Posljednjih godina popularnost dizelskog motora počela je drastično padati, posebno na tržištima Zapadne Evrope, Sjeverne Amerike i drugih zemalja poput Japana i Kine. Cijela slika o dizelima poprimila je drugačiji izgled nakon nesretnog Dieselgate skandala prije osam godina. Zbog toga je većina proizvođača prvo počela reducirati ponudu, a onda i u potpunosti izbacivati dizelske motore iz svoje ponude.
No, postoje i neki proizvođači koji će nastaviti s razvojem i ponuditi tržištu nove dizelske motore. Jedan od tih proizvođača je Mazda. Prošle godine Japanci su lansirali novi SUV CX-60, a u ponudi je i novi dizelski dragulj od 3,3 litre zapremine s blagim hibridnim sistemom, koji je dostupan u dvije izvedbe snage: 200 i 254 KS. Detaljan test i utiske o dizelskoj Mazdi CX-60 možete pročitati ovdje.
Budući da uvijek idu u kontru od aktuelnih trendova, stajalište Mazde o dizelašima je pozitivno i oni će nastaviti nuditi dizelske motore sve dok postoji potražnja za njima. ''Ako kupci žele dizelske motore, sve dok možemo na efikasan način ispuniti propise o emisijama, sve dok to možemo, želimo nastaviti nuditi dizelske motore", rekao je Mitsuru Wakiie, menadžer zadužen za razvoj modela CX-90.
Wakiie je na kraju dodao: "Potražnja za dizel motorom trenutno je u padu, tako da se potreba za takvim motorom možda više neće povećavati i zato ovu pogonsku jedinicu nudimo tržištima koja žele dizel motore, poput Japana ili Australije."
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.