Potres u Stellantisu: Tavares dao ostavku, nova obustava proizvodnje Fiata 500e
Grupacija Stellantis, odnosno Fiat kao jedan od njenih stubova, ponovo je primoran da obustavi proizvodnju električnog modela 500e zbog neizvjesnosti oko prodaje električnih automobila u Evropi. Istovremeno, šef Stellantisa je dao ostavku!
Stellantis je primoran ponovo obustaviti proizvodnju modela Fiat 500e. Potražnja za električnim gradskim modelom i dalje je niska, što dovodi do još jedne pauze u fabrici Mirafiori. Italijanska fabrika je nekoliko puta ove godine zaustavljala proizvodnju, a sada će to učiniti ponovo.
Paralelno s ovim događajem, Stellantis potresa novi potres. Carlos Tavares dao je ostavku usljed lošeg poslovanja Grupacije na šta se naslonila i izuzetno loša prodaja električnog Fiata 500e.
Nakon što je obavijestio sindikate da će rad biti obustavljen između 18. decembra i 5. januara, Stellantis je sada dodao i obustavu proizvodnje od 2. do 17. decembra.
Tako se Fiat 500e neće sklapati u “komadu” od 2. decembra do 5. januara 2025. Osim toga, Fiat i Maserati se suočavaju sa sličnim problemom. Proizvodnja modela GranTurismo i GranCabrio takođe će biti zaustavljena tokom ovog perioda.
Nedavno je Carlos Tavares, izvršni direktor Stellantisa, okrivio lošu marketinšku strategiju za lošu prodaju Maseratija. Fiatova matična kompanija saopštila je da će aktivnosti u njenoj fabrici u Torinu biti privremeno zaustavljene zbog kontinuirane neizvjesnosti oko prodaje električnih automobila na nekoliko evropskih tržišta.
Električna vozila predstavljaju 97% proizvodnje fabrike Mirafiori.
Stellantis je dodao da takođe zaustavlja proizvodnju Maseratija zbog niske potražnje za luksuznim automobilima na tržištima van Evrope, kao što su Sjedinjene Američke Države i Kina.
Već se prave planovi za oživljavanje prodaje novog Fiata 500 uvođenjem verzije motora sa unutrašnjim sagorijevanjem. Plan je da se 2026. lansira hibridni model 500 sa proizvodnjom u istoj italijanskoj fabrici.
Povezane novosti

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.