Korejska marka KGM zvanično u BiH, prvi predstavljeni model je Actyon
Nekadašnji SsangYong postao je dio korejskog holdinga KGM i nakon nekoliko godina pauze marka se vraća na automobilsko tržište. Nova generacija vozila pod značkom KGM nedavno je stigla i u BiH, a prvi model koji je marka zvanično predstavila je Actyon.
Automobili će se distribuirati preko mađarske kompanije Wallis, vodeće automobiliske grupacije iz Budimpešte, koja izvozi automobile na 16 tržišta već duže od 30 godina. Prodavati će se preko dva partnera na dvije lokacije: Verano Motors – Banja Luka i Blok – Sarajevo.
Asortiman čine manje-više poznati modeli kao što su: Tivoli, Korando, Torres, Torres EVX, Musso, Rexton i zadnji koji je došao - Actyon. Svi sa SUV karakterom, kakav je SsangYong oduvijek i bio, ali s bitnom razlikom u odnosu na konkurenciju.
Kao prvo, svi modeli se nude s prednjim ili 4x4 pogonom, s ručnim ili automatskim mjenjačem, kao i 1.5-litarskim turbobenzincem za sve modele, osim za Rexton i Musso, koji su dostupni sa 2,2-litarskim dizelom, dok je Torres EVX isključivo električni model. Veoma važno, KGM na sve automobile daje 10-godišnju garanciju po sistemu 5+5 godina (5 godina - fabrička + 5 godina - produžena) ili 200.000 pređenih kilometara. Takođe, na bateriju električnog Torresa EVX Korejci daju rekordnu garanciju od 10 godina ili milion pređenih kilometara.
Zvijezda korejskog brenda s kojim je uvoznik zvanično predstavio marku i gamu vozila je SUV iz D segmenta – Actyon. Nekad je ovo ime, dok je marka postojala pod brendom SsangYong, bilo rezervisano za pick-up model, a danas je klasični SUV sa 4,74 metra dužine na 20-inčnim točkovima u kategoriji Škode Kodiaq.
KGM je najstariji korejski brend koji postoji već 70 godina, a Acyton je lansiran u čast ovog jubileja. Veoma atraktivnog izgleda, bogate serijske opreme, luksuzne unutrašnjosti i s golemim prostorom u oba reda, Actyon će se prodavati s 1,5-litarskim benzincem kao jedinom opcijom, s ručnim ili automatskim mjenjačem sa šest brzina i pogon na prednje ili na sva četiri točka. Njegova osnovna cijena iznosi 77.060 KM, odnosno 85.470 KM sa automatskim mjenjačem. Doplata za 4x4 pogon je oko 4.000 KM.
Marka cilja na dva posto tržišta, odnosno na prodaju oko 200 automobila godišnje.
Povezane novosti

Protekli mjesec u BIHAMK-u: mart, 2025. godina
Proljeće je stiglo! Dani su duži, a sunce i lijepo vrijeme sve učestaliji. Sa posljednjim danom u mjesecu martu prestala je i zakonska odredba o obaveznom posjedovanju zimske opreme.

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.