Za korisnike hibridnih vozila marka DS Automobiles razvila je hibridnu tehnologiju, koja u usporedbi s benzinskim motorom, omogućava udobnu vožnju, energetsku efikasnost i nižu potrošnju.
Ovaj tip sistema oslobađa korisnike svih ograničenja vezanih za klasično punjenje. Upravljanje baterijom je potpuno automatizovano, budući da se puni i prazni tokom vožnje bez priključivanja na stanicu za punjenje.
Udobnost zahvaljujući transparentnoj tehnologiji
Pokrenite vozilo i prvih nekoliko metara vozite potpuno nečujno na struju i bez ijednog grama emisije CO2, ali kada se ukaže potreba za većim opterećenjem, koristite benzinski motor. Hibridni model koristi dvije vrste energije kako bi osigurao iznimnu udobnost vožnje i visoku efikasnost.
Zbog mogućnosti vožnje samo na električni pogon, vozilo radi vrlo tiho, te nudi nenadmašnu udobnost i zaista mirnu vožnju. Hibridnim vozilom možete više od 50 posto puta po gradu obaviti u čisto električnom režimu rada, štedeći na taj način i do 40 posto goriva.
Prilikom vožnje van grada, kombinovani benzinski i električni pogon osigurava veću efikasnost i fleksibilnost. Električni motor pruža dodatni obrtni moment pri niskim obrtajima i dodatnu snagu pri jakom ubrzanju za povećane performanse i manju potrošnju goriva.
Hybridni sistem je dizajniran da radi potpuno nezavisno. Zahvaljujući benzinskom motoru, baterija se automatski puni tokom vožnje, bez potrebe da priključite kabel i čekate da se napuni. Budući da se faze usporavanja automatski kontroliraju kako bi se omogućila rekuperacija energije, upotreba mehaničkog kočionog sistema, a time i emisija finih čestica prašine, također su značajno smanjeni.
Ekonomičniji i čišći hibrdni sklop
Nečujno djelovanje u gradu koristi okolišu i lokalnim stanovnicima. Radi sigurnosti pješaka, pri brzini do 30 km/h, aktivira se blagi zvučni signal (AVAS - Approaching Vehicle System Alert), koji upozorava na približavanje vozila.
U usporedbi s DS 3 PureTech 130 Automatic, riječ je o skoro 20 posto većoj efikasnosti (manje od 1,2 litara goriva na 100 km) i nižoj emisiji CO2 (27 grama ili 19 % manje po kilometru), koja iznosi 112 grama CO2 po kilometra, što recimo u nekim EU zemljama poput Francuske oslobađa DS 3 Hibrid plaćanja ekološkog malusa u Francuskoj. U gradu je potrošnja goriva smanjena za čak 38 posto.
U usporedbi s homologiranim vrijednostima prema kombinovanom WLTP ciklusu, potrošnja goriva modela DS 4 čak je 16 posto manja (1,1 litar manje goriva na 100 km), dok su emisije CO2 15 posto, odnosno 21 gram niže. DS 4 Hybrid također je oslobođen plaćanja ekološkog malusa u Francuskoj. U gradu je potrošnja goriva smanjena za čak 39 posto.
Komponente hibridnog sistema koje se nalaze ispod poklopca motornog prostora i u podu ne utiču na prostranost putničke kabine i zapreminu prtljažnika, koji su potpuno isti kao i u benzinskoj verziji.
Hibrid koji se samostalno puni
Hibridna izvedba je opremljena benzinskim motorom od 136 KS/230 Nm, koji je ugrađen zajedno s novim 6-stepenm automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom, a također ima i električni motor od 21 kW (28 KS)/55 Nm. Samopunjivi električni sistem napaja NMC litij-ionska baterija kapaciteta 0,9 kWh.
Benzinski motor s hibridnim sistemom je najvažnija nadogradnja aktuelne ponude. Trocilindarski motor od 1.199 ccm razvija 136 KS i 230 Nm obrtnog momenta, koji je dostupan već pri 1.750 obrtaja u minuti. Ova nova verzija radi prema Millerovom ciklusu, što osigurava veću termodinamičku efikasnost i, posljedično tome, značajno smanjenje potrošnje goriva i emisija CO2.
U usporedbi s motorom PureTech 130 Automatic, DS 3 ubrzava od 0 do 100 km/h 1,2 sekundi brže, odnosno za 8,4 sekunde. DS 4 također je poboljšan u usporedbi s motorom PureTech 130 Automatic, jer od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,4 sekundi, odnosno 1,2 sekunde brže.
Marka DS je prisutna već u 41-oj državi, uključujući i Bosnu i Hercegovinu, u kojima je stvorila i razvila ekskluzivnu distribucijsku mrežu koja uključuje više od 450 trgovina DS STORE i salona DS SALON širom cijelog svijeta.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.