MG HS dostupan u salonima
Nakon plug-in hibridne verzije s oznakom EHS, uvoznik automobila iz nekadašnje ''Morissove garaže'' u paletu je ubacio i običnu benzinsku verziju ovog modela pod nazivom HS. Još jedna zanimljiva alternativa renomiranim proizvođačima je na bh. tržištu.
Marka MG se polako stabilizuje na našem tržištu. Kupci se sve više pojavljuju u salonima, te sve više modela s MG logotipom viđamo na bh. cestama. U ponudi su još uvijek dva modela: manji ZS i broj veći plug-in hibrid EHS, ali u prodaji je i prinova.
Dok uvoznik najavljuje komercijalizaciju prvog potpuno električnog modela MG4, koji je već hit u Evropi i koji bi se uskoro trebao na našem tržištu sa fantastičnom cijenom ispod 50.000 KM, u međuvremenu je u gamu uvršten model HS, odnosno ''obična'' verzija EHS modela razriješena hibridne tehnologije.
Auto je identičan svojoj elektrificiranoj verziji, osim što nema hardverski set: dodatni elektromotor i bateriju, te poklopac za priključak strujnog kabla kao ni grafiku na instrument ploči koja prati parametre hibridnog sklopa, baterije itd. Samim tim, MG HS je dosta povoljniji od hibridnog EHS modela.
Naime, u ponudi za HS su tri paketa opreme: Standard, Comfort i Luxury. Za pogon je ostavljen isti turbobenzinac od 1,5-litara zapremine sa snagom od 162 KS i momentom od 250 Nm uparen sa 6-stepenim ručnim ili 7-stepenim automatskim mjenjačem. Proizvođač obećava ubrzanje od 9,9 seknudi do 100 km/h, maksimalnu brzinu od 190 km/h i prosječnu potrošnju od 7,5 litara.
Osnovni model posjeduje, danas već standardnu opremu: 10,1-ekran osjetljiv na dodir, vezu za navigaciju putem pametnih telefona, zadnju kameru za parkiranje, senzore za farove i MG pilot sistem. Od srednjeg paketa HS već raspolaže sa većim ekranom od 12,3'', sjedištima od kože sa funkcijom grijanja, te iGo navigacijom. Luxury na sve ovo dodaje sportska sjedišta, panoramski krov, dvozonsku klimu, kameru za parkiranje od 360 stepeni itd.
Cijene startaju od 51.850 KM, ali to važi za srednji paket opreme Comfort, dok će uvoznik naknadno početi s prodajom ulaznog Standard paketa. Garancija je 7 godina ili 150.000 km. Uvoznik za bh. tržište je Grand Automotive.
Povezane novosti

Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.

Slavlje u Minhenu, BMW proizveo tri miliona elektrificiranih automobila
Bavarski proizvođač automobila objavio je da je dostigao veliku proizvodnu prekretnicu. U Minhenu je proizveden 3-milioniti elektrificirani automobil.