Njemački proizvođač je prošle sedmice predstavio novu generaciju M5, najmoćniju generaciju “Petice” u historiji ovog performansnog modela. Razliku pravi V8 motor, koji razvija 727 konjskih snaga, a kojem također asistira i električni motor, apsolutno prvi ikad instaliran u ovu performansnu limuzinu.
Tako, zahvaljujući novoj konfiguraciji, novi BMW M5 ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,5 sekunde i postiže elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h. Međutim, ako kupac u konfiguratoru “štrihira” M vozački paket, maksimalna brzina se povećava na 305 km/h. Štaviše, maksimalni električni domet je 69 kilometara u WLTP režimu.
Nešto više od sedam dana nakon zvaničnog predstavljanja, BMW je započeo proizvodnju najmoćnijeg M5 u historiji marke. Nova trkaća limuzina proizvodi se u BMW-ovoj fabrici u Dingolfingu u Njemačkoj. Tamo se proizvodi i regularna Serija 5, kao i modeli Serije 4, M4 i Serije 7.
Bez obzira na početak montaže, lansiranje novog BMW-a M5 na tržište se očekuje tek početkom novembra. Cijene nisu tajna. Ko želi ovog snagatora u limuzinskom formatu morat će izdvojiti najmanje 132.000 eura koliko dileri za novi M5 traže na pojedinim EU tržištima.
Povezane novosti
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.