Kupci širom svijeta sve su više zainteresovani za električna vozila, a taj je trend vidljiv i u samoj prodaji. Na primjer, BMW Grupa je zabilježila značajan rast prodaje svojih potpuno električnih vozila i premium automobila visoke klase. Ovo povećanje ''strujaša'' stavlja bavarsku marku na pravi put da ove godine umanji potencijalni gubitak u prodaji vozila na fosilna goriva.
Ako gledamo kroz brojke, bavarska grupa prodala je ukupno 588.138 vozila sa značkama BMW, Mini i Rolls-Royce globalno u prvom kvartalu 2023., što je pad od 1,5% u odnosu na prošlu godinu. Međutim, ono što je pomoglo uravnotežiti prodajne rezultate bilo je drastično povećanje prodaje baterijskih vozila u ovom periodu. Tačnije, grupa je isporučila 64.647 modela potpuno električnih modela s BMW i Mini značkama što je dvostruko više nego u istom periodu lani.
Planovi proizvođača automobila po pitanju elektrifikacije su jasni – nakon modela BMW iX i i4, te s predstavljanjem i5 ove godine, BMW Group će imati barem jedan potpuno električni model u svakom većem segmentu svog poslovanja. Štaviše, do 2024. barem jedan od pet novih automobila marke trebao bi imati potpuno električni pogon. Polako, ali sigurno, prodaja bi trebala rasti iz godine u godinu, a stručnjaci iz BMW-a procjenjuje da će jedan od četiri prodata automobila biti električni do 2025. godine, a zatim u odnosu jedan od tri u godini iza.
Bavarski div smatra da se uticaj kineskog vala koronavirusa i nestabilnog ekonomskog okruženja još uvijek osjeća u svim industrijama, ali očekuje da će se problemi stabilizovati tokom 2023. S druge strane, situacija u SAD-u izgleda mnogo bolja i solidnija nego u Evropi.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.