Šta krasi novi CLE Coupe: dugo međuosovinsko rastojanje, dobro postavljen i snažno nagnut A-stub, kratak prednji i nešto duži zadnji prevjes, kao i veliki točkovi. Uvijek je postojala posebna magija svojstvena ovim proporcijama koje su neraskidivo povezane sa brendom Mercedes-Benz. Novi CLE Coupe kombinuje ove sportske i elegantne proporcije sa modernim dizajnerskim jezikom brenda marke.
Sa 4.850 milimetara dužine, 1.860 mm širine i 1.428 mm visine, novi CLE Coupe je najveći kupe u segmentu srednje veličine. Svojim konceptom – posebno sa 25 mm dužim međuosovinskim rastojanjem – CLE Coupe nudi znatno više prostora od C-Klase Coupe. Putnici pozadi posebno imaju koristi od 10 mm većeg prostora za glavu, 19 mm višeg prostora za ramena i laktove i 72 mm povećanog prostora za koljena. Zapremina prtljažnika je veća za 60 litara i lako može da primi tri torbe za golf.
U unutrašnjosti dominiraju samostojeći 12,3-inčni, potpuno digitalni ekran, kao i 11,9-inčni ekran orijentisan na vozača i dinamično ambijentalno osvjetljenje u 64 boje. Još jedan vrhunac su prednja sjedišta u integralnom sportskom dizajnu, razvijena isključivo za CLE. U kombinaciji sa opcionim Burmester 3D surround sistemom zvuka, svaki od njih ima po dva zvučnika na nivou naslona za glavu i tako stvaraju posebno individualno i impresivno muzičko iskustvo. Kod ovog modela uvedena je specifična funkcija Easy-Entry. Po prvi put u Mercedes-Benzu, naslon prednjih sjedišta se ne spuštaju pomoću poluge, već putem elegantne ručice od Nappa kože.
Novi CLE Coupe postavlja standarde u efikasnosti zahvaljujući sistematskoj elektrifikaciji i inteligentnom smanjenju veličine, tzv. "downsizing“. Svi motori su blagi hibridi sa integrisanim starter generatorom i 48-voltnim električnim sistemom. Ovaj Coupe pogone četvorocilindarski benzinci (204-258 KS), uključujući i jedan dizel (220d – 220 KS), te najsnažniji 3,0-litarski šestocilindarski benzinski motor od 381 KS (CLE 450 4MATIC).
Sportsko i udobno zadovoljstvo u vožnji ugođeno je s 15 mm spuštenom šasijom uz adaptivni ovjes kao i ’’upravljanjem’’ zadnje osovine pod uglom do 2,5 stepeni što smanjuje krug okretanja za 50 cm. Uprkos većim dimenzijama, CLE Coupe sa pogonom na zadnje točkove ima manji krug okretanja od C-Klase Coupe (10,7 umjesto 11,2 metra).
Brojni sistemi za pomoć vozaču dio su sigurnosnog arsenala, a neki od njih su neki dodatno razvijeni. Obimna standardna oprema uključuje: Attention assist sistem, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Speed Limit Assist i parking paket sa kamerom za vožnju unazad.
Lansiranje CLE Coupe modela na tržište u Evropi će početi u novembru. Već sljedeće godine stiže CLE Cabriolet.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.