Vijesti

Dvostruka bh. premijera - Citroen C5 X i C5 Aircross facelift

Citroen zvanično u ponudi ima dva modela sa oznakom C5. Atraktivni mješanac C5 X i osvježeni i najudobniji SUV C segmenta - C5 Aicross.

Autor: BIHAMK

Nekad je bio samo jedan Citroen C5, a danas su ih dva. Kako? Klasična limuzina je ugašena u Evropi 2017., a na drugim  tržištima nekoliko godina poslije. Međutim, Citroen je među prvima uvidio ‘’kapitulaciju’’ tržišta klasičnih limuzina i pokazao jasnu viziju kako ovaj nekad popularni karoseriji oblik zamijeniti adekvatnim nasljednikom koji će tržište prihvatiti. Danas Citroen uz crossover C5 Aircross nudi i zanimljivi GT sa odignutom podnicom koji ima oznaku C5 X i koji je izgledom dosta bliže nekadašnjoj limuzini i popularnom D segmentu.

Od početka C5 X je razvijan kao globalni model i to potvrđuje svojim specifičnim izgledom, a njegov dizajn treba ponovno da uspostavi klasu touring automobila. Citroën C5 X tako unosi prostranost u karoseriju fastbacka i istovremeno više elegancije u svijet SUV-ova. Glavne grupe kupaca u Evropi trebalo bi da budu oni koji su zainteresovani za limuzine višeg srednjeg ranga, karavan srednje klase i SUV vozila srednje klase. Stoga je ciljna grupa prilično široka.

Bez obzira na profil krajnjeg kupca, mora se priznati da je u pogledu unutrašnjeg prostora, Citroën C5 X poprilično komforan sa svojim međuosovinskim rastojanjem od 2785 mm. Pronalaženje idealne pozicije za volanom je jednostavno bez obzira na opremu i ručno ili električno podesiva sjedišta, dok je prostor nazad drastično povećan i ima dosta prostora ne samo iznad glave, već i u predjelu koljena. Prtljažnik ispod praktičnih petih vrata nudi 545 litara zapremine, odnosno 485 litara u slučaju hibrida.

Najveći adut ovog Citroena je njegova šasija, koja grantuje iznimnu udobnost. Vrhunska izvedba sa aktivnim amortizerima, čiji rad kontroliše elektronika shodno terenu kojim auto vozi, dostupna je samo za hibridnu verziju, dok su ‘’klasični’’ motori upareni sa standardnom izvedbom ovjesa sa hidrauličnim graničnicima.

Proizvodnja Citroën C5 X odvija se u Kini, odakle se automobili uvoze u Evropu i u našu zemlju, ali sa carinskim opterećenjem. Stoga, ulazni model Pure Tech 130 košta 59.100 KM do registracije, dok jači benzinac od 180 KS starta od 66.600 KM. Hibrid s 225 KS košta 88.150 KM. Svi motori su upareni sa 8-stepenim automatskim mjenjačem.

Redizajnirani C5 Aircross – Najudobniji SUV u C segment

S obzrirom na popularnost nekadašnje limuzine C5, gdje je uvoznik plasirao 500 vozila na naše tržište, a mnogo njih je uvezeno kao polovno vozilo kao racionalan odabir domaćih kupaca, očekivati je dalju dobru prihvaćenost kod bh. kupaca, pogotovo sad kad Citroen nudi dva različita modela sa oznakom C5.

Osvježeni SUV C5 Aircross, nakon prodatih 325.000 modela od 2018. takođe je predstavljen na bh. tržištu, gdje ovaj popularni segment trenutno zauzima 13 posto tržišta uz konstantan rast.  

Šta je novo kod ovog udobnog SUV-a? Novo je lice sa novim dizajnom LED modula, a ‘’prepakovan’’ je i prednji branik sa karakterističnim bočnim usisnicima i aluminijskom zaštitom motora. Unutrašnjost je takođe modernizovana, a integrisani ekran multimedije sa dijagonalom od 10 inča sada se nalazi na vrhu konzole u naprednijem i ergonomičnijem izdanju. To su uglavnom, najbitniji dodaci ovog redizajniranog modela.

Motorna ponuda ostaje identična kao prije. Po jedan benzinac i jedan dizel, oba sa 130 KS snage, te jedan plug-in hybrid od 225 KS. Cijene počinju od 55.480 KM, dok uvoznik očekuje da dizel sa automatskim mjenjačem u verziji opreme Shine ostane najtraženiji model sa odličnom cijenom od 61.980 KM s PDV-om.

BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo