Ekipa BIHAMK-a je dan nakon puštanja u rad 7 novopostavljenih kamera na autoputu A-1 odlučila da prođe cijelom dionicom od Podlugova do Tarčina (u oba smjera) i video zapisima pokaže sve lokacije kamera. Želimo da ukažemo svim vozačima na kojim dionicama moraju obratiti posebnu pažnju.
Da bi na najbolji način snimili sve, našu priču započeli smo iz Visokog gdje smo se uključili na A-1 smjer Tarčin.
Pogledajte video:
Prva lokacija novopostavljene kamere je petlja Podlugovi, gdje je ograničenje brzine 130 km/h. Vozače smo podsjetili i na ranije postavljene kamere u Malešićima (sa obje strane).
Nastavili smo dalje ka novoj lokaciji. Na dionici Sarajevo sjever-petlja Butila kamera je postavljena na portalu ispred tunela Oštrik, gdje je ograničenje brzine 100 km/h.
Na isključenju sa petlje Butila prema Sarajevu postavljena je kamera na dionici gdje je ograničenje brzine 70 km/h. Ovo je izrazito bitna dionica, jer se nakon većih brzina isključujete u jednu traku gdje je obavezno znatno smanjiti brzinu vožnje.
Sljedeća lokacija je petlja Vlakovo. Kamera se nalazi na prvom portalu nakon petlje u smjeru Lepenice, a ograničenje brzine je 130 km/h.
Nakon petlje Vlakovo dolazimo do tunela Gaj u smjeru Vlakovo-Lepenica, a kamera je postavljena na portalu ispred tunela, gdje je ograničenje brzine 100 km/h.
Dva nova stacionarna radara nalaze na autocesti A-1 smjer Tarčin-Sarajevo sjever:
Na portalu ispred tunela 25. novembar, ograničenje brzine 100 km/h i
Ispred tunela Vukov Gaj, na dionici Butila-Sarajevo sjever, gdje je ograničenje brzine 100 km/h.
Samo opreznom vožnjom, poštujući sva saobraćajna pravila, sačuvat ćete vaš život, ali i živote ostalih učesnika u saobraćaju.
BIHAMK će i dalje biti vaš najbolji prijatelj na putovanjima.
Povezane novosti

Na bh. tržištu atraktivni XCeed u obnovljenom izdanju
Korejski crossover Kia XCeed na tržištu je od 2019. godine. Njegova atraktivnost čini da ovaj model zauzima 75% prodaje unutar Ceed porodice, a nedavno je obnovljen u skladu sa politikom marke.

Jubilej - 25 godina Octavije Combi
Karavanska verzija Octavije lansirana je u martu 1998. godine, na sajmu automobila u Ženevi. Tada je zvanično predstavljena moderna izvedba Octavije Combi za 21. stoljeće koja je za 25 godina pronašla put do 2,8 miliona kupaca.

Opel obilježava 20 godina AGR sjedišta
Ove godine Opel obilježava 20. godišnjicu od uvođenja zdravih sjedišta s AGR certifikatom za zdrava leđa. Prvi Opel sa certificiranim AGR sjedištima bio je Opel Signum, koji je bio prvi automobil koji je nudio takva sjedišta u srednjem segmentu.