojstvena ovim proporcijama koje su neraskidivo povezane sa brendom Mercedes-Benz. Novi CLE Coupe kombinuje ove sportske i elegantne proporcije sa modernim dizajnerskim jezikom brenda marke.
Sa 4.850 milimetara dužine, 1.860 mm širine i 1.428 mm visine, novi CLE Coupe je najveći kupe u segmentu srednje veličine. Svojim konceptom – posebno sa 25 mm dužim međuosovinskim rastojanjem – CLE Coupe nudi znatno više prostora od C-Klase Coupe. Putnici pozadi posebno imaju koristi od 10 mm većeg prostora za glavu, 19 mm višeg prostora za ramena i laktove i 72 mm povećanog prostora za koljena. Zapremina prtljažnika je veća za 60 litara i lako može da primi tri torbe za golf.
U unutrašnjosti dominiraju samostojeći 12,3-inčni, potpuno digitalni ekran, kao i 11,9-inčni ekran orijentisan na vozača i dinamično ambijentalno osvjetljenje u 64 boje. Još jedan vrhunac su prednja sjedišta u integralnom sportskom dizajnu, razvijena isključivo za CLE. U kombinaciji sa opcionim Burmester 3D surround sistemom zvuka, svaki od njih ima po dva zvučnika na nivou naslona za glavu i tako stvaraju posebno individualno i impresivno muzičko iskustvo. Kod ovog modela uvedena je specifična funkcija Easy-Entry. Po prvi put u Mercedes-Benzu, naslon prednjih sjedišta se ne spuštaju pomoću poluge, već putem elegantne ručice od Nappa kože.
Novi CLE Coupe postavlja standarde u efikasnosti zahvaljujući sistematskoj elektrifikaciji i inteligentnom smanjenju veličine, tzv. "downsizing“. Svi motori su blagi hibridi sa integrisanim starter generatorom i 48-voltnim električnim sistemom. Ovaj Coupe pogone četvorocilindarski benzinci (204-258 KS), uključujući i jedan dizel (220d – 220 KS), te najsnažniji 3,0-litarski šestocilindarski benzinski motor od 381 KS (CLE 450 4MATIC).
Sportsko i udobno zadovoljstvo u vožnji ugođeno je s 15 mm spuštenom šasijom uz adaptivni ovjes kao i ’’upravljanjem’’ zadnje osovine pod uglom do 2,5 stepeni što smanjuje krug okretanja za 50 cm. Uprkos većim dimenzijama, CLE Coupe sa pogonom na zadnje točkove ima manji krug okretanja od C-Klase Coupe (10,7 umjesto 11,2 metra).
Brojni sistemi za pomoć vozaču dio su sigurnosnog arsenala, a neki od njih su neki dodatno razvijeni. Obimna standardna oprema uključuje: Attention assist sistem, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Speed Limit Assist i parking paket sa kamerom za vožnju unazad.
Lansiranje CLE Coupe modela na tržište u Evropi će početi u novembru. Već sljedeće godine stiže CLE Cabriolet.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.