Nakon što je krenula proizvodnja baterijskog Countrymana u Leipzigu, britanski proizvođač započeo je proizvodnju nove verzije Mini Coopera, ali sa klasičnim motorima. Proizvodnja četvrte generacije subkompaktnog modela odvijaće se u staroj Minijevoj fabrici u Oxfordu. Zanimljivo je da je BMW proizvodnju električne verzije Mini Coopera odlučio izmjestiti van Evrope, i to se u Kinu u fabriku Zhangjiagang.
Novi Mini Cooper s termalnim motorima na unutrašnje sagorijevanje dostupan je u verzijama Cooper C i Cooper S. Prva verzija dobija motor od 156 konjskih snaga, dok snažnija verzija donosi motor od 204 KS. Novi model dostupan je na većini evopskih tržišta, po početnoj cijeni od 27.000 eura, što je otprilike oko 10.000 eura povoljnije od električne verzije.
Mini je od 2001. godine proizveo 4,4 miliona Coopera u Velikoj Britaniji. Od toga, 150.000 primjeraka predstavljala je električna verzija, koja se proizvodila između 2019. i 2023. godine. Međutim, ovaj odnos s aktuelnom generacijom će donijeti dodatnu korist za baterijski model. Takođe, fabrika Minija u Oxfordu proizvodit će dva nova električna modela marke, počevši od 2026. godine.
Povezane novosti

Električna flota automobila za 31. Sarajevo Film Festival
Sarajevo Film Festival i ove godine nastavlja uspješnu saradnju s kompanijom Porsche BH, kao partneri mobilnosti i predvodnici zelene tranzicije.

Nasljednik Audija TT-a je jako blizu, koncept bi mogao debitovati ove jeseni
Prema najnovijim informacijama, koncept koji najavljuje nasljednika Audija TT-a mogao bi debitovati ove jeseni, na Sajmu automobila u Minhenu. Najavu je dao sam čelnik brenda iz Ingolstadta.

U padu prodaja novih automobila u Evropi, električara je sve više, a dizelaša sve manje
Prema najnovijim podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila, prodaja novih automobila u Evropi blago je pala u prvih šest mjeseci godine. U istom periodu, prodaja električnih automobila porasla je za skoro 25%, dok je pad dizelaša sve veći.