Vijesti

Obnovljeni DS 7 - Novi identitet i 360 KS snažan hibrid

Novi DS 7 je izgubio zaobljenost, te po uzoru na broj manji DS4 ističe uglastiju formu. Obnovljeni model stiže uz više tehnologije i sa moćnim plug-in hibridnim pogonom od 360 KS.

Autor: BIHAMK

Najuočljivija promjena u odnosu na prethodnika je novi oblik dnevnih LED svjetala pod nazivom “DS Light Veil” koji zauzimaju više prostora na prednjem braniku slično stilu kreiranom kod broj manjeg modela DS 4. Prednji dio se takođe ističe s novim matrix LED svjetlima s tehnologijom DS Pixel LED Vision 3.0, ali bez rotirajućih elemenata. Konačno, revidirana rešetka je povećana s uglastijim oblikom i novim uzorkom mreže, dok su svjetla za maglu i otvori nestali s boka branika.

S boka DS 7 izgleda identično kao prethodnik, s izuzetkom novih aluminijskih felgi u rasponu od 18 do 21 inča, zavisno od nivoa opreme. Gledajući straga, vrata prtljažnika su redizajnirana s izduženijim LED svjetlima koja zadržavaju prepoznatljivi dizajnerski uzorak u obliku slova X, dinamičnu liniju iznad okvira registarske tablice i novim natpisom DS Automobiles na ukrasnoj traci. Stražnji branik zadržava element u stilu difuzora sa imitacijom ispušnih cijevi sa hromiranim završetkom.

Što se tiče pogonskih sklopova, DS 7 ostaje dostupan s PureTech benzincima, BlueHDi dizelom i PHEV hibridima. Međutim, zbog strogih propisa o ispušnim plinovima, motori s unutrašnjim izgaranjem (iznimka je dizel) u ovom premium modelu će biti dostupni isključivo van Evrope. Dakle, obnovljeni DS 7 na EU tržištu stiže samo s hibridima, a velika novost je dodavanje varijante DS 7 E-Tense 4x4 360 koju je razvio DS Performance. Ovaj 360 konja snažni sklop se sastoji od 1,6-litrenog benzinskog motora s turbopunjačem koji razvija 200 KS, prednjeg elektromotora od 110 i stražnjeg elektromotora koji proizvodi dodatnih 110 KS. Sinergijska snaga je 360 KS, a prenosi se na sva četiri točka putem automatskog mjenjača s osam stepeni prenosa koji omogućuje ubrzanje od 0-100 km/h za 5,6 sekundi.

U ponudi će biti i dvije jednostavnije, takođe hibridne, verzije. Ulazna verzija DS 7 E-TENSE 225 kombinuje 1.6-litreni benzinac i 110 KS snažan elektromotor, čija ukupna snaga će se prenositi na prednju osovinu uz pomoć automatskog mjenjača. Srednja verzija biće pod oznakom DS 7 E-TENSE 300 4x4. Sve hibridne verzije posjeduju 14,2 kWh bateriju s kojom DS 7 može samostalno preći 65 km u kombinovanom ciklusu.

Unutra ovaj model stiže s novim DS Iris infotainment-om sa revidiranom grafikom, centralnim ekranom osetljivim na dodir od 12 inča i novom digitalnom instrument tablom od 12 inča. DS 7 je takođe opremljen DS Active Scan Suspension sistemom, sa kamerom koja skenira cestu u potrazi za nesavršenostima i prilagođava amortizaciju na svakom točku nezavisno.

Što se tiče sigurnosti, DS 7 dobija DS Drive Assist koji nudi autonomnu vožnju nivoa 2. Paket uključuje sistem za praćenje pažnje vozača, koji koristi dvije kamere za praćenje kretanja lica i očnih kapaka vozača, dok sistem Night Vision projicira dešavanja sa ceste na instrument ploči u noćnoj vožnji zahvaljujući tehnologiji infracrvene kamere.

DS 7 bit će dostupan za narudžbe od 11. jula u Francuskoj, a očekuje se da će prvi primjerci stići u DS Store objekte u septembru. Ovaj premium SUV će se proizvoditi u Mulhouseu u Francuskoj za Evropu i u Shenzenu u Kini za lokalno tržište.

Marka DS osnovana je 2014. Godine. Vođena avangardnim duhom i crpeći iskustvo iz izuzetnog nasljeđa od modela DS iz 1955. godine (Ajkula), nastoji ambiciozno utjelovljavati francusko stručno potkovano znanje u oblasti prestiža unutar automobilske industrije. Ovaj Stellantisov premium brend je prisutan već u 41 državi u kojima je razvijena ekskluzivna distributerska mreža koja uključuje više od 400 trgovina DS STORE i salona DS SALON širom cijelog svijeta.

 

Tagovi
DS
BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo