Vijesti

Tri nova Lancia modela do 2028.

Stellantis ne odustaje od Lancie. U planu su tri nova modela, uključujući i povratak jednog legendarnog imena i obavezna puna elektrifikacija.

Autor: BIHAMK

Šef brenda Lancia Luca Napolitano predstavio je desetogodišnji plan njegovog oživljavanja. "Lancia je spremna za Evropu. Poduzeli smo prve korake kako bismo postali pouzdana i cijenjena marka u premium segmentu.''

Sve ovo zvuči prilično ambiciozno za marku koja trenutno prodaje samo jedan model - Ypsilon, isključivo na talijanskom tržištu, ali poprilično uspješno. Osim toga, riječ je o automobilu koji je predstavljen 2011. godine, a naknadno je nekoliko puta tek neznatno ažuriran.

Unutar Stellantis grupe, Lancia je uključena u luksuzni odjel uz brendove DS i Alfa Romeo, s kojima će dijeliti dijelove. Puna ofanziva trebali bi početi 2024. godine, kada stiže četvrta generacija modela Ypsilon. Ostat će hatchback s pet vrata, ali će biti dostupan isključivo s električnim pogonom. Trenutna treća generacija Ypsilona je duga 3,84 metra, dok bi se novitet trebao povećati na četiri metra.

Sljedeći na redu je automobil koji Lancia naziva svojom perjanicom. Bit će predstavljen 2026. godine, ali još nije jasno o kakvom će se tipu automobila raditi. Istorijski gledano, Lancia nema iskustva u proizvodnji SUV-ova, ali s obzirom na njihovu popularnost, može se pretpostaviti da će marka ići tim putem. Treći novitet vratit će legendarno ime Delta. Biti će dugačak oko 4,4 metra, a Lancia svoj izgled opisuje kao skulpturalnu i mišićavu, s geometrijskim linijama koje će fanovi ponovo obožavati i voljeti. Zvuči kao da Lancia s novom Deltom želi reinkarnirati originalnu prvu generaciju, a ne bazirati novitet na posljednjoj generaciji zaobljenih formi.

Svi modeli u pravilu bi trebali imati talijanski interijer i dijelom elektrificirani pogon. Lancia je također dala obećanje da će preći na potpuno električnu liniju modela, koja bi trebala doći 2028. Od početka se talijanski proizvođač automobila želi fokusirati uglavnom na stabilna ekonomska tržišta poput Italije, Njemačke, Španije, Francuske i zemalja Beneluksa.

 

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo