Slova “A” i “Q” i dalje će razlikovati limuzine i Avante od SUV modela, dok će brojevi (od 1 do 8) sada isključivo označavati veličinu i pozicioniranje modela – bez obzira na to da li je vozilo električno, hibridno ili s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Prvi model koji će koristiti ovu novu nomenklaturu biće nova generacija Audija A6, koji će biti globalno predstavljen 4. marta. Ovaj model nastavlja bogatu tradiciju Audija u premium segmentu poslovnih limuzina.
Ključna razlika između modela sada će se praviti putem stila karoserije (Avant, Sedan, Sportback) i oznake pogona (e-tron, TFSI e, TFSI, TDI). Na primjer, A6 Avant TFSI jasno će označavati verziju s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem, dok će A6 Avant e-tron biti njegov potpuno električni pandan.
Važno je naglasiti da nema retroaktivnih promjena imena za modele koji su već na tržištu.
Ova nova strategija osigurava veću transparentnost i omogućava kupcima da lakše razumiju Audijevu ponudu, bilo da se radi o električnim, plug-in hibridnim ili klasičnim pogonima. Kao lider premium segmenta u Bosni i Hercegovini, Audi ostaje dosljedan svojoj viziji inovacija i napretka – spajajući naslijeđe i budućnost u jednu prepoznatljivu filozofiju.
Povezane novosti

Opel slavi 50 godina od premijere koncepta Genève
Aerodinamični koncept Genève bio je futuristički sportski automobil koji nikada nije doživio serijsku proizvodnju. Projekat je zaustavljen zbog naftne krize sedamdesetih.

BMW prodao više električnih vozila lani nego Mercedes i Audi zajedno
Rat između njemačkih premium brendova na polju električnih vozila dobili su ponovo Bavarci. BMW je naime uspio prodati 368.475 električnih vozila prošle godine, što je ujedno više nego skor koji su postigli Mercedes i Audi zajedno.

Porsche vraća nasljednika Macana s benzinskim motorom
Slaba potražnja za električnim automobilima, natjerala je Porsche da lansira, odnosno vrati budući SUV na benzinski pogon. Riječ je o nasljedniku modela Macan, koji će biti predstavljen do kraja ove decenije.