Ovaj potpuno novi Mercedesov model kombinuje multifunkcionalnost i prostranost sa vrhunskim nivoom opreme, bilo da je u pitanju standardni MBUX infotaintment sistem i električna parking kočnica, opcioni 17-inčni točkovi od lake legure, KEYLESS-GO, ambijentalno osvjetljenje, ili čak presvlake od vještačke kože. Nova T-Klasa se može pohvaliti raznovrsnim spektrom opreme u svom segmentu. Sveobuhvatan asortiman standardne bezbjednosne opreme, uključujući sedam vazdušnih jastuka i brojne sisteme za pomoć u vožnji, čini ga najsavremenijim, pouzdanim saputnikom za porodice i ljubitelje aktivnog odmora.
Mercedesov MPV kombinuje kompaktne vanjske dimenzije sa izuzetnom prostranošću. T-Klasa sa pet sjedišta je duga 4,5m, široka 1,86m i visoka 1,81 m. Njena klizna vrata, koja se širom otvaraju sa obje strane vozila, omogućavaju udoban pristup putničkom prostoru u drugom redu. Ovo omogućava djeci da brzo i bezbjedno uđu i izađu iz vozila u uskim ulicama i na parking mjestima. Takođe omogućava utovar sa tri strane, uključujući i vrata prtljažnika.
Klizna vrata pružaju otvor širine 0,61m i visine 1,06m. Klupa zadnjih sjedišta se standardno preklapa da bi se stvorio praktično ravan prostor za utovar sa podom prtljažnika. Ovo omogućava da se unutrašnjost vozila po potrebi prilagodi specifičnom prevozu dugog i kabastog prtljaga. Dvodijelna zadnja vrata su dostupna kao alternativa. Oba dijela vrata mogu da se fiksiraju u položaju od 90 stepeni i mogu se širom otvoriti pod uglom od 180 stepeni.
Prilikom lansiranja na tržište, od pogonskih jedinica na raspolaganju će biti jedan 1.5 dizel u dvije verzije (160d – 70 kW/95 KS i 180d – 85 kW/115 KS) i jedan 1.3 turbo-benzinski motor takođe u dvije varijante snage (75 kW/102 KS i 96 kW/130 KS). Četvorocilindarski motori, prepoznatljivi iz Renaultove game, su poznati po velikoj vučnoj snazi, čak i u niskom opsegu obrtaja, i po optimizovanoj potrošnji. Za još bolje ubrzanje, na primjer pri preticanju, dizel od 85 kW ima funkciju ''boost-a'' i snage i obrtnog momenta. Jači dizel tom prilikom nakratko podiže snagu na 89 kW, a moment sa 270 na 295 Nm. Pored šestostepenog ručnog mjenjača svi motori, osim ulaznog benzinca, dostupni su i sa sedmostepenim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom (DCT).
Sestrinski model Renaulta Kangooa, uz koji je razvijen i koji se proizvodi u Renaultovoj tvornici Maubeuge u sjevernoj Francuskoj, u toku 2023. stiže i u varijanti sa dugim međuosovinskim rastojanjem sa sedam sjedišta.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.