BMW uvodi jeftiniju verziju električnog X1 s prednjim pogonom
Lansiranjem treće generacije X1 prošle godine, BMW je paralelno uveo i njegovu električnu varijantu. S obzirom na visoku cijenu i slabu prodaju, BMW uskoro uvodi povoljniju verzija baterijskog X1, čija proizvodnja starta u novembru.
Najmanji X model u električnom izdanju pokazao se prilično uspješnim unatoč tome što je do sada bio ponuđen u jednoj konfiguraciji pogonskog sklopa, iX1 xDrive30. Međutim, ta verzija sa 4x4 pogonom i visokom cijenom nije naišla na dobar odaziv kod kupaca, te je natjerala bavarsku kompaniju da uvede povoljniju opciju. Novajlija će stići s oznakom iX1 eDrive20, a ovaj model će dobiti etiketu najpovoljnijeg električnog SUV-a marke.
Ispod karoserije se nalazi isti BMW-ov električni pogon pete generacije kao kod jače verzije, ali umjesto dva, ova verzija će imati samo jedan elektromotor postavljen na prednju osovinu, dok je baterija kod oba modela jednakog kapaciteta od 64,7 kWh. Međutim kako oznaka sugeriše, u pitanju verzija sa nižom snagom. U pitanju je električni motor od 204 KS i 247 Nm obrtnog momenta, koji omogućava SUV-u da ubrza iz mjesta do 100 km/h za 8,6 sekundi uz najveću elektronski ograničenu brzinu od 170 km/h.
Ono važnije, ovaj sklop je dovoljan da omogući malom SUV-u da pređe čak 475 km u kombinovanim uslovima s jednim punjenjem, što je nominalno više od jače verzije xDrive30 (425 km). Po pitanju vremena provedenog na utičnici BMW navodi vrijeme punjenja na punjaču od 11 kW od oko 6,5 sati. Jači 22- kilovatni punjač gotovo da može prepoloviti ovo vrijeme, dok stanica za brzo punjenje može napuniti relativno malenu bateriju do 80 posto za pola sata.
BMW kaže da će započeti s proizvodnjom ove verzije u novembru, a SUV će se sastavljati na istom mjestu gdje se proizvodi i xDrive30, dakle, u tvornici u Regensburgu. Prodavati će se po cijeni koja počinje od 47.900 eura što je znatno niže u usporedbi s xDrive30, čija cijena starta od 54.800 eura za početnu razinu opreme Excellence.
Novi BMW iX1 eDrive20 prodavat će se na istim tržištima kao i njegov snažniji brat, što znači uglavnom u Evropi. Ulazak u američko tržište za sada nije planiran.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.