JATO Dynamics objavio je svoj globalni izvještaj o prodaji za prošlu godinu kada je ukupno prodano 79,4 miliona novih vozila širom svijeta. Ovaj broj predstavlja pad od dva posto u usporedbi s 2021. na ključnim tržištima kao što su Sjeverna Amerika, Evropa i Kina. S druge strane, sva ostala tržišta u razvoju poput Indije, Bliskog Istoka, jugoistočne Azije i Afrike povećali su svoju prodaju nadoknađujući pad u drugim regijama. Ali to nije najzanimljiviji podatak iz izvještaja.
Prema podacima do kojih je došao JATO, Toyota RAV4 bio je najprodavaniji model u svijetu prošle godine s više od milion isporučenih primjeraka kupcima, od čega je 43 posto prodano u SAD i Kanadi. Popularni SUV slijedila je Toyota Corolla s približno 992.000 prodanih primjeraka, a treći je bio Tesla Model Y sa 747.000 globalnih registracija. Sve u svemu, Toyota je prošle godine imala pet najprodavanijih modela unutar liste od 10 najprodavanijih modela globalno. Unutar te liste Ford, Nissan i Honda plasirali su tek po jedan model, dok je Tesla napravila iznimku s dva.
S obzirom na gore navedene brojke, vjerovatno ne iznenađuje da je Toyota bila i najveći proizvođač automobila na svijetu. Japanski gigant zabilježio je porast globalne prodaje od 0,3 posto zahvaljujući uglavnom dobrim rezultatima u Kini, koja je sada njeno najveće tržište ispred SAD-a i Japana. Volkswagen grupa je prošle godine bila drugi najprodavaniji automobilski konglomerat u svijetu unatoč velikom padu prodaje od 10 posto. Treći je Hyundai-Kia, a slijede Stellantis i General Motors.
JATO-ov izvještaj također pokazuje da je najbrže rastući proizvođač automobila prošle godine bio BYD. Ova sve popularnija kineska marka je također bila drugi najprodavaniji proizvođač električnih vozila nakon Tesle. Govoreći o segmentu električnih vozila, prošle je godine prodano ukupno 7,37 miliona električnih automobila, što je povećanje od 2,9 miliona jedinica u odnosu na 2021. Baterijska vozila su činila 9,3 posto svjetskog automobilskog tržišta lani.
Povezane novosti

Novi paketi i nova definicija opreme za sva Citroën vozila
Citroën je redefinisao nivoe opreme svih svojih vozila, koja će od sada biti dostupna, umjesto u pet, u tri izvedbe YOU, PLUS i MAX od kojih će svaka nuditi pet paketa opcija.

Kia i u augustu s rastom globalne prodaje
Korporacija Kia nedavno je objavila da je u augustu njena globalna prodaja ukupno iznosila 255.481 vozilo, što je povećanje od 5,2 posto u odnosu na godinu ranije.

Peugeot predstavio treću generaciju modela E-3008
Do 2025. Peugeot će nuditi veliki izbor električnih automobila, a novu eru započinje najprodavaniji model, potpuno novi električni fastback SUV - Peugeot E-3008.