Po najnovijim podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), Kia je u prvoj polovini 2023. u Evropi (Kia ovdje ubraja zemlje članice EU, Island, Lihtenštajn, Norvešku, Švicarsku i Veliku Britaniju) registrovala 304.757 vozila, što znači da je i u 2023. ostvarila rekordne rezultate. To je 3,8-postotno povećanje u odnosu na isti period 2022. godine. Samo u junu prodali su 54.611 vozila Kia, što je 5,4% više nego u junu prošle godine.
Kijin evropski tržišni udio u prvom polugodištu iznosio je 4,6%. Kijina elektrificirana vozila predstavljala su 34% njene evropske prodaje. U prvoj polovini ove godine su elektrifikovana vozila Kia predstavljala 34% (103.656 vozila) prodaje Kije u Evropi, što dokazuje da se ovaj brend uspješno etablira kao pružalac rješenja održive mobilnosti.
Predsjednik Kia Europe Won-Jeong Jeong rekao je: "Nakon rekordnog početka godine Kia je u prvom polugodištu 2023. ostvarila rekordne rezultate. S planiranim početkom prodaje našeg dugo očekivanog modela EV9 u drugoj polovini godine vjerujemo da će i ovaj novi model i dalje svjedočiti o Kijinoj tehnološkoj snazi i da će ga evropski kupci dobro prihvatiti."
U prvom polugodištu ove godine najprodavniji model bio je sportski terenac Sportage sa 82.826 prodatih primjeraka, a slijedili su ga Ceed (uključuje četiri izvedbe karoserije: Ceed, ProCeed, Ceed SW i XCeed) sa 68.758 primjeraka i mališan Picanto s 39.133 prodata primjerka.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.