Šta krasi novi CLE Coupe: dugo međuosovinsko rastojanje, dobro postavljen i snažno nagnut A-stub, kratak prednji i nešto duži zadnji prevjes, kao i veliki točkovi. Uvijek je postojala posebna magija svojstvena ovim proporcijama koje su neraskidivo povezane sa brendom Mercedes-Benz. Novi CLE Coupe kombinuje ove sportske i elegantne proporcije sa modernim dizajnerskim jezikom brenda marke.
Sa 4.850 milimetara dužine, 1.860 mm širine i 1.428 mm visine, novi CLE Coupe je najveći kupe u segmentu srednje veličine. Svojim konceptom – posebno sa 25 mm dužim međuosovinskim rastojanjem – CLE Coupe nudi znatno više prostora od C-Klase Coupe. Putnici pozadi posebno imaju koristi od 10 mm većeg prostora za glavu, 19 mm višeg prostora za ramena i laktove i 72 mm povećanog prostora za koljena. Zapremina prtljažnika je veća za 60 litara i lako može da primi tri torbe za golf.
U unutrašnjosti dominiraju samostojeći 12,3-inčni, potpuno digitalni ekran, kao i 11,9-inčni ekran orijentisan na vozača i dinamično ambijentalno osvjetljenje u 64 boje. Još jedan vrhunac su prednja sjedišta u integralnom sportskom dizajnu, razvijena isključivo za CLE. U kombinaciji sa opcionim Burmester 3D surround sistemom zvuka, svaki od njih ima po dva zvučnika na nivou naslona za glavu i tako stvaraju posebno individualno i impresivno muzičko iskustvo. Kod ovog modela uvedena je specifična funkcija Easy-Entry. Po prvi put u Mercedes-Benzu, naslon prednjih sjedišta se ne spuštaju pomoću poluge, već putem elegantne ručice od Nappa kože.
Novi CLE Coupe postavlja standarde u efikasnosti zahvaljujući sistematskoj elektrifikaciji i inteligentnom smanjenju veličine, tzv. "downsizing“. Svi motori su blagi hibridi sa integrisanim starter generatorom i 48-voltnim električnim sistemom. Ovaj Coupe pogone četvorocilindarski benzinci (204-258 KS), uključujući i jedan dizel (220d – 220 KS), te najsnažniji 3,0-litarski šestocilindarski benzinski motor od 381 KS (CLE 450 4MATIC).
Sportsko i udobno zadovoljstvo u vožnji ugođeno je s 15 mm spuštenom šasijom uz adaptivni ovjes kao i ’’upravljanjem’’ zadnje osovine pod uglom do 2,5 stepeni što smanjuje krug okretanja za 50 cm. Uprkos većim dimenzijama, CLE Coupe sa pogonom na zadnje točkove ima manji krug okretanja od C-Klase Coupe (10,7 umjesto 11,2 metra).
Brojni sistemi za pomoć vozaču dio su sigurnosnog arsenala, a neki od njih su neki dodatno razvijeni. Obimna standardna oprema uključuje: Attention assist sistem, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Speed Limit Assist i parking paket sa kamerom za vožnju unazad.
Lansiranje CLE Coupe modela na tržište u Evropi će početi u novembru. Već sljedeće godine stiže CLE Cabriolet.
Povezane novosti
Toyota od 2016. godine prodala milion C-HR jedinica u Evropi
Neobični SUV C-HR, Toyota je lansirala model prije osam godina. Danas kada je na tržištu dostupna druga generacija, prodajne brojke idu uzlaznom putanjom što je Toyoti omogućilo dostizanje jubileja od million jedinica prodatih na evropskom tržištu.
Dacia postigla novi rekord, Rumuni prodali više od pola miliona automobila
Prema najnovijem izvještaju Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), Dacia je u prvih 11 mjeseci 2024. godine na evropskom tržištu prodala više od 500.000 vozila i postigla novi rekord.
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.