Škoda Enyaq i Vision 7S: Sadašnjost i budućnost češkog bestselera
U godini kada će Škoda slaviti jubilej 50.000 isporučenih vozila na bh. tržištu i kada je zvanično zaživjela elektromobilnost kroz fantastični model Enyaq, češki proizvođač smjelo pokazuje šta nas to čeka u bliskoj budućnosti.
Studija Vision 7S je premijerno stigla u Sarajevo!
Sarajevo je ovih dana centar regije. Sarajevo film festival je ponovo podgrijao atmosferu, a Škoda zajahala taj talas i građanima glavnog grada BiH i svim posjetiteljima ponosno pokazuje sadašnjost kroz električni model Enyaq, ali i blisku budućnost kroz futuristički koncept Vision 7S. Najavljujući smjer dizajna i tehnoloških dostignuća konceptni model, koji magnetno privlači poglede prolaznika ispred Aria centra u Sarajevu, pokazuje kako će novi Škoda modeli izgledati u budućnosti i šta će to kriti ispod lima.
Naime, Modern Solid dizajn sa jednostavnom Tech-Deck maskom prvo će zaživjeti na novom malom električnom SUV modelu Elroq, zatim električnom modelu jako sličnom ovoj studiji i na kraju mali model takođe pokretan strujom. Nova maska će se naći i na redizajniranom Enyaqu 2025. Unutra, ovaj futuristički koncept najavljuje sjedišta sa integrisanim pojasevima, stražnjim držačima za prenosne uređaje koji se mogu nositi u praktičnoj futroli, kameru za praćenje male djece i beba u sjedalici, niz korištenih recikliranih materijala, ekran i sjedišta koji se rotiraju, te unutrašnje obloge po kojima djeca za vrijeme vožnje mogu digitalno crtati i pisati. Škoda ne zaboravlja svoja Simply Clever rješenja, te će ih nastaviti primjenjivati i u tim novim modelima koji ponesu dio ruha iz ovog koncepta. Po pitanju tehnike, derivati koji nastanu iz ovog koncepta će imati napredniju arhitekturu do 200 kW snage punjenja. Pametni telefon će imati ključnu ulogu u pristupu i korištenju vozila nove generacije.
Mnogo veća koncetracija Škode u BiH biće komercijalizacija i tranzicija sa modela koji su proslavili češkog proizvođača kroz dizelske motore do električnog SUV-a Enyaq. SUV 4,65 metara dužine ili njegova jako atraktivna kupe verzija, nova su snaga Škode koja spremno dočekuje sporu elektrifikaciju na bh. tržištu. U bliskoj budućnosti Škoda će se nažalost riješiti manjih modela i zadržati će samo veće, pretežno, SUV modele. Enyaq je dio tog mozaika i ''strujni'' pokretač češke marke koja uskoro slavi jubilej od 50.000 prodatih vozila na bh. tržištu. Dobra vijest je da će Škoda paralelno sa evolucijom električnih modela zadržati još 10-tak godina konvencionalne motore. Istovremeno, u drugoj polovini iduće godine Škoda će predstaviti nove generacije Superba i Kodiaqa. Nakon toga stiže redizajnirana Octavia.
Kao nova zvijezda Škodine ponude u BiH, električni Enyaq je, iako pretpremijerno predstavljen prošle godine, dostupan kupcima u verzijama Enyaq 60 (58 kW) i Enyaq 80 (77 kW), sa zadnjim ili 4x4 pogonom i elektromotorima snage od 180, 204, 265 i 299 KS. Cijene standardnog modela imaju raspon od 89.147 do 115.687 KM, a Coupea od 94.858 do 119.110 KM bez subvencije. S obzirom na popularnost Škode u BiH, za Enyaqom već sada vlada veliko interesovanje kupaca.
Otkrijte Škoda Energy Experience ispred Aria Mall-a u Sarajevu. Event će trajati sve vrijeme trajanja SFF-a, a svi zainteresovani građani mogu posjetiti njihov štand, upoznati se sa ova dva prestižna modela, te učestvovati u nagradnoj igri. Glavna nagrada biće 7-dnevno korištenje Škodinog električnog pionira Enyaqa.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.