Za korisnike hibridnih vozila marka DS Automobiles razvila je hibridnu tehnologiju, koja u usporedbi s benzinskim motorom, omogućava udobnu vožnju, energetsku efikasnost i nižu potrošnju.
Ovaj tip sistema oslobađa korisnike svih ograničenja vezanih za klasično punjenje. Upravljanje baterijom je potpuno automatizovano, budući da se puni i prazni tokom vožnje bez priključivanja na stanicu za punjenje.
Udobnost zahvaljujući transparentnoj tehnologiji
Pokrenite vozilo i prvih nekoliko metara vozite potpuno nečujno na struju i bez ijednog grama emisije CO2, ali kada se ukaže potreba za većim opterećenjem, koristite benzinski motor. Hibridni model koristi dvije vrste energije kako bi osigurao iznimnu udobnost vožnje i visoku efikasnost.
Zbog mogućnosti vožnje samo na električni pogon, vozilo radi vrlo tiho, te nudi nenadmašnu udobnost i zaista mirnu vožnju. Hibridnim vozilom možete više od 50 posto puta po gradu obaviti u čisto električnom režimu rada, štedeći na taj način i do 40 posto goriva.
Prilikom vožnje van grada, kombinovani benzinski i električni pogon osigurava veću efikasnost i fleksibilnost. Električni motor pruža dodatni obrtni moment pri niskim obrtajima i dodatnu snagu pri jakom ubrzanju za povećane performanse i manju potrošnju goriva.
Hybridni sistem je dizajniran da radi potpuno nezavisno. Zahvaljujući benzinskom motoru, baterija se automatski puni tokom vožnje, bez potrebe da priključite kabel i čekate da se napuni. Budući da se faze usporavanja automatski kontroliraju kako bi se omogućila rekuperacija energije, upotreba mehaničkog kočionog sistema, a time i emisija finih čestica prašine, također su značajno smanjeni.
Ekonomičniji i čišći hibrdni sklop
Nečujno djelovanje u gradu koristi okolišu i lokalnim stanovnicima. Radi sigurnosti pješaka, pri brzini do 30 km/h, aktivira se blagi zvučni signal (AVAS - Approaching Vehicle System Alert), koji upozorava na približavanje vozila.
U usporedbi s DS 3 PureTech 130 Automatic, riječ je o skoro 20 posto većoj efikasnosti (manje od 1,2 litara goriva na 100 km) i nižoj emisiji CO2 (27 grama ili 19 % manje po kilometru), koja iznosi 112 grama CO2 po kilometra, što recimo u nekim EU zemljama poput Francuske oslobađa DS 3 Hibrid plaćanja ekološkog malusa u Francuskoj. U gradu je potrošnja goriva smanjena za čak 38 posto.
U usporedbi s homologiranim vrijednostima prema kombinovanom WLTP ciklusu, potrošnja goriva modela DS 4 čak je 16 posto manja (1,1 litar manje goriva na 100 km), dok su emisije CO2 15 posto, odnosno 21 gram niže. DS 4 Hybrid također je oslobođen plaćanja ekološkog malusa u Francuskoj. U gradu je potrošnja goriva smanjena za čak 39 posto.
Komponente hibridnog sistema koje se nalaze ispod poklopca motornog prostora i u podu ne utiču na prostranost putničke kabine i zapreminu prtljažnika, koji su potpuno isti kao i u benzinskoj verziji.
Hibrid koji se samostalno puni
Hibridna izvedba je opremljena benzinskim motorom od 136 KS/230 Nm, koji je ugrađen zajedno s novim 6-stepenm automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom, a također ima i električni motor od 21 kW (28 KS)/55 Nm. Samopunjivi električni sistem napaja NMC litij-ionska baterija kapaciteta 0,9 kWh.
Benzinski motor s hibridnim sistemom je najvažnija nadogradnja aktuelne ponude. Trocilindarski motor od 1.199 ccm razvija 136 KS i 230 Nm obrtnog momenta, koji je dostupan već pri 1.750 obrtaja u minuti. Ova nova verzija radi prema Millerovom ciklusu, što osigurava veću termodinamičku efikasnost i, posljedično tome, značajno smanjenje potrošnje goriva i emisija CO2.
U usporedbi s motorom PureTech 130 Automatic, DS 3 ubrzava od 0 do 100 km/h 1,2 sekundi brže, odnosno za 8,4 sekunde. DS 4 također je poboljšan u usporedbi s motorom PureTech 130 Automatic, jer od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,4 sekundi, odnosno 1,2 sekunde brže.
Marka DS je prisutna već u 41-oj državi, uključujući i Bosnu i Hercegovinu, u kojima je stvorila i razvila ekskluzivnu distribucijsku mrežu koja uključuje više od 450 trgovina DS STORE i salona DS SALON širom cijelog svijeta.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.