Članak top banner 970x90
Vijesti

Škoda proizvodnju kablovskih snopova prebacila iz Ukrajine u Češku

U češkim pogonima radi 35 žena koje su ranije radile u fabrici u Lavovu u Ukrajini.

Autor: BIHAMK

Ruska invazija na Ukrajinu, koja traje već 100 dana, nije samo pogoršala cijene nafte širom svijeta. Pogođena je i proizvodnja dijelova za prvu ugradnju, a u Ukrajini je to između ostalog i segment kablovskih snopova. Druga po veličini zemlja u Evropi u potpunosti je specijalizovana za elektro instalacije.

Škoda je, na primjer, morala da obustavi proizvodnju potpuno električnog vozila Enyaq iV na osam sedmica zbog nedostatka kablovskih snopova. S obzirom na ove okolnosti, češki proizvođač automobila odlučio je minimizirali uticaj rata u Ukrajini, te je u kratkom roku obnovio proizvodnju proširivši proizvodnju kablova uz pomoć kompanije PEKM Kabeltechnik i nekoliko drugih OEM proizvođača.

Navedeni dobavljač uspio je izmjestiti dio svoje proizvodnje kablovskih snopova iz Ukrajine u Mladu Boleslavu u Češkoj. PEKM je montirao proizvodnu opremu u halama koje je obezbjedila Škoda. U češkim pogonima radi 35 žena koje su ranije radile u fabrici u Lavovu u Ukrajini.

Što se tiče modela koji imaju koristi od kablovskih snopova proizvedenih u Češkoj, lista počinje sa SUV-ovima Karoq i Kodiaq. Octavia i Superb limuzine će također dobiti ožičenje češke proizvodnje. U budućnosti, češki proizvođač automobila će raditi na dupliranju proizvodnje visokonaponskih kablovskih snopova za električna vozila.

Od kraja juna ove komponente će se proizvoditi i u Rumuniji. Proizvodnja iz ukrajinske fabrike u Hmeljniskom biće prebačena u septembru. Takođe, dio elektro instalacija za Octaviju i Superb uskoro će se proizvoditi u marokanskom gradu Tangeru, centru autoindustrije na području zemalja Magreba u kojem Renault dominira s Dacijom dugi niz godina.

 

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Manjak čipova bio je, još uvijek jest, i vjerojatno će nastaviti biti glavna glavobolja za proizvođače automobila širom svijeta. Sve više analitičara očekuje da će ograničene količine ostati problem i u 2023. godine.

Možda bi vas zanimalo