Članak top banner 970x90
Vijesti

Doviđenja A4, dobrodošao novi Audi A5!

Audi je zvanično predstavio novu generaciju modela A5, koja sada postaje direktni nasljednik starog A4. Novi A5 nudi tri motora, uključujući i dizel koji integriše blagu hibridnu tehnologiju. Ipak, najprimamljivija verzija bit će S5 sa V6 motorom i 367 KS.

Autor: BIHAMK

Nakon 30 godina proizvodnje, došlo je vrijeme da se oprostimo od Audija A4 i samo pozdravimo Audi A5. Jedini nasljednik modela srednje klase dobiva potpuno novi dizajn, napredniju tehnologiju i efikasnije motore.

Zaobljeniji dizajn

Novi Audi A5 krasi potpuno novi dizajn u odnosu na stari A4, koji sada donosi zaobljeniju karoseriju i mnogo veće proporcije. Prednjim dijelom dominira nova, mnogo veća Singleframe rešetka, s trodimenzionalnom strukturom saća. Kao i do sada, novi Audi A5 će biti dostupan u dvije karoserije: limuzina i Avant. Također sprijeda također vidimo nove, veće i zakrivljenije farove s digitalnom LED tehnologijom i prilagodljivim svjetlosnim potpisima dostupnim kao opcija. Bočne strane karakterišu pretežno glatke površine i zakrivljeni oblik krova koji podsjeća na Audijeve modele s početka 2000-ih. Čak i vrata sada dobijaju nove ručke s klapnom, umjesto kvaka.

Kao što je evidentno, novi Audi A5 je veći od svog prethodnika, a takođe ima i duže međuosovinsko rastojanje. Audi za sada nije otkrio dimenzije novog modela.

Praktični liftback

Zadnji dio karakterišu svjetla sa OLED tehnologijom i spojena trakom. Ispod možemo vidjeti i aerodinamički difuzor, kao i dva auspuha za dašak sportskog duha. Zanimljivo je otvaranje vrata prtljažnika u slučaju limuzinske varijante. Naime, prtljažnik se otvara kao liftback, zajedno sa zadnjim staklom. Kupcima će ovo rješenje biti iznimno praktično.

Novi Audi A5 također nudi potpuno novu unutrašnjost, koja sada nudi više prostora i napredniju tehnologiju. Prva stvar koja se ističe je novi panoramski Audi MMI ekran, koji je zakrivljen i integriše OLED tehnologiju. Ovde vidimo digitalnu instrument tablu od 11,9 inča, centralni ekran od 14,5 inča, ali i poseban ekran za suvozača, dijagonale 10,9 inča.

Tu je i podesivi head-up displej. Po prvi put, vozači će moći da kontrolišu funkcije automobila i menije multimedijalnog sistema preko head-up displeja. Također, novost je dinamični i interaktivni sistem ambijentalnog osvjetljenja, u zavisnosti od gesti putnika.

Dizelaš ostaje u ponudi, ali kao MHEV

U trenutku lansiranja, novi Audi A5 je dostupan s tri motora: dva benzinska i blagi hibridni dizel (MHEV). Najmanji motor u ponudi je 2,0-litarski TFSI agregat koji razvija 150 konjskih snaga.

Drugi benzinski motor razvija više snage, tačnije 204 konjske snage. Verzija od 150 KS dostupna je samo s pogonom na prednje točkove, dok snažnija verzija može imati i pogon na sve točkove. Štaviše, oba motora su povezana sa automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom.

Zvijezda u ovom poglavlju je, međutim, 2.0 TDI dizel motor sa blago-hibridnom tehnologijom. Ovaj motor isporučuje 204 KS i 400 Nm obrtnog momenta, a blagi hibridni sistem od 48 volti daje dodatne 24 konjske snage. Uz pomoć blago-hibridnog sistema, start vozila iz mjesta obavlja se u električnom režimu.

Kao i kod benzinskih motora, blagi hibridni dizel motor snagu i moment prenosi se preko automatskog mjenjača s dvostrukim kvačilom i šalje snagu na prednje ili na sve točkove ako je quattro pogon.

Paralelno sa standardnim verzijama za obične smrtnike, Audi je prezentovao i ljuti S5. Sportsku izvedbu pogoni 3,0-litarski V6, takođe sa tehnologijom blagog hibrida. Ispod prednjeg poklopca je 367 KS, a pored specijalne optike po kojoj će se razlikovati u odnosu na obične modele S5 odzada ima montirane četiri cijevi izduva. S5 verzija će također biti dostupna i kao limuzina i kao karavan. Novi Audi A5 takođe nudi revidirano ogibljenje, a jedinica sa adaptivnim amortizerima je dostupna kao opcija. Njemački proizvođač ističe da je upravljanje novog A5 mnogo preciznije od starog A4.

Startna cijena 45.200 eura

Na njemačkom tržištu novi Audi A5 imat će početnu cijenu od 45.200 eura. Narudžbe će se otvarati od ovog mjeseca, a kupci u standardnoj opremi mogu računati na navigaciju, prtljažnik sa automatskim otvaranjem i ladicu za bežično punjenje telefona. No, to je tek mali dio bogate serijske opreme. Isporuke se očekuju na jesen.

BIHAMK

Povezane novosti

Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF

Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF

Lancia je zvanično započela testiranje automobila s kojim se Italijani vraćaju na svjetsku reli scenu nakon 32 godine pauze. Za volanom takmičarskog modela bio je legendarni Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u.

Možda bi vas zanimalo