Nova Škoda Epiq: Koncept koji najavljuje budući električni crossover od 25.000 eura
Škoda je zvanično predstavila novi koncept Epiq. S ovim modelom češki proizvođač najavljuje nadolazeći mali električni crossover koji će biti lansiran 2025. godine i koji će imati poželjnu početnu cijenu od 25.000 eura.
Nakon kratke promotivne kampanje, Škoda je zvanično predstavila svoj najnoviji koncept, nazvan Epiq. Ovo je mali električni crossover, a koncept bi trebalo da bude transformisan u serijski model 2025. godine. Istovremeno, nadolazeći model obećava da će biti pristupačan zahvaljujući početnoj cijeni od 25.000 eura, što je jako bitno za kupce u Evropi koji se suočavaju s inflacijom i ponudom jeftinih modela iz Kine.
Novi "modern solid" dizajnski jezik
Koncept Škoda Epiq predstavlja novi "modern solid" dizajnerski jezik, predstavljen na studiji Vision 7S, koji smo imali prilike upoznati prošlog ljeta ispred Aria centra u Sarajevu. Tako prednji dio karakterišu vrlo tanki i zakrivljeni LED farovi, kao i vrlo mala rešetka, praćena crnim dekorativnim elementom prisutnim u gornjem dijelu branika. Također ovdje imamo veliki zaštitni štit sa osam pravougaonih umetaka. Oni na rubovima sadrže narandžaste detalje.
Prednji dio je upotpunjen lagano oblikovanim poklopcem motora s novim natpisom češkog brenda. Na bočnim stranama možemo primijetiti vrlo jednostavan dizajn, sa nekim zaštitnim elementima za blatobrane i vrata, s ciljem da istakne robustan karakter novog koncepta.
Takođe, felge imaju aerodinamičan dizajn, a krov je obojen u kontrastnu crnu boju i takođe integriše uzdužne nosače.
Zadnji dio je malo složeniji, zahvaljujući LED zadnjim svjetlima dizajniranim u obliku slova T. I ovde imamo osam umetaka integrisanih u zadnji branik, a Škoda natpis na vratima prtljažnika je osvijetljen.
Minimalistički i praktičan enterijer
Unutrašnjost novog koncepta ima isključivo minimalistički i digitalizirani dizajn. Serijska verzija Škode Epiq će imati unutrašnjost koja će uglavnom sadržavati reciklirane i ekološki prihvatljive materijale. Ovdje možemo vidjeti pretinac za odlaganje stvari u "plutajućem" dijelu centralne konzole, a uključen je i bežični punjač za telefon. Retro volan s dva kraka integriše fizičke prekidače, ali dio je s haptičkim kontrolama.
Sjedišta su presvučena bijelom bojom u kombinaciji sa sivom, a imaju i narandžaste šavove. Štaviše, slične umetke imamo i na panelima vrata, na centralnoj konzoli i na instrument tabli.
Čak su i pojasevi ofarbani u ovu boju. Naravno, ne možemo zanemariti ni digitalne instrumente, kao ni veliki centralni ekran multimedijalnog sistema.
Novi koncept Škode Epiq ima dužinu od 4,1 metar, ali kupcima će se svidjeti prtljažnik od 490 litara. Još jedan dokaz koliko su proizvođači u zadnjih 10 godina izgubili kompas sa velikim i nepraktičnim autima.
Autonomija od preko 400 kilometara
S tehničke strane, serijska verzija Škode Epiq imat će autonomiju od preko 400 kilometara, a imat će i tehnologiju dvosmjernog punjenja. Škoda za sada nije dala više detalja o motoru i bateriji, ali se zna da će prilagođena MEB platforma, na kojoj su svi aktuleni VW i Škoda električni auti bazirani, poslužiti i za Epiq.
Serijska verzija Škode Epiq debitovaće 2025. godine i koštaće 25.000 eura. Novi model će se proizvoditi u Španiji, u fabrici u Pamploni zajedno s modelima VW ID.2 i Cupra Raval.
Povezane novosti

Novi Grandland Electric AWD: Prvi električni Opel s pogonom na sve točkove
Opel je lansirao novu verziju Grandland Electric. Nova verzija dobija pogon na sva četiri točka i pogonski sklop koji razvija 325 konjskih snaga uz domet veći od 500 kilometara.

Nova Fiat Grande Panda u BiH: Odrasla, tehnološki zrela i pristupačna
Fiat se vraća u B segment s potpuno novom Grande Pandom, koja predstavlja spoj italijanskog dizajna, inovativnih tehnologija i ekološke odgovornosti. Razvijena na globalnoj Stellantis "Smart Car Platform" nudi veselu vožnju po pristupačnoj cijeni.

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".