Selfie sa mostom
Proljeće koje ispraćamo značajno je i po onome što se događa na trasi panevropskog cestovnog Koridora 5c. Na dvije dionice (u dolini Bosne kod Golubinje i u Hercegovini nadomak Počitelja) betonske konture buduće saobraćajnice kao da su preko noći izronile.
Takav odista impresivan dojam steći će oni koji u posljednjih nekoliko mjeseci nisu putovali ovim dijelom naše zemlje.
Ja jesam već nekoliko puta i uvijek se iznenadim kako radovi brzo napreduju, a geografija još brže mijenja. Pri tom, primjećujem da sve više vozača ili njihovih saputnika nailazeći pored zone gradilišta, ili direktno kroz nju, prave selfije i usput slikaju stubove mostova, vijadukta prokopane trase, moćne mašine u prirodnom krajoliku. Odista se ima šta vidjeti i registrovati i time svjedočiti generacijskoj investiciji koja ostaje i za buduća pokoljenja.
Tačno prije dvije decenije grupa bosanskohercegovačkih novinara bila je u višednevnoj posjeti najznačajnijim slovenačkim kompanijama. Prvog radnog dana domaćini su nas odveli na gradilište vijadukta Črni Kal, na autoputu Maribor – Ljubljana – Kopar, dug 1.065 metara, sa najvišim stubom od 87,5 metara i to u vrijeme dok je trajalo spajanje njegove konstrukcije. Radove smo posmatrali sa platforme, odnosno osmatračnice postavljene isključivo za razgledanje gradilišta i sa slobodnim pristupom svima koji žele da to vide, fotografišu i od predstavnika izvođača saznaju sve detalje o tom projektu.
Bilo bi lijepo i korisno da se nešto slično organizuje i na spomenuta dva gradilišta na Koridoru 5c. Onaj koga interesuje sigurno će stati da to vidi a ne snimati tokom vožnje što je sa aspekta bezbjednosti u saobraćaju veoma rizično.
Povezane novosti

Audi Q7: Tajna prelaska razdaljina
Od Jesenica do Žiline je 657 kilometara i na karti stoji da se ima voziti šest sati i četrdeset i četiri minuta. Pokojni Dragan Vladić je nas četvoricu dovezao za nešto više od četiri sata. U Audiju Q7, u kojem smo imali osjećaj da se vozimo u avionu.

Poznati automobili: Peugeot 406 vozi sretne ljude
Dvojica taksista, jedan pravi (iz Sarajeva), a drugi filmski (iz Marseja). Jedan auto i jedna priča o tome kako mali pobjeđuju velike i zbog kojih vrijedi živjeti.

Europo, otvori granične prijelaze u Krajini i spasi planetu!
Situacija u sezoni je takva iz mjeseca u mjesec, iz godine u godinu. Operativni centar BiHAMK-a je zatrpan pozivima sa upitima o dužini čekanja na Izačiću, vozači prate slike sa nadzornih kamera na granici, ali gužve jednostavno nije moguće izbjeći.