Kupci širom svijeta sve su više zainteresovani za električna vozila, a taj je trend vidljiv i u samoj prodaji. Na primjer, BMW Grupa je zabilježila značajan rast prodaje svojih potpuno električnih vozila i premium automobila visoke klase. Ovo povećanje ''strujaša'' stavlja bavarsku marku na pravi put da ove godine umanji potencijalni gubitak u prodaji vozila na fosilna goriva.
Ako gledamo kroz brojke, bavarska grupa prodala je ukupno 588.138 vozila sa značkama BMW, Mini i Rolls-Royce globalno u prvom kvartalu 2023., što je pad od 1,5% u odnosu na prošlu godinu. Međutim, ono što je pomoglo uravnotežiti prodajne rezultate bilo je drastično povećanje prodaje baterijskih vozila u ovom periodu. Tačnije, grupa je isporučila 64.647 modela potpuno električnih modela s BMW i Mini značkama što je dvostruko više nego u istom periodu lani.

Planovi proizvođača automobila po pitanju elektrifikacije su jasni – nakon modela BMW iX i i4, te s predstavljanjem i5 ove godine, BMW Group će imati barem jedan potpuno električni model u svakom većem segmentu svog poslovanja. Štaviše, do 2024. barem jedan od pet novih automobila marke trebao bi imati potpuno električni pogon. Polako, ali sigurno, prodaja bi trebala rasti iz godine u godinu, a stručnjaci iz BMW-a procjenjuje da će jedan od četiri prodata automobila biti električni do 2025. godine, a zatim u odnosu jedan od tri u godini iza.
Bavarski div smatra da se uticaj kineskog vala koronavirusa i nestabilnog ekonomskog okruženja još uvijek osjeća u svim industrijama, ali očekuje da će se problemi stabilizovati tokom 2023. S druge strane, situacija u SAD-u izgleda mnogo bolja i solidnija nego u Evropi.
Povezane novosti
Poznata budućnost Seata Leona: Klasični hibridni motor i temeljitiji redizajn
Seat Leon će prvi put u svojoj ponudi imati klasični hibridni motor, koji će biti uveden od 2028. godine. Zatim slijedi i veliki redizajn. Sve ovo potvrđuje strategiju dužeg zadržavanja na tržištu.
Rumuni ulaze u Golf klasu: Dacia će 2026. godine prvo lansirati karavan
Prema prvim informacijama, novi model Dacije bit će kompaktni karavan s dužinom od oko 4,6 metera koji bi mogao izazvati Škodu Octaviju.
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.