Vijesti

Osvježeni BMW X5 M i X6 M: Agresivniji izgled i više snage

Nakon redizajna standardnih modela X5 i X6 na red za zatezanje bora i update pogonske jedinice su došle njihove sportske izvedbe, one sa ljutom M značkom.

Autor: BIHAMK

Dizajneri BMW-a su se dijelom urazumili i ažuriranja modela počeli izvoditi s tračkom zabave, bar tako djeluju vrhunske M verzije modela X5 i X6. Ovaj dvojac se može pohvaliti dinamičnijim štihom od ''običnih'' modela, moćnijom pojavom i većim stepenom luksuza, zajedno s hrpom noviteta. Među novitetima spomenimo najnoviji iDrive (novi zakrivljeni ekran i BMW operativni sistem 8), kao i novi V8 motor s oznakom S68 koji će dijeliti sa perjanicom XM.

Najvažniji dio je onaj ispod ''haube'', BMW se sada može pohvaliti novim S68 4,4-litrenim V8 motorom s 48V blagom hibridnom tehnologijom (po prvi put, donosi dodatnih 12 KS i 199 Nm momenta) za maksimalnu snagu od 625 KS i 750 Nm obrtnog momenta. Za prenos ovog medvjeđeg momenta zadužen je 8-stepeni M Steptronic mjenjač, koji integriše električni motor i njegovu elektroniku, M xDrive sistem pogona na sva četiri točka i Active M diferencijal za ograničenje proklizavanja točkova koji navodno brže i efikasnije radi od DSC-a. No, to nije sve, ovaj M dvojac donosi profinjenu šasiju i naprednije postavke ovjesa. Tako ovi modeli postižu prvih 100 km/h za 3,9 sekunde, te 250 km/h, odnosno 290 km/h maksimalne brzine s opcijskim M Driver paketom.

Novi stilski paket najočitiji je na prednjem dijelu, gdje dizajn prednjeg branika, tanja prednja svjetla i nova rešetka čine gotovo da se osjećaju kao da se oba SUV-a smiješe na pomisao da će pobijediti svoje suparnike. U svakom slučaju, tu su i nove nijanse metalik lakova (Brooklyn Grey, Isle of Man Green i Frozen Pure Grey) plus moderna i digitalna unutrašnjost uz temeljito osvježenje s novim bojama na površinama sjedišta i novom karbonskom ručicom mjenjača između ostalog.

Ni ovaj dvojac nakon osvježenja neće ostati imun na inflaciju. Cijene i dalje osjetno rastu. Kod X5 M Competition to je povećanje sa 149.100 na 158.300 eura, a kod X6 Competition sa 152.100 na 161.200 eura. To odgovara povećanju od oko šest posto. Proizvodnja će početi u aprilu 2023. u tvornici BMW Spartanburg (Južna Karolina).

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Možda bi vas zanimalo