Dizajneri BMW-a su se dijelom urazumili i ažuriranja modela počeli izvoditi s tračkom zabave, bar tako djeluju vrhunske M verzije modela X5 i X6. Ovaj dvojac se može pohvaliti dinamičnijim štihom od ''običnih'' modela, moćnijom pojavom i većim stepenom luksuza, zajedno s hrpom noviteta. Među novitetima spomenimo najnoviji iDrive (novi zakrivljeni ekran i BMW operativni sistem 8), kao i novi V8 motor s oznakom S68 koji će dijeliti sa perjanicom XM.
Najvažniji dio je onaj ispod ''haube'', BMW se sada može pohvaliti novim S68 4,4-litrenim V8 motorom s 48V blagom hibridnom tehnologijom (po prvi put, donosi dodatnih 12 KS i 199 Nm momenta) za maksimalnu snagu od 625 KS i 750 Nm obrtnog momenta. Za prenos ovog medvjeđeg momenta zadužen je 8-stepeni M Steptronic mjenjač, koji integriše električni motor i njegovu elektroniku, M xDrive sistem pogona na sva četiri točka i Active M diferencijal za ograničenje proklizavanja točkova koji navodno brže i efikasnije radi od DSC-a. No, to nije sve, ovaj M dvojac donosi profinjenu šasiju i naprednije postavke ovjesa. Tako ovi modeli postižu prvih 100 km/h za 3,9 sekunde, te 250 km/h, odnosno 290 km/h maksimalne brzine s opcijskim M Driver paketom.
Novi stilski paket najočitiji je na prednjem dijelu, gdje dizajn prednjeg branika, tanja prednja svjetla i nova rešetka čine gotovo da se osjećaju kao da se oba SUV-a smiješe na pomisao da će pobijediti svoje suparnike. U svakom slučaju, tu su i nove nijanse metalik lakova (Brooklyn Grey, Isle of Man Green i Frozen Pure Grey) plus moderna i digitalna unutrašnjost uz temeljito osvježenje s novim bojama na površinama sjedišta i novom karbonskom ručicom mjenjača između ostalog.
Ni ovaj dvojac nakon osvježenja neće ostati imun na inflaciju. Cijene i dalje osjetno rastu. Kod X5 M Competition to je povećanje sa 149.100 na 158.300 eura, a kod X6 Competition sa 152.100 na 161.200 eura. To odgovara povećanju od oko šest posto. Proizvodnja će početi u aprilu 2023. u tvornici BMW Spartanburg (Južna Karolina).
Povezane novosti

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.

Kralj parkinga i gradske gužve Smart ForTwo spreman za povratak
Iako je ugašen prije samo godinu dana, Smart je navodno najavio oživljavanje popularnog gradskog dvosjeda ForTwo. Novitet bi trebao imati dizajn inspirisan s prvom generacijom, a šasiju vi zajedno razvili Mercedes i Geely.