Potres u Stellantisu: Tavares dao ostavku, nova obustava proizvodnje Fiata 500e
Grupacija Stellantis, odnosno Fiat kao jedan od njenih stubova, ponovo je primoran da obustavi proizvodnju električnog modela 500e zbog neizvjesnosti oko prodaje električnih automobila u Evropi. Istovremeno, šef Stellantisa je dao ostavku!
Stellantis je primoran ponovo obustaviti proizvodnju modela Fiat 500e. Potražnja za električnim gradskim modelom i dalje je niska, što dovodi do još jedne pauze u fabrici Mirafiori. Italijanska fabrika je nekoliko puta ove godine zaustavljala proizvodnju, a sada će to učiniti ponovo.
Paralelno s ovim događajem, Stellantis potresa novi potres. Carlos Tavares dao je ostavku usljed lošeg poslovanja Grupacije na šta se naslonila i izuzetno loša prodaja električnog Fiata 500e.
Nakon što je obavijestio sindikate da će rad biti obustavljen između 18. decembra i 5. januara, Stellantis je sada dodao i obustavu proizvodnje od 2. do 17. decembra.
Tako se Fiat 500e neće sklapati u “komadu” od 2. decembra do 5. januara 2025. Osim toga, Fiat i Maserati se suočavaju sa sličnim problemom. Proizvodnja modela GranTurismo i GranCabrio takođe će biti zaustavljena tokom ovog perioda.
Nedavno je Carlos Tavares, izvršni direktor Stellantisa, okrivio lošu marketinšku strategiju za lošu prodaju Maseratija. Fiatova matična kompanija saopštila je da će aktivnosti u njenoj fabrici u Torinu biti privremeno zaustavljene zbog kontinuirane neizvjesnosti oko prodaje električnih automobila na nekoliko evropskih tržišta.
Električna vozila predstavljaju 97% proizvodnje fabrike Mirafiori.
Stellantis je dodao da takođe zaustavlja proizvodnju Maseratija zbog niske potražnje za luksuznim automobilima na tržištima van Evrope, kao što su Sjedinjene Američke Države i Kina.
Već se prave planovi za oživljavanje prodaje novog Fiata 500 uvođenjem verzije motora sa unutrašnjim sagorijevanjem. Plan je da se 2026. lansira hibridni model 500 sa proizvodnjom u istoj italijanskoj fabrici.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.