Vijesti

EU želi smanjiti subvencije proizvođačima koji koriste dijelove iz Kine

Evropski blok želi da pojača sopstvenu proizvodnju i lance snabdijevanja. Stoga, Evropska unija želi smanjiti subvencije za sve proizvođače automobila koji se oslanjaju na dijelove proizvedene u Kini, što znači da će to pogoditi i Evropljane.

Autor: BIHAMK

Evropska komisija, izvršno tijelo Evropske unije, planira smanjiti subvencije proizvođačima automobila koji se oslanjaju na komponente iz Kine. Izvršna vlast bloka takođe želi da pojača proizvodnju i lance snabdijevanja na Starom kontinentu kako bi obeshrabrila konkurenciju iz Kine.

To čak znači da neće biti pogođeni samo kineski proizvođači automobila, već i svi ostali koji koriste njihove komponente. Evropski proizvođači se recimo godinama oslanjaju na baterije koje dobavlja baterijski div CATL.

U tom cilju, Evropska komisija je navela da će favorizovati proizvođače i projekte koji uspiju nabaviti manji broj dijelova, kao što su katode, anode i aktivni materijali iz Kine. Nadalje, nekoliko patenata koji proizilaze iz ovih odobrenih projekata morat će biti registrovano u svim zemljama članicama EU.

Uz ovu najavu, Evropska komisija najavljuje i da želi da stimuliše proizvodnju vodonika za buduće automobile s nultom emisijom, ali i da smanji stakleničke plinove do 2050. godine. Za tu namjenu bit će izdvojeno 1,2 milijarde eura. Pobjednički projekti će morati da ograniče nabavku elektrolizera iz Kine na maksimalno 25 posto ukupnog kapaciteta.

BIHAMK

Povezane novosti

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Možda bi vas zanimalo