BMW: 50 godina proizvodnje u tvornici Dingolfing
BMW-ova tvornica u Dingolfingu slavi 50 godina rada. U ovoj bavarskoj tvornici trenutno se proizvode modeli poput serije 5, serije 7 i iX. No, od iduće godine BMW želi da 40 % ukupne proizvodnje tvornice budu električni automobili.
Ove godine BMW-ova istorijski važna tvornica u Dingolfingu slavi 50 godina rada. Od 1973. do danas u ovoj je tvornici proizvedeno čak 12 miliona automobila bavarskog proizvođača. Prvo vozilo koje je proizvedeno u ovoj tvornici, smještenoj na jugu Bavarske pokrajine, bio je BMW 520 iz prve generacije serije 5, obojen u iberijsku crvenu boju.
Tokom vremena tvornica Dingolfing bila je odgovorna za proizvodnju nekoliko poznatih modela njemačke marke kao što su: serija 6, serija 7, serija 8, iX i određeni BMW M modeli. Ista je tvornica proizvela i neke ograničene serije modela. Na popisu se nalazi 99 primjeraka BMW-a serije 8 koje je nacrtao umjetnik Jeff Koons, 50 primjeraka BMW-a 3.0 CSL, ali i BMW i7 Protection - blindirana verzija luksuzne limuzine itd.
U posljednje dvije godine tvornica u Dingolfingu također je proizvela nekoliko važnih električnih modela: i5, i7 i iX. Sljedeće godine BMW će takođe dati zeleno svjetlo za proizvodnju i5 Touringa u ovoj tvornici. Njemački proizvođač premium automobila želi da 40 posto ukupne proizvodnje tvornice budu električni automobili već od iduće godine.
Povezane novosti
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.
Kriza pogađa i pristupačne marke: Dacia želi smanjiti proizvodnju od iduće godine
Dacia bi mogla smanjiti proizvodnju automobila u fabrici Mioveni počevši od 2026. godine. Ova odluka dolazi usred pada potražnje za novim automobilima na evropskom tržištu.