EU želi smanjiti subvencije proizvođačima koji koriste dijelove iz Kine
Evropski blok želi da pojača sopstvenu proizvodnju i lance snabdijevanja. Stoga, Evropska unija želi smanjiti subvencije za sve proizvođače automobila koji se oslanjaju na dijelove proizvedene u Kini, što znači da će to pogoditi i Evropljane.
Evropska komisija, izvršno tijelo Evropske unije, planira smanjiti subvencije proizvođačima automobila koji se oslanjaju na komponente iz Kine. Izvršna vlast bloka takođe želi da pojača proizvodnju i lance snabdijevanja na Starom kontinentu kako bi obeshrabrila konkurenciju iz Kine.
To čak znači da neće biti pogođeni samo kineski proizvođači automobila, već i svi ostali koji koriste njihove komponente. Evropski proizvođači se recimo godinama oslanjaju na baterije koje dobavlja baterijski div CATL.
U tom cilju, Evropska komisija je navela da će favorizovati proizvođače i projekte koji uspiju nabaviti manji broj dijelova, kao što su katode, anode i aktivni materijali iz Kine. Nadalje, nekoliko patenata koji proizilaze iz ovih odobrenih projekata morat će biti registrovano u svim zemljama članicama EU.
Uz ovu najavu, Evropska komisija najavljuje i da želi da stimuliše proizvodnju vodonika za buduće automobile s nultom emisijom, ali i da smanji stakleničke plinove do 2050. godine. Za tu namjenu bit će izdvojeno 1,2 milijarde eura. Pobjednički projekti će morati da ograniče nabavku elektrolizera iz Kine na maksimalno 25 posto ukupnog kapaciteta.
Povezane novosti
Kineski BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U plug-in hibrid
BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U, jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih automobila u Evropi, što će povećati pritisak na evropske rivale.
Evropi treba hitni recept za spas autoindustrije prije nego što je Kina uništi
Christophe Périlat, izvršni direktor Valea, jednog od vodećih svjetskih dobavljača automobilske opreme, ukazuje na vrlo specifičan recept za podsticanje prelaska na električna vozila i suočavanje s "invazijom" kineskih automobila.
Buduće generacije Meganea i Scenica vraćaju se s benzinskim motorima
Ne ide baš s čistom strujom kako su očekivali, pa će sljedeća generacija Meganea i Scenica koristiti benzinske motore, prema novim izjavama čelnika Renault Grupe. U slučaju oba modela, benzinski motor će se koristiti kao generator.