Posljednjih godina popularnost dizelskog motora počela je drastično padati, posebno na tržištima Zapadne Evrope, Sjeverne Amerike i drugih zemalja poput Japana i Kine. Cijela slika o dizelima poprimila je drugačiji izgled nakon nesretnog Dieselgate skandala prije osam godina. Zbog toga je većina proizvođača prvo počela reducirati ponudu, a onda i u potpunosti izbacivati dizelske motore iz svoje ponude.

No, postoje i neki proizvođači koji će nastaviti s razvojem i ponuditi tržištu nove dizelske motore. Jedan od tih proizvođača je Mazda. Prošle godine Japanci su lansirali novi SUV CX-60, a u ponudi je i novi dizelski dragulj od 3,3 litre zapremine s blagim hibridnim sistemom, koji je dostupan u dvije izvedbe snage: 200 i 254 KS. Detaljan test i utiske o dizelskoj Mazdi CX-60 možete pročitati ovdje.
Budući da uvijek idu u kontru od aktuelnih trendova, stajalište Mazde o dizelašima je pozitivno i oni će nastaviti nuditi dizelske motore sve dok postoji potražnja za njima. ''Ako kupci žele dizelske motore, sve dok možemo na efikasan način ispuniti propise o emisijama, sve dok to možemo, želimo nastaviti nuditi dizelske motore", rekao je Mitsuru Wakiie, menadžer zadužen za razvoj modela CX-90.

Wakiie je na kraju dodao: "Potražnja za dizel motorom trenutno je u padu, tako da se potreba za takvim motorom možda više neće povećavati i zato ovu pogonsku jedinicu nudimo tržištima koja žele dizel motore, poput Japana ili Australije."
Povezane novosti
Poznata budućnost Seata Leona: Klasični hibridni motor i temeljitiji redizajn
Seat Leon će prvi put u svojoj ponudi imati klasični hibridni motor, koji će biti uveden od 2028. godine. Zatim slijedi i veliki redizajn. Sve ovo potvrđuje strategiju dužeg zadržavanja na tržištu.
Rumuni ulaze u Golf klasu: Dacia će 2026. godine prvo lansirati karavan
Prema prvim informacijama, novi model Dacije bit će kompaktni karavan s dužinom od oko 4,6 metera koji bi mogao izazvati Škodu Octaviju.
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.